Tényleg jók a Sigma termékek? Leteszteltem

img_3377.jpg

A mai bejegyzésben egy őszi természetes sminket készítettem el a Notino által küldött Sigma termékekkel. Eddig még nem próbáltam ezt a high end márkát, de már nagyon sok jót hallottam róla, különösképpen az ecsetekről, így nagyon kíváncsian vágtam bele a tesztelésbe :-)

Pár szó a márkáról

A Sigma 2009-ben jött létre, amikor a márka bemutatta egyedülálló termékét, a Sigma ecsetkészletet, ami hatalmas sikert aratott és minden darabja hihetetlenül gyorsan elkelt. Napjainkra a Sigma ecsetek már valóságos fogalommá váltak és számos díjat nyertek. A márka prioritásának – ami nem más, mint a magas minőség, funkcionalitás és innováció – szenvedélyes összegzését a matematikában összeget jelölő görög Σ betű, azaz a „szigma“ szimbolizálja.

Három terméket kaptam, egy palettát, egy szemöldök formázót és egy ecsetet. Hát a Sigma Beauty Cor-de-Rosa paletta az szerelem volt már első látásra, brutálisan pigmentált gyönyörű színek, nem porzik vagy potyog, ráadásul a színösszetétel is nagyon ütős szerintem. Könnyű felvinni és tartós is, tényleg nem tudok semmi negatívat elmondani vele kapcsolatban. 

img_3041.jpg

img_3145.jpg

Az kontúr ecset (Sigma Beauty F04) is nagyon praktikus volt, főleg az orr és a homlok részeken tudtam jól kihasználni a méretéből adódóan. Nagyon puha és nem is hullik természetesen, iszonyú jól össze van rakva, minden porcikáján érződik, hogy ez egy minőségi termék. 

img_3372.JPG

A harmadik tesztelésre érkezett alany pedig egy kicsavarható szemöldökceruza, a Sigma Beauty Fill + Blend Brow Pencil. Én bevallom őszintén nem repesek ezért a megoldásért, jobban szeretek ecsettel felvinni valamilyen géles állagú festéket és azzal formázni a szemöldököm. Azt gondoltam ez majd hátha megszeretteti velem ezt a ceruzás megoldást, de sajnos nem így lett. Ez nem feltétlen a termék hibája, nekem egyszerűen ez nem esik kézre és a végeredményt is szebbnek látom festékkel. Ettől függetlenül aki inkább ezt a megoldást preferálja annak jó választás lehet, könnyen tekerhető, szépen pigmentált és a végén van egy kis szemöldök kefe is, ami viszont nagyon hasznos. 

Ha a szemöldökceruza nem is, a paletta és a kontúrecset abszolút bekerült a kedvenceim közé. Ha minőségi és szép smink termékekre vágysz, akkor szuper választás lesz :-)

 A cikk létrejöttét a Notino támogatta

Még több tartalomért látogass el a facebook @anyakentisno illetve

instagram oldalamra is @anyakentinso

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr4016287222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása