Elérhető-e tartós ajakkontúr egy szájfénnyel? Leteszteltem!

lipstick-1942172_960_720.jpg

Nem rég hoztam Nektek egy interjút az MLM rendszerrel kapcsolatban, ahol kényes kérdésekre kerestem a választ. Közben arra gondoltam, hogy még jobban körbe járjam a témát, kipróbálok még két sminkterméket is. Ezúttal a NuSkin-tól választottam egy matt folyékony rúzst, és egy szájfényt, ami állítólag képes a száj kontúrvonalát helyreállítani. Vajon nekem beváltak? :-)

Nu Colour Contouring szájfény

Amit a márka ígér:

  • Az ajkak formázásával és tónusosabbá tételével kontúrozza azokat
  • Rendkívül hosszan tartó csillogást biztosít
  • Teltebb kinézetű ajkak

A szájfény sajnos nekem nem csinált semmit az ajkaimmal, nem tapasztaltam semmi olyasmit, amit a fentiekben leírnak. Viszont mezei szájfénynek nagyon szuper, olyan szépen öleli körül az ajkaimat, mintha egy bevonatot képezne, nem is kopik le olyan könnyen, és nem tocsogósan ragacsos. Szóval összességében mint szájfény tetszik, meg vagyok vele elégedve, de semmilyen plusz hatásról nem tudok beszámolni. Tény, hogy én nem használtam hónapokon keresztül napi három alkalommal, - ezt javasolják - hanem főleg éjszakára kentem be vele az ajkaimat. 

img_5036_1.JPG

Nu Colour Powerlips Fluid 

Amit a márka ígér:

  • Könnyű állag, nem ragadós, nem hagy nyomot
  • Bőrápoló és bőrpuhító összetevők
  • Élénk, hosszantartó színek

A matt rúzs színét kicsit benéztem, mert eredetileg nem ezt a fukszia árnyalatot szerettem volna, képről úgy tűnt, hogy inkább rózsaszínes, mint lilás, de végül is megbarátkoztunk :-) Vegyes érzéseim vannak... Gyönyörűen fed, jól pigmentált, és nem szárít, hihetetlenül könnyű viselet, és valóban szép matt a végeredmény, viszont a tartósságáért nem vagyok oda... Egy étkezést azért kibír, ha nem zsírosat eszünk, akkor kicsivel többet is, de  inkább az a gond, hogy sajnos maszatol, tehát nem egyenletesen kopik, hanem kenődik mindenfelé... :-/ Ezt kicsit sajnálom, mert ezt leszámítva tökéletes minden szempontból. Szóval összességében nem rossz termékek, de nem is vagyok maradéktalanul megelégedve. 

Akit érdekelnek a NuSkin termékek, ezen a linken tud érdeklődni.

Ti próbáltátok már valamelyiket? Nektek mi a tapasztalatotok?

1542203770470.JPEG

Még több tartalomért látogass el a Facebook @illegalbeautyblog illetve

Instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr414372031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása