Mire jó a kakaóvaj a kozmetikumokban? - Ziaja teszt

img_6659.jpg

A hetekben alkalmam nyílt tesztelni a Ziaja egyik kakaóvajas testápoló csomagját. Bevallom őszintén, először gondolkodóba estem, hogy elvállaljam-e a termékek tesztelését, ugyanis mint már sokan tudjátok, nem vagyok egy nagy testápoló mániás… Aztán úgy voltam vele, hogy kipróbálom, mivel nem is igazán ismertem a márkát, sem a termékeket, de már sok jót hallottam róla, így végül rábólintottam. És milyen jól tettem!

Amit a Ziaja márkáról tudni kell:

  • Két gyógyszerész, a lengyel Alexandra és Zenon Ziaja alapította Gdanskban, 1989-ben.
  • Orvosi klinikák által bőrgyógyászatilag és allergológiailag szigorúan ellenőrzöttek a termékek
  • Nem tesztelnek állatokon
  • Cél a magas minőségű kozmetikumok gyártása elérhető áron
  • Rengeteg különleges termékcsalád
  • Minőségi, természetes alapanyagok
  • Bőr semleges pH

img_6655.jpg

Mire jó a kakaóvaj, mit érdemes tudni róla?

A kakaóvaj (Oleum Cacao,) egy növényi zsír, amelyet az érett kakaófa gyümölcseiből (Theobroma cacao) nyernek, ez az egyik legstabilabb zsír. A kakaóvajas termékcsalád elsősorban a száraz és normál bőrre/hajra kifejlesztett termékcsalád.

Természetes antioxidánsokat tartalmaz, amelyek jelentősen lelassítják az avasodási folyamatot, és így tartósan tartják az összetevőket 5 évig tartósítószer nélkül. Valamint:

  • erős regeneráló hatással rendelkezik
  • erősíti a bőr védő gátját
  • javítja a bőr rugalmasságát és simává teszi
  • enyhíti az irritációt
  • elősegíti a bőr barnulását
  • lipideket biztosít a bőrnek

 És akkor jöjjenek a termékek 

Kakaóvajas tusfürdő

Nagyon tetszett a tusfürdő illata és az állaga is, nagyon kellemes, selymes érzetet hagyott a bőrön, jól is habzik, szívesen használom. Ráadásul ez lett 2018-ban az év tusfürdője a Glammies versenyén, abszolút rászolgált a díjra a termék. 

Termék ára: 1199 Ft / 500ml

img_6647.jpg

Kakaóvajas pumpás testápoló

Na ez hatalmas kedvencem lett! Annyira jó krémes állaga van és olyan finom az illata, hogy hihetetlen! És ami a legjobb az egészben, az ez a pumpás megoldás, annyira egyszerű így a használata, nem kell összenyúlkálni a krémet, nagyon kényelmes használni. És képzeljétek, ez ott van ágyam mellett, és szinte minden nap ezt használom azóta, annyira megszerettem, szóval most nagyon büszke vagyok magamra :-D Egyébként mikor megosztottam instasztoriban, hogy ezeket a termékeket fogom tesztelni, rengetegen irtatok, hogy nagyon szeretitek, különösen ezt a terméket, amit abszolút meg tudok érteni.

Termék ára: 1899 Ft / 400ml

img_6646.jpg

Kakaóvajas testápoló vaj

Ennek is nagyon szuper krémes az állaga, igazi kényeztető hatása van, nagyon tetszik a színe és az illata is szuper. Egyedül az nem tetszik, hogy tégelyes, és minden egyes használatnál tiszta krémes lesz a körmöm. De bevallom nehéz ellenállni ennek a jó illat és szín kombónak. 

Termék ára: 1899 Ft / 200ml

img_6651_1.jpg

Kakaóvajas barnulást gyorsító spray

Ez nem összekeverendő a naptejjel, ez ugyanis nem véd a káros sugaraktól, hanem a barnulást hivatott segíteni. Bevallom őszintén, hogy mivel alapból viszonylag hamar barnulok, ezért én nem véltem felfedezni, hogy a szokásosnál is gyorsabban barnulnék. Viszont ami nagyon jó, hogy ha ezt használtam, nem tikkasztotta úgy ki a nap bőrömet, mint egyébként szokta, hanem olyan szép fényesen barnultam le tőle, nem ilyen összeaszottan :-D

Termék ára: 1595 Ft / 100 ml

img_6643.jpg

Úgyhogy összességében rendkívül elégedett vagyok, nem is gondoltam volna, hogy ilyen szuper termékeket ismerhetek meg, ráadásul ilyen jó áron! A termékeket a DM-ben találhatóak, de a webshopban is érdemes körülnézni, mert rengeteg féle termékük van még. 

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

                                                                              

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr8214079915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása