Ez a legkényelmesebb módja a fogfehérítésnek! - Kipróbáltam

005.jpg

Manapság rendkívül divatosak a különböző fogfehérítési technikák, szinte minden második reklám ezzel kapcsolatos a neten. Korábban egy fogkrémet próbáltam ki, most pedig lehetőségem nyílt ellátogatni a Pearlsmile-hoz, és kipróbálni az egyedi, és ötletes kozmetikai fogfehérítési eljárásukat.

Nagyon kíváncsi voltam, hogy pontosan milyen is lesz ez a kezelés, mert előtte még sosem próbáltam ilyesmit. Amiatt egy kicsit izgultam, hogy vajon hogy fog ez a fogfehérítős szerkezet a számban megmaradni 20-30 percen keresztül, ugyanis ki nem állhatom, ha valami pár másodpercél tovább a számban van, sokszor emiatt még a fogmosás is szenvedés tud lenni, nem tudok rendesen nyelni, és elkezdek fulladozni meg hasonlók, szóval emiatt egy csöppet aggódtam, hogy nem e fogom kiköpni a felénél a kütyüt a számból. 

c12f69a1-f367-40a1-bc00-a737a0714725.JPG

Az egészben az volt az egyik legklasszabb, hogy nem egy sima székben kellett ülnöm, hanem egy speciálisan erre kialakított kis kuckós dizájn fotelszerűségben, ami rendkívül kényelmes volt, és nagyon tetszett benne, hogy viszonylag zárt, így sokkal kényelmesebben éreztem magam. Belegondoltam, hogy majd ha szépségszalonokban is elérhető lesz, milyen szuper lesz már, hogy amíg várok pl. a fodrásznál, addig simán beülhetek egy fogfehérítésre is, a lehető legkényelmesebb körülmények között.

15.jpg

egg_chair_big.jpg

Ami szintén praktikus, hogy a cégnek van egy fogszín skálája, amit a kezelés előtt megszemléltünk, és kiválasztottuk együtt, hogy nagyjából milyen árnyalatú most a fogam. Utána kaptam egy szilikon fogsínt, amibe már belehelyezték a fogfehérítő gélt. Kellett egy pár perc, mire rájöttem, hogy hogy a legkényelmesebb a számban úgy,  hogy ne köpjem ki, és ne kezdjek el fulladozni. Miután ez sikerült, úgy láttam nem lesz gond. A lámpát beállították, és kaptam egy szemüveget is a maximális kényelem érdekében, hogy ne zavarjon a fény. Egész gyorsan eltelt az a 30 perc, közben tudtam szelfit is csinálni, meg nyomkodni a telefonomat, sőt még arra is késztetést éreztem, hogy becsukjam a szemem, és aludjak egyet :-D 

nuancer_big.jpg

Szóval tényleg kényelmes volt, és külön öröm volt számomra, hogy kibírtam ezt a fél órát minden probléma nélkül. A végén, amikor kiszedtem a sínt a számból, újra megnéztük a színskálát, és nem kevesebb, mint 5 árnyalatot fehéredtek a fogaim! Szerintem ez szuper eredmény, én magam is láttam a változást egyből a tükörben. Azt nem mondom, hogy hófehérek lettek, de észrevehetően világosodtak. A kezelést követő két órában nem lehet enni, illetve lehetőleg csak vizet inni, továbbá javasolt az elkövetkezendő 1-2 napban kerülni a túlzott kávé fogyasztást.

525193b8-35a4-409f-8f9d-fc85a708d645.JPG Sajnos közvetlen kezelés előtt elfelejtettem képet készíteni nagy izgalmamban, így ez egy régebbi, kb. két hónapos fotó a fogaimról, picit mások a fények, de a második az közvetlen a kezelés után készült

Természetesen nem biztos, hogy mindenkinek elsőre ilyen sok árnyalatot fog világosodni a foga, ez függ a kortól, életmódtól, illetve a fogak minőségétől is. Mindenesetre úgy olvastam, hogy a márka az első alkalom után 2-9 árnyalatnyi különbséget ígér.

A Pearlsmileról még azt érdemes tudni többek között, hogy kiváló, német minőségű termékkel dolgoznak, valamint a gélek steril és zárt előállítása miatt megfelelnek a legszigorúbb németországi és európai uniós követelményeknek. Ezen felül már kapható az otthoni fogfehérítős szett is, amire 5 év garanciát vállalnak. Ezt még nem próbáltam, így erről egyelőre nem tudok nyilatkozni.

pearlsmile_assortiment_big.jpg

Aki szeretné kipróbálni a fotelben ülős verziót, az legközelebb a Lurdy házban tartandó Beauty Forumon teheti meg november 3-4 között, illetve hamarosan megnyitja kapuit a Pearlsmile saját szalonja, valamint további szépségszalonokban is elérhető lesz a kezelés rövid idő belül.

Én összességében nagyon elégedett voltam úgy mindennel, valóban világosodtak a fogaim, a szék kényelmes volt, és mindenki nagyon kedves, és segítőkész volt, szóval bátran merem ajánlani mindenkinek, aki fogfehérítésen gondolkodik.

Ti próbáltatok már valamilyen fogfehérítős módszert?

 

Ne feledjétek, hogy elindult a blog YouTube csatornája a legérdekesebb szépség és divat toplistákkal. Nézettek be, ha van kedvetek! :-) Link--> I/LLEGAL BEAUTY

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr8913038718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása