Bioderma Sebium teszt - termékek zsíros bőrre

Szeborrea | Beauty Kozmetika

Ha már egy ideje olvastok, emlékezhettek, hogy tavaly ilyenkor írtam egy cikket az új bőrápolási rutinomról. Akkor még csak arról számoltam be, hogy milyen termékeket fogok használni, azóta viszont már a hatásaikról is tudok nektek írni. Mivel nekem kombinált a bőrtípusom, ezért a számomra a legmegfelelőbb a Sébium termékcsalád a Biodermától. 

Bioderma Sébium Night Peel 

Amit a márka ígér

  • csökkenti az arcbőr hibáit és kellemetlen ragyogását
  • peeling hatású – finomítja és kisimítja az arcbőr textúráját
  • kiegyenlíti az arcbőrt és visszaadja a természetes fényét
  • segít összehúzni a kitágult pórusokat
  • csökkenti a sötét foltok előfordulását
  • pumpás kiszerelés segíti a könnyű használatát

Amit tapasztaltam:

Ezt esténként használtam, úgy ahogy le volt írva, tehát kb egy hónapig használtam, aztán szünetet tartottam. Nekem nagyon bevált, másnapra érezhetően kellemesebb, selymesebb lett a bőröm és kevésbé zsíros hatású. Érezhetően javított a bőröm zsíros állagán és a pattanásokat és a gyulladtabb részeket is másnapra nagyon szépen leszárította. 

Bioderma Sébium Pore Refiner

Amit a márka ígér

  • megelőzi az akné kialakulását
  • összehúzza a pórusokat és kisimítja az arcbőr felszínét
  • könnyű állagának köszönhetően gyorsan felszívódik
  • szabályozza a faggyú minőségét
  • meggátolja a pórusok újbóli eltömődését
  • mattító hatása 8 órán keresztül tart
  • sminkalapozó krémként is kiváló
  • hipoallergén és nem komedogén

 

Amit tapasztaltam:

Ezt a terméket is nagyon szerettem, főleg esténként vagy smink alá használtam. Nagyon könnyű állaga van és tényleg segít abban, hogy mattabb legyen az összhatás órák múlva is. Pórusösszehúzó hatást viszont sajnos nem tapasztaltam, de összeségében elégedett vagyok a termékkel. 

Ha neked is kombinált a bőrtípusod, tehát a T vonalban zsíros, pattanásra hajlamos, az orca rész viszont szárazabb, akkor érdemes lehet kipróbálnod a Bioderma Sébium termékcsaládot. 

Támogatott bejegyzés

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr4416419984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása