Íme az új bőrápolási rutinom, hogy 50 évesen is szép legyen a bőröm

borapolas-50-felett.jpg

Ahogy azt már az előző bejegyzésben is megemlítettem, összeállítottam magamnak egy sokkal komplexebb, és több lépcsős bőrápolási rutint. Rengeteget olvastam a témában szakértői oldalakon, hogy mik azok, amik az én bőrömnek megfelelőek lennének. Nekem alapvetően nem problémás vagy érzékeny a bőröm, de azért bőven van vele feladat... :-D Alapvetően kombinált a bőrtípusom, ami azt jelenti, hogy a T vonalban zsíros, az orcákon pedig normál, de hajlamos a kiszáradásra, és sajnos a mai napig küzdök a miteszerekkel is. Szerencsére ilyen durva gyulladt pattanásaim már nincsenek, legrosszabb esetben is a piros betűs napok előtt szokott pár csúnyább előjönni, de nem olyan vészes szerencsére. 

Szóval amit szeretnék javítani a bőröm állapotával kapcsolatban? Csökkenteni akarom a zsírosságát, lehetőleg anélkül, hogy kiszáradjon, továbbá a miteszereket és a pattanásokból megmaradt apró bőrhibákat, hegeket is szeretném csökkenteni, eltüntetni. És ugyebár így lassan közeledve a 30 felé ideje ránctalanító krémeket is beépítenem a napi bőrápolási rutinomba, mivel sokkal könyebb már eleve a ráncok kialakulását meggátolni, vagy legalább késleltetni, mint a már meglévő barázdákon segíteni. 

bo_ra_pola_s-foto_-1000x640.jpg

Szóval a több hetes kutatásom eredménye az lett, hogy amire nekem szükségem van, az egy jó hámlasztó, ami többek között segít meggátolni a miteszerek kialakulását. A retinolsav és C-vitamin, amik igazi csodaszerek, többek között igazoltan bőrfiatalító hatásuk van, és a foltok eltűntetésében is kiválóak, valamint és hialuronsav, ami a ráncok kialakulása ellen veszi fel a harcot. Úgyhogy ezek után nekiláttam kikeresgélni olyan krémeket, hámlasztókat, szérumokat, amikben ezek megtalálhatóak, és be tudom őket szép lassan építeni a rutinomba.

Eddig amit csináltam, az a reggeli arctisztítás micellás vízzel, és egy 30 SPF fényvédő krém használata, este pedig alemostam a sminkem a korábbi posztban már említett neutrogénás lemosóval, a maradékot eltávolítottam micellás vízzel, vagy egy másik lemosómmal,  és használtam valamilyen krémet vagy szérumot, ami éppen volt. Szeretek kísérletezni, szóval elég sok mindent próbáltam, de ilyen célzottan, mint most, még nem foglalkoztam a bőrömmel.

Akkor mutatom, hogy miket és miért választottam, hogy miket ígérnek a márkák, és hogy hogyan tervezem beépíteni a rutinomba hosszútávon a termékeket. Aztán pedig ha eltelik egy kis idő, beszámolok róla, hogy melyik mennyire vált be. 

Bioderma Sébium Pore Refiner

Amit a márka ígér

  • megelőzi az akné kialakulását
  • összehúzza a pórusokat és kisimítja az arcbőr felszínét
  • könnyű állagának köszönhetően gyorsan felszívódik
  • szabályozza a faggyú minőségét
  • meggátolja a pórusok újbóli eltömődését
  • mattító hatása 8 órán keresztül tart
  • sminkalapozó krémként is kiváló
  • hipoallergén és nem komedogén

Amiért választottam:

A Bioderma termékekről eddig nagyon jókat hallottam, szóval nem volt kérdés, hogy ez a márka szerepelni fog a listán. Ezt a pórusösszehúzó, és mattító hatása miatt vettem meg, ez ha beválik, mindennap tervezem majd használni este. 

img_1843.jpg 

Bioderma Sébium Night Peel 

Amit a márka ígér

  • csökkenti az arcbőr hibáit és kellemetlen ragyogását
  • peeling hatású – finomítja és kisimítja az arcbőr textúráját
  • kiegyenlíti az arcbőrt és visszaadja a természetes fényét
  • segít összehúzni a kitágult pórusokat
  • csökkenti a sötét foltok előfordulását
  • pumpás kiszerelés segíti a könnyű használatát

 Amiért választottam:

Ezt is esténként fogom használni, közvetlen az arctisztítás után. Ezt 4 hétig lehet egyhuzamban használni, aztán tartani kell egy hónap szünetet, mellette egy nap nem lehet más hámlasztót használni. Most jelenleg ezt tesztelem, nem akarom elkiabálni, de eddig nagyon jó! :-)

img_1845.jpg

Cosrx BHA Blackhead Power Liquid

Amit a márka ígér

  • eltávolítja a mitesszereket és a felesleges faggyút
  • eltávolítja az elhalt hámsejteket
  • mélységében tisztít

Amiért választottam: 

Ez is egy hámlasztó, kifejezetten a miteszerek, es pattanások ellen találták ki. Ezt majd heti 1-2 x tervezem használni, és akkor aznap nem viszem fel a Bioderma peelinget. 

img_1847_2.jpg

La Roche-Posay Pure Vitamin C10

Amit a márka ígér

  • mérsékli az arcbőr öregedésének jeleit és rugalmasságának elvesztését
  • világos és ragyogó arcbőrt eredményez
  • csökkenti a ráncokat és a finom vonalakat, kisimítja az arcbőrt
  • intenzíven hidratálja és finomítja az arcbőrt
  • kiegyenlíti és egységesíti az arcbőr textúráját és színárnyalatát
  • könnyű, gyorsan felszívódó textúrája nem hoz létre zsíros filmet

 Amiért választottam:

Tiszta, 100%-os C-vitamin :-) Erre nagyon-nagyon kiváncsi leszek! Ezt reggelente fogom majd használni, mert tudomásom szerint hámlasztót, és C-vitamint nem lehet együtt használni. Azt várom tőle, hogy olyan élettel telibb legyen az arcom, és a foltok eltűnjenek. 

img_1850.jpg

Revolution Skincare 30% AHA + BHA Peeling Solution

Amit a márka ígér

  • biztosítja a bőr felső rétegének a tökéletes hámlasztását
  • mélyrehatóan tisztítja és kellemesen simává teszi az arcbőrt
  • eltávolítja az elhalt hámsejteket és a légkör okozta szennyeződéseket
  • ragyogóvá teszi és energiával tölti fel az arcbőrt

 Amiért választottam:

Na ennek a márkának még nem próbáltam az arcápoló termékeit, és nem is nagyon emlékszem, hogy olvastam volna róla másnál, szóval nagyon kiváncsi leszek, hogy milyen, főleg mert elég olcsó is a többihez képest. Ez már egyébként egy durvább hámlasztó, nem is ajánlják annak, aki még nem hámlasztott. Ezt egyelőre a Biodermás peeling szünet hónapjában tervezem majd használni a Corsx mellett havi 1-2 alkalommal. És ami a legfontosabb, hogy hámlasztó használata mellett kötelező a fényvédő használata, még télen is! 

img_1856.jpg

Revolution Skincare 2% Hyaluronic Acid

Amit a márka ígér

  • segíti az arcbőr hidratáltsági állapotának javítását
  • selymesen puhává és rugalmassá teszi az arcbőrt
  • a könnyű, olajmentes konzisztencia azonnal hidratálja az arcbőrt
  • egyetlen lépésben simítja, szilárdítja és feszíti az arcbőrt
  • használata után az arcbőr egészségesebbnek és teltebbnek látszik

 Amiért választottam:

Ezt pedig a hialuronsav miatt választottam, ezt mindennap is lehet használni, erre esténként fogok majd sort keríteni. 

img_1853.jpg

Ezeken kívül még egyébként van pár krém, ami fent van a listámon, és arcmaszkokat is szoktam 1-2 hetente használni, de most egyelőre ezeket szeretném tesztelni, ami bele fog telni pár hétbe, hiszen muszáj vagyok külön-külön letesztelni őket, hogy lássam mi az ami hat és mi nem. De egyébként még tervben van egy retinolsavas termék, mivel az most kimaradt, illetve egy esti hidratáló krém. 

Én már nagyon izgatott vagyok, hogy mi hogyan fog beválni, és szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak a Habos Kakaó blog írójának, aki lektorálta a kis tervemet a bőrápolási rutinom kialakításában :-)  

A cikk létrejöttét a Notino támogatta 

Még több tartalomért látogass el a facebook @anyakentisno illetve

instagram oldalamra is @anyakentinso

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr9515453064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása