New York hangulatát idézi a H&M Studio idei őszi-téli kollekciója!

img_2418.PNG

Idén is piacra dobta a H&M Studio az őszi-téli high-fashion kollekcióját, amely igazán egyedire és exkluzívra sikeredett! A ruhadarabokat New York városa ihlette, ezáltal az egyes darabokon visszaköszön a street art stílus, ami némi eleganciával van megfűszerezve.

Bevallom őszintén, hogy amikor először láttam képeken a kollekciót, kicsit nőietlennek találtam, és olyan szokatlannak. Azonban ahogy jobban szemügyre vettem az egyes darabokat, egyre inkább kezdtek kirajzolódni előttem a nőies és finom részletek a ruhákon, illetve a kiegészítőkön. Egyes darabokba teljesen beleszerettem és azóta is folyton itt motoszkál a fejemben, hogy jó lenne a ruhásszekrényben is megcsodálni, holott amikor először láttam nem tudtam elképzelni, hogy ezt valaki felvegye. (Ez az egyed egyébként az igencsak oversized parka kabát)

A képeket a galériára kattintva tudod megnézni

Tetszik, hogy a ruhák szabása többnyire elegáns, mégis finoman visszaköszönnek rajta street art elemek, ami az egésznek kölcsönöz egy érdekes ambivalenciát. Több ruhadarab is újra lett értelmezve, mint például a kosztüm, a kis fekete ruha, vagy éppen a ma reneszánszát élő gyöngynyaklánc. A színvilág nagyon letisztult, semmi harsány, vagy hivalkodó. Természetesen mivel ez egy limitált, és high-fashion kollekció, senki ne számítson az üzletlánc megszokott áraira a ruhákkal kapcsolatban.

Összességében nagyon pozitív véleménnyel távoztam a bemutató teremből, egyre jobban tetszenek a ruhák a kezdeti idegenkedésem ellenére, és biztos vagyok benne, hogy a divatrajongók találni fognak kedvükre való darabokat, melyek már elérhetőek a kijelölt üzletekben és a webshopban.

Hamarosan jön majd a H&M X ERDEM kollekció is, én már nagyon várom! :-)

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3912829278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása