Íme a tökéletes illat az ünnepekre! CH Good Girl Velvet Fatale

img_5580.JPG

Nem rég megérkezett hozzám Carolina Herrera legújabb cipő csodája, a Velvet Fatale a VIP-Parfüm jóvoltából :-) Már rengetegen érdeklődtetek, hogy milyen ez az új illat, úgyhogy el is hoztam Nektek a beszámolót!

Mint azt sokat tudjátok, nekem megvan az eredeti Good Girl, illetve a Légére is, mindkettőről készült teszt is korábban. Először nagyon beleszerettem az eredeti illatba, de aztán rá kellett jönnöm, hogy ez nekem túl sok. A Légére hasonló, mégis egy sokkal frissebb, virágosabb, kifinomultabb illat összességében. És akkor nézzük, mi a helyzet az idei év szenzációjával, a dögös bársony Velvet Fatale-al? :-)

Először is nekem nagyon tetszik ez a vörös bársony borítás rajta, nagyon különleges, engem a Karácsonyra emlékeztet. Én odavagyok a cipőkért, ezért is óriási szerelem ez a kollekció a számomra, egyszerűen telitalálat! Így az ünnepek közeledtével keresve sem találhatnánk tökéletesebb parfümöt erre az időszakra! 

Ugye ez egy limitált, gyűjtői kiadás, ami az anyaillat jegyeit tartalmazza egy "kis" extrával, íme: 

Good Girl 

Fejjegyek: kávé, mandula

Szívjegyek: arab jázmin, tubarózsa

Alapjegyek: kakaó, tonkabab

Good Girl Velvet Fatale: 

Fejjegyek: bergamott, citrom, kávé, mandula

Szívjegyek: bolgár rózsa, jázmin, narancsvirág, írisz gyökér, tubarózsa

Alapjegyek: borostyán, cédrus, fahéj, kakaó, kasmírfa, pacsuli, pézsma, praliné, szantálfa, tonkabab, vanília

1543500562737.JPEG

Számomra sokkal jobban viselhető, mint az anyaillat, mint említettem, az elején imádtam, de aztán túl sok lett, egyszerűen képtelen voltam viselni. A Velvet Fatale viszont kevésbé tömény, nem annyira tolakodó, mégis nagyon édes, dögös illat. Erősen indul, de egy idő után megszelídül, és előbújik egy édes, virágos, vaníliás illat, ami egyszerűen fantasztikus. Ráadásul nem is olyan geil, mint az eredeti, számomra még pont elviselhető mértékben édes.

img_5581.JPG

A kialakítsa miatt továbbra sem táska barát, de szerencsére nincs is rá szükség, mert 8 órán túl is még érzeni lehet a ruhán az édes illatjegyeket. Szóval a tartósságával is abszolút megvagyok elégedve. Nem egy mindennapi illat, szóval én biztosan nem használnám folyton, egyszer-egyszer hétköznapokra, de inkább alkalmakra való. Legalábbis az én személyiségemhez semmiképpen nem passzolna állandó illatként. Egy fújás bőven elég, ráadásul én nem is a nyakamhoz, hanem inkább a hasam környékre szoktam fújni belőle, így kevésbé erős az illat nyitánya. 

Szóval, ha szereted az eredeti Good Girl-t, vagy csak az édes, feltűnő illatokat, esetleg gyűjtő vagy, akkor mindenképpen be kell szerezned a Velvet Fatele-t, amíg el nem kapkodják, ugyanis ez egy limitált kollekció, nem állandó darab, szóval aki be akarja szerezni, az nagyon siessen :-) És gondoljátok csak el, milyen gyönyörűen mutatna már a karácsonyfa alatt ;-) 

Még több tartalomért látogass el a Facebook @illegalbeautyblog illetve

Instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3914377519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása