Szőrbenövés? Nekem ez segített

mobilkep_szortelenites.jpg

Szerintem sokan már tudjátok, hogy a Venusa szalon jóvoltából lehetőségem nyílt kipróbálni a végleges szőrtelenítést. Ugye már többször is beszámoltam Nektek ezekről a kezelésekről, de még nem beszéltem egy számomra kedvező fordulatról, amit nem rég fedeztem fel.

Nekem alapvetően sajnos eléggé foltos a lábam, mert sok sebet okoztak a szőrbenövések, szőrtüsző gyulladások, amik ezután nem gyógyultak túl szépen... mindegy volt, hogy borotváltam, epiláltam, vagy gyantáztam, mindig újabb és újabb sebek keletkeztek a lábamon. Most, hogy konkrétan már csak 1-2 alkalommal borotválom hetek óta, azt vettem észre, hogy sokkal kevesebb a szőrbenövés, és a régi foltok helyén sem jelentek meg az újabb sebek, aminek nagyon örültem! Ha a Te bőröd is hajlamos a szőrtüsző gyulladásra, vagy nem bírja a hagyományos szőrtelenítő eljárásokat, akkor érdemes elgondolkodni a végleges szőrtelenítésen. Itt a képen látható, hogy van jó pár folt, remélem most már végleg meg fog majd ez szűnni! Egyébként itt már hetek óta nem borotváltam a 4. kezelés után, és ilyen szép sima maradt :-)

img_8203.jpg

Augusztus végén voltam utoljára kezelésen, és körülbelül október közepe felé kellett volna visszamennem, de sajnos sehogy sem tudtuk összeegyeztetni az időpontot, mert azóta kicsit sűrűbb lett a napirendem, így az augusztusi után csak decemberben jutottam el újból. Az nyári kezelés volt a 4. alkalom (hónalj, lábszár, arc) és a kezelést követő első borotválkozás után 3-4 hétig már teljesen szőrmentesek voltak a kezelt felületek, pár helyen nem is nőtt már ki szőr, a többi részen pedig csak nagyon-nagyon lassan. Aztán november végén jutottam el az újabb kezelésre, a közben eltelt idő alatt a még nem kezelt szőrszálak visszanőttek, de most az 4. kezelés után már hetek óta teljesen sima a lábam, november óta egyszer borotváltam a lábam, a hónaljamat nagyjából 2-3x, de akkor is csak pár szálat kellett, szóval nagyon elégedett vagyok, szerintem már közel vagyunk a végéhez :-)

Arról, hogy mennyibe kerül, kinek éri meg, milyen tévhitek keringetek róla, mennyire fájdalmas, hosszadalmas, korábban már írtam itt, itt, és itt

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr7714517068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása