Outfit ötletek otthonra + Lascana kuponkód

Mai alkalommal egy képes bejegyzést hoztam Nektek csupa kényelmes, szép, otthoni darabokkal :-) A ruhákat a Lascana cégtől kaptam és igyekeztem úgy összeválogatni, hogy valamennyire egymáshoz is passzoljanak. Az összes ruhát nagyon megszerettem, tényleg minőségi darabok, elképesztően puhák és kényelmesek, ami kifejezetten előny ebben a sokat itthon ülős időszakban.

Választottam egy fehér kötött pulcsit, tökéletes itthonra is de persze emberek közé is lehet benne menni :-D A legkedvencebb szettem pedig ez az elképesztően puha köntös és egy hozzá illő papucs. Méretre is teljesen megfelelő volt az összes. Illetve választottam még egy szintén nagyon kényelmes barna "indiános" felsőt és egy fekete hálóinget, amit igazából simán lehet ilyen itthoni ruhának is hordani, de nyáron még utcára is simán jó :-D

Én nagyon elégedett voltam mindennel, a ruhák gyönyörűek és a méretek is teljesen megfelelőek. Ha ti is beszereznétek pár kényelmes darabot, vagy minőségi fehérneműt, hálóruhát, akkor a Viki20 kóddal 20% kedvezményt kaptok minden termék árából. A kód 2020.01.14-ig érvényes, érdemes kihasználni :-) Itt tudjátok elérni az oldalt. www.lascana.hu

img_5852.JPG

img_5858.JPG

img_5844.JPG

img_6373.JPG

img_6369.JPG

img_5936.JPG

img_5880.JPG

img_6407.JPG

img_6381.jpg

img_6401.JPG

img_5871.JPG

img_5835_1.JPG

A ruhákat a Lascana-tól kaptam. A kuponkód után nem részesülök jutalékban. 

www.lascana.hu

Nektek melyik tetszik a legjobban? :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2016375916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása