Az illat, amit előszőr utáltam, aztán beleszerettem

Tom Ford Black Orchid 50ml EDP | Perfumes deals in Shop | Wowcher

Történt már Veletek olyan, hogy megillatoltatok egy parfümöt és azt éreztétek, hogy huh, ez nagyon nem... Na nálam pontosan ez történt, amikor először találkoztam a népszerű Tom Ford Black Orchid illattal. 

Már sokat hallottam erről az illatról, mindenki ódákat zenget róla, rengeteg embernél láttam már. Aztán a Vip-Parfüm, akikkel már évek óta együtt dolgozok felajánlotta, hogy teszteljem le. Nagyon kiváncsi voltam már, szóval természetesen azonnal igent mondtam :-)

Amikor először fújtam belőle kicsit csalódott voltam, másra számítottam, nekem ez egyszerűen túl sok, intenzív és tolakodó volt. Sokan nem tudják, de valójában ez egy uniszex parfüm és a férjem nagy parfümmániás, ezért egyből le is csapott rá, hogy majd akkor ő megnézni magának ezt az illatot. Hát, ők teljesen egymásra találtak, szerelem volt első találkozásra... :-D És rajta érdekes módon valahogy sokkal jobban bejött az illat, máshogy hatot, mit az én bőrömön. Ők azóta is szétválaszthatatlanok, a legtöbbször ezt használja, aztán valahogy szép lassan bennem is elkezdett átkattanni valami, ahogy egyre többet éreztem a férjemen. 

img_2038.jpg

Kezdtem megbarátkozni vele magamon is, már valahogy nem annak a tolakodó, fura illatnak hatot, hanem elkezdtem belőle kiérezni a sok különleges összetevőt, mint például a fűszeres csokoládét, az édes vanília és jázmin jegyeket és a sötétebb orchidea és fekete ribiszke illatok is előbukkantan és inkább hatot már az egész különlegesnek és egyedinek, mint túl soknak. Bár tudom, hogy nagyon népszerű illat és sokan szeretik, de azért mégsem tudnám egy lapon említeni más közkedvelt dizájner illatokkal. A Black Orchid nem egy tucat virágos luxus illat, ez ettől sokkal különlegesebb és érdekesebb. Ennek ellenére kifejezetten izgalmasnak tartom, hogy nálam nem volt első "látásra" szerelem, hanem inkább mint Elizabeth Bennet és Mr. Darcy románca... :-) "Olyan lassan jött rám ez a szerelem, hogy azt sem tudom, mikor kezdődött."

Szóval szép lassan megszerettem ezt a picit komorabb, sötétebb illatvilágot, főleg ilyenkor ősszel és télen tudom jobban elképzelni magamon, ráadásul nagyon tartós is, több órán át érezni, tényleg nem csodálom már, hogy ennyien szeretik. Most már csak a férjemmel kell majd időnként megküzdenem érte :-D

Összetétel: citrom, bergamott, ylang-ylang, gardénia, jázmin, szarvasgomba, fekete ribiszke, mandarin, gardénia, orchidea, lótusz, gyümölcsök, fűszerek, tömjén, gyanta, pacsuli, vetiver, pézsma, csokoládé, vanília.

Ti ismeritek az illatot? :-)

Még több tartalomért látogass el a facebook @anyakentisno illetve

instagram oldalamra is @anyakentinso

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3316238840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása