Mit rejt a 2018-as téli DM Kedvencek doboz?

img_6094.jpg

Képzeljétek el, hogy a DM jóvoltából idén én is megkaphattan a népszerű DM Kedvencek téli kiadását! Eddig még sosem sikerült lecsapnom rá, szóval most külön öröm a számomra, hogy megmutathatom Nektek, hogy mik lapulnak a doboznak :-) 

Számomra ez most egy igazi telitalálat összeállítás lett, megfogjátok látni, hogy miért ;-)

Love Beauty & Planet vegán sampon és tusfürdő

Ezeknek nagyon örültem, ugyanis ez egy új márka, amit még nem fedeztem fel eléggé. Még a múltkori DM Workshopon kaptunk egy kis balzsamot és tusfürdőt, amiket nem rég kezdtem el használni, és nagyon elégedett vagyok! A márkáról és a termékekről egyébként is szerettem volna egy külön posztot írni, szóval alig várom, hogy jobban megismerkedjek a termékekkel! 

"Hidratáló vegán tusfürdő száraz bőrre. Amazóniai murumuru vajat és kézzel szedett bulgáriai rózsa kivonatot tartalmaz. Segít megtartani a bőr nedvességtartalmát, hogy puha és sima legyen, illata pedig természetes frissességet áraszt.

A kókuszvizet tartalmazó mimóza virág illatú Love Beauty and Planet volume and bounty samponja vékony szálú hajra lett kifejlesztve. Gyengéden tisztít, és eltávolítja a szennyeződéseket a hajszálakról, hogy bámulatosan rugalmasak legyenek"

img_6529.JPG

Nivea Micellás víz

Ezt már mióta szerettem volna megvenni! Valahogy mindig kimaradt, pedig ehhez a termékcsaládhoz tartozó kendőt már kipróbáltam, itt írtam is róla. Ezzel azóta szemezek, hogy megjelent, szóval nagyon örülök, hogy ez volt a csomagban a Niveától!

"A MicellAIR® komplexet és a fekete tea kivonatot tartalmazó összetételnek köszönhetően ez a micellás víz a tartós sminkkel és szempillaspirállal is boldogul. Nincs szükség percekig tartó dörzsölésre. Elegendő pár gyengéd törlés és néhány másodperc alatt a sminked eltűnik. A gyönyörű és tökéletesen megtisztított bőrért: NIVEA Expert Micellás Víz - A MicellAIR® komplex és a fekete tea kivonat segít eltávolítani a tartós sminket is. - Sminkeltávolítás dörzsölés és erőkifejtés nélkül. - Nem hagy a bőrön zsíros filmréteget."

img_6530.JPG

Hair Clinic hajszépség kapszula

Amióta kiszőkítettem a hajam végét, azóta gondolkozom, hogy kéne szedni valami hajvitamint, vagy ilyesmit, szóval nagyon kíváncsi leszek erre a kapszulára! Az egyetlen gond, hogy a rendszeres vitamin szedésben nem vagyok valami jó, de igyekszem ezen változtatni, a saját érdekemben :-D

"A hajnövekedés központja a hajhagyma, hiszen itt képződnek a haj sejtjei. A HairClinic kapszulák a hajhagymákon keresztül látják el a hajat a szükséges tápanyagokkal. Biotin:A biotin a természetes hajnövekedési folyamat egyik fő komponense. Hozzájárul a haj normál állapotának fenntartásához. Aminosavak:A hajszálak főként keratin nevű fehérjemolekulákból épülnek fel, ezek építőelemei az aminosavak (pl. a cisztin és a metionin). A metionin ún. esszenciális aminosav, amelyet az emberi szervezet nem vagy nem elegendő mennyiségben képes előállítani, ezért elsősorban táplálkozás útján tudjuk bevinni. Cink:A cink hozzájárul a haj egészségének megőrzéséhez. B₅-vitamin:A B₅-vitamin (más néven pantoténsav) részt vesz a sejtek normál energiatermelő anyagcsere-folyamataiban.+ Búzacsíraolaj és aranyköles-kivonat"

img_6535.JPG

Trend It Up rúzs és szemhéjpúder

Természetesen a sminkek sem maradhatnak ki a dobozból ;-) Nekem egy csodás bordós karácsonyi árnyalat került a dobozomba (270). Alapvetően inkább folyékonyrúzs párti vagyok, de ez a szín teljesen levett a lábamról! A szemhéjárnyaló annyira nem hozott lázba, olyan megfoghatatlan színe van, de azért kíváncsi leszek hogyan mutat majd :-)

img_6532.JPG

img_6564.JPG

Wilkinson Hydro Silk Női borotva

Na erre nagyon kíváncsi leszek, mert amit nem rég vettem borotvát az szanaszét szabdal egyfolytában... Szerintem ilyen 5 pengés borotvát még nem is próbáltam ezelőtt, mert ugye főleg gyantáztam, de most a végleges szőrtelenítő kezelés miatt csak borotválni lehet a kezelt területeket, szóval ez is teli találat, mondom, olyan, mintha ezt a doboz személyesen nekem rakták volna össze! :-D

img_6533.JPG

Leanea Jewelry karkötő

Mostanában megfigyeltem magamon, hogy nem igazán hordok ékszert a jegygyűrűmön kívül. (illetve a második lyukban ragadt fülbevalón kívül, amit egyszerűen nem bírok kiszedni már évek óta, de ezt most inkább hagyjuk... :-D) Ennek az is az oka, hogy már egy ideje a kevesebb több elvét vallom, és nem szeretem, ha úgy nézek ki, mint egy karácsonyfa, illetve a reggeli rohanásban sokszor már nem is marad időm ékszert válogatni... :-D Viszont ez a karkötő valahogy egyből a szívemhez nőt, nem tudom miért. Talán mert olyan kis diszkrét, mégis kifinomult, és különleges. Nagyon tetszik rajta a Joy, mint öröm felirat is, valahogy nagyon magaménak érzem, olyan jó érzés kerít hatalmába, ha ránézek. Úgy döntöttem, hogy ezt most nem fogom levenni, hanem kipróbálom milyen lenne, ha az állandó karkötőm lenne :-) Remélem bírni fogja a kiképzést :-D

img_6565.JPG

Nos, ezek voltak az idei téli DM Kedvencek dobozban, ez most valahogy tényleg nagyon személyesre sikeredett a számomra :-) Szívesen írnám, hogy itt és itt tudjátok Ti is megrendelni, ha szeretnétek, de az a helyzet, hogy 1-2 óra alatt elkapkodták az összeset. De a termékekhez tettem Nektek linket, ha esetleg bővebben érdekelne Titeket valamelyik. Most gondolkozom, hogy melyikre mondjam azt, hogy ez tetszett a legjobban így elsőre a termékek közül, de most tényleg képtelen volnék választani :-D

 A bejegyzés létrejöttét a DM támogatta

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3214416758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása