Kipróbáltam a végleges szőrtelenítést! - Venusa szalon megnyitó

blonde-2094172_960_720.jpg

Pár hete meghívást kaptam a Venusa szalon megnyitójára, ami két okból is különleges hely: egy új végleges szőrtelenítési eljárással dolgoznak, illetve a szalonban helyet kapott a Pearlsmile egyedi fotelja is, amiben kozmetikai fogfehérítés fog zajlani. Ez azért különleges, mert eddig csak rendezvényeken lehetett kipróbálni, most azonban már egyre több szalonban elérhető lesz ez a szolgáltatás, amiről egyébként itt írtam korábban.

A fogaimat ezúttal nem tudtuk kezelésbe venni, mert nem volt rá időm sajnos, de azért egy végleges szőrtelenítés kezelést kipróbáltam az új eljárással, amire már nagyon sokan kíváncsiak voltatok :-)

img_1861.JPG

Tehát, én korábban még soha nem próbáltam ilyet, így összehasonlítani nem tudom a kettőt, csak elmondani a tapasztalataimat. Szóval először alaposan kikérdeztem a tulajdonos hölgyet, - aki egyébként nagyon kedves - , hogy hogyan is kell elképzelni egy ilyen eljárást úgy összességében. Megegyeztünk, hogy egy kisebb területet fogunk kipróbálni az arcomon, a fülem és az állam közötti részen.

img_1847.jpg

Mivel alapból sötét a hajam, így az ott található pihék is sötétek, ami zavarni szokott, ha például fel van gumizva a hajam, de a gyantától meg valamiért teljesen elszíneződik  a bőröm azon része, ahol szőrtelenítek, mintha lehúznám a bőr felső rétegét is...szóval ez nem vált be, se az epilátor, se kínai cucc az ebay-ről, borotválni meg nyilván nem fogom az arcomat, így maradt egyelőre a "nem érdekel, ez van" állapot, egészen a megnyitó napjáig. (Ne kérdezzétek előtte miért nem jutott eszembe, mert fogalmam sincsen....)

img_1860.jpg

Ez az a gép, amivel a kezelést végzik

Szóval, a mostani kezelésnek az a különlegessége, hogy mindössze egyetlen egyszer kell átmenni a szőrteleníteni kívánt területen, ezáltal időt, és kellemetlenséget spórolva. Állítólag a teljes test szőrtelenítése a régebbi eljárással 2-3 óra, míg ezzel csupán 3/4, ami azért nem mindegy. Mindenesetre én most csak egy kisebb részt próbáltam ki az arcomon, az egész nem tartott tovább 1-2 percnél. 

Először felfeküdtem az ágyra, majd le kellett borotválni a kezelni kívánt területet, ami elég fura volt, mert ott sosem szoktam. Aztán kaptam egy szemüveget, ami teljesen takarta a fényt, tehát semmit sem láttam tőle. A kezelés abból állt, hogy három ponton egyszer végighúzták a kezelőfejet az arcom mind két oldalán. Hát, mivel ez viszonylag érzékenyebb terület, így kicsit kellemetlen volt, azt nem mondanám, hogy fájt, inkább olyan forró, csípős érzés volt, de csak egy fél pillanatig tartott az egész, nem rosszabb egyébként a gyantázásnál, vagy az epilálásnál. De azért örültem, hogy csak egyszer kell rajta végigmenni, nem háromszor :-D De egyébként szerintem a lábamon meg sem érezném.

img_1501.jpg

Kezelés után az arcom egyik fele picit piros lett, de mire hazaértem, már nem látszott semmi belőle. Mondták, hogy aznap jó, ha nem teszek rá sminket, illetve a borotválás miatt ugye fokozottan figyelni kellett, hogy ne nyúljak hozzá hozzá piszkos kézzel...stb. 

img_1846_1_2.JPG

Egyébként pont körülbelül két hete voltam, semmi kellemetlenséget nem tapasztaltam azóta, nem is vettem észre, amikor már kezdett visszanőni a szőr, tehát nem ilyen férfi borosta hatást kell elképzelni :-D Az első alkalom után körülbelül 3 héttel már látszódhat némi változás, ami nekem most hétvégén lesz esedékes, szóval kíváncsi leszek. Körülbelül 8-10 kezelésre van szükség ahhoz, hogy teljesen szőrmentes legyen a terület, a kezeléseket pedig 4-6 hetente lehet elvégezni. Pontos árakat  itt találtok ezzel kapcsolatban.

Tervben van, hogy folytatom a kezelést, hogy ha az időm engedi, szóval ha szeretnének, mindig beszámolok majd az éppen aktuális állapotról, fotókkal illusztrálva :-) Szavazni is tudtok lent ;-)

img_1488.jpg

img_1848_3.JPG

 

 Első kép forrása: pixabay

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr7413708814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása