Megtaláltam életem alapozóját - Glamour napok haul 2017 ősz

img_1148.jpg

Most, hogy véget értek a Glamour napok, gondoltam készülök én is egy ilyen lazább "mit vettem a Glamour napokon" poszttal. Aztán a kedvencekből vagy éppen a ellenkezőjéből majd készítek tesztelős cikkeket is, mert ugye ilyenkor főleg a DM-ben, vagy a Rossmannban szoktam vásárolni elverni a pénzem :-D

Vettem két arcmaszkot, a Baleásról (Aqua Tuchmaske) már beszámoltam nektek egy instagram posztban, (érdemes ott is követni, mert van, hogy oda is töltök fel teszteket -- illegal_beauty_blog) nagyon megszerettem, elképesztően jól hidratál, és már el is használtam, ezért képet sajnos nem tudok most mutatni. A másik egy Garnier maszk, ezt még nem próbáltam, kb. háromszor annyiba került alap áron, mint a Balea, szóval kíváncsian várom, hogy mit tud.

img_1126.jpg

Mivel már kifogyóban vagyok az Aussie samponból és balzsamból, ezért vettem másikat, ezúttal a L'Oreal termékcsaládból választottam. Nem volt rossz az Aussie, ráadásul volt az aplikációban 50%-os kupon hozzá pár pontért, de nem volt az igazi, még keresgélek. Ezt már ki is próbáltam, de megint jól belenyúltam, mert ez is ilyen extra tápláló sampon és balzsam sok olajjal, aminek következében 2-3 nap múlva már zsíros a hajam, meg olyan fura állaga lesz tőle...de nem adom fel.

img_1122.jpg

Ha már pontoknál tartunk, kiváltottam kettő Rimmel csomagot két darab termékkel, darabonként 150 pontért. A neszesszer annyira nem jött be, ráadásul már most tiszta kosz, viszont a rúzs és a körömlakk tetszik. Választható egy nude-os, halványabb, illetve egy vöröses verzió. A vörös lakkot és a nude rúzst a húgomnak adtam, így azt most nem fotóztam le.

img_1128.jpg

Még a Rimmelnél maradva, választottam egy szempillaspirált, és egy krémes állagú szemhéjfestéket. Szempillaspirálból még keresem az igazit, az előzőre azt hittem megtaláltam, mert nagyon szerettem, csak sajnos potyogott, fekete maszatokat hagyva a szemem alatt. Ez eddig nem rossz, de még inkább nem nyilatkozom. A szemfestéket is próbáltam, elsőre nagyon bejött, kivéve amikor húztam le a kupakját, és egyszer csak kiszáguldott a helyéről a világosabb szín...:-D 

img_1137.jpg

Vettem még egy L'Oreal szemöldök festéket, egy MaxFactor szemhéjtust, és egy kicsit különlegesebb színű mini S-he palettát is. Ezeket is már tesztelgetem, írjátok majd meg, hogy melyikből szeretnétek majd részletes posztot. 

img_1132.jpg

És ez a Catrice alapozó... Már sok helyen olvastam hogy jó, és most végre én is megtapasztalhattam, hogy egyszerűen tökéletes! Gyönyörű, természetes matt hatás, kiváló fedés, finom illat, és nagyon sokáig bírja anélkül, hogy kifényesedne a bőröm! Előtte egy Rimmel alapozót használtam, de annyira nem jött be, erről majd írok mindenképpen bővebben is! Ezen kívül még beszereztem a Maybelline széthypolt korrektorát :-D 

img_1134.jpg

Végül pedig ezt a szépséget vettem a Reserved-ben, igaz nem tudtam hozzá felhasználni a kupont, mert alapból is akciós volt, de így is jól jártam.

img_1125_1.jpg

Ilyenkor rádöbbenek, hogy tényleg milyen elvetemült vagyok már, hogy az összes 50%-os smink kupont beváltottam... Dehát ha egyszer 60%-os kedvezménnyel (plusz végösszeg 10%) juthatok hozzá?! Szóval úgy döntöttem, megbocsájtok magamnak :-D

img_1143.jpg

Ti miket vettetek? :-)

Ne feledjétek, hogy elindult a blog YouTube csatornája a legérdekesebb szépség és divat toplistákkal. Nézettek be, ha van kedvetek! :-) Link--> I/LLEGAL BEAUTY

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr513001768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása