Egy hírlevél, amire érdemes feliratkozni, ha beauty rajongó vagy

img_0593_1.jpg

Bevallom őszintén, hogy nem különösebben rajongok a hírlevelekért, és a legtöbbről szinte egyből leiratkozom, vagy jobb esetben megjelölöm olvasottként megnyitás nélkül. Viszont nagyjából két hete egy vásárlást követően iratkoztam fel a Notino hírlevelére, és eléggé meglepett a tartalma, mert nagyon klassz és változatos akciókkal találkoztam.

Tudjátok, hogy már egy ideje együttműködöm a céggel, és most azt találtam ki, hogy ezt osztom meg veletek, hogy miért érdemes feliratkozni. Egyrészt egy csomót tudunk ezáltal spórolni, mert itt egyből megtudhatjuk, ha van valamilyen akció az oldalon. Ráadásul sok olyan kedvezmény is van, ami csak limitált számban érhető el, és kizárólag csak hírlevélben hívják fel rá a figyelmet. 

Továbbá így karácsony előtt én nagyon sok akcióval találkoztam, volt, hogy plusz ajándékkal kedveskedtek a rendelésem mellé, de ahogy látjátok a képeken, van mindenféle szuper ajánlat. Ingyenes kiszállítás, értékes választható ajándékok, jelentős kedvezmények. Ez azért is jó, mert sokat lehet így spórolni, ha figyelünk ezekre, ami ilyenkor decemberben Karácsony közeledtével valljuk be, nem hátrány :-D

Én most kifotóztam Nektek pár akciót, ami szerintem nagyon menő, és én magam is felhasználtam közülük párat. Sajnos garantálni nem tudom, hogy mire olvasod, aktuálisak lesznek a befotózott akciók, de ha feliratkozol, akkor minden héten fogsz kapni egy jó kis listát :-) Ezt pedig a főoldalon teheted meg, ha teljesen legörgetsz az oldal aljára.

img_0592.jpg

img_0593.jpg

img_0594.jpg

img_0595.jpg

img_0596.jpg

img_0597.jpg

A cikk létrejöttét a Notino támogatta

Még több tartalomért látogass el a facebook @anyakentisno illetve

instagram oldalamra is @anyakentinso

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2215355914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása