Ez az eddigi legjobb smink és arclemosóm

img_1857.jpg

Instragamon már áradoztam Nektek a Neutrogena Hydro Boost termékcsaládról, amivel még egy rendezvényen ismerkedtem meg, és azóta már többször is újra vettem a sminklemosó gélt, számomra az eddigi legjobb, amit próbáltam! 

Neutrogena Hydro Boost tisztító gél 

Amit a márka ígér:

  • hatékonyan lemossa az arcbőr valamennyi szennyeződését és zsírosságát
  • gyengéden eltávolítja a sminket
  • helyreállítja az arcbőr rugalmasságát és selymességét
  • felfrissíti az arcbőrt, megakadályozza kiszáradását
  • hialuronsavat tartalmaz, ami segít megőrizni az arcbőr folyamatos hidratáltságát
  • bőrgyógyászatilag tesztelt

Tapasztalat

Teljes mértékben alá tudom támasztani a fentieket, már második, vagy harmadik üveget használom belőle! Azt szeretem benne a legjobban, hogy nem kell órákon át mosogatnom a sminkem hatszáz vattát elhasználva, mire végre tiszta lesz az fejem, hanem csak kicsit benedvesítem az arcom, egyet pumpálok belőle, lemosom vele az arcom, és a smink és a szennyeződések 95% tökéletesen eltudom így távolítani pár pillanat alatt. Aztán még egy darab micellás vizes vattával eltávolítom a maradékot is. Utána se húzódik a bőröm, nagyon kellemes érzetet nyújt. Egyedül a brutál tartós rúzsaimmal nem birkózik meg, de azzal eddig a micellás vizemnek se sikerült... :-D Ráadásul rengeteg ideig elég!

img_1860_1.jpg

Nagyon ajánlom Nektek is, hogy micellás víz előtt ezzel távolítsátok el a sminketeket, mert sokkal gyorsabban, és hatékonyabban tudtok így végezni vele, ráadásul nem is kell egy rakás vattát elhasználnod előtte.

Neutrogena Hydro Boost hidratáló arcgél

Amit a márka ígér

A Neutrogena Hydro Boost® hidratáló arcgél egész nap folyamán biztosítja az arcbőr szükséges hidratálását és észrevehetően sugárzóvá teszi.

    • klinikailag bizonyított, hogy 24 órán át hidratálja az arcbőrt
    • megőrzi az arcbőr folyamatos simaságát és finomságát
    • néhány héten belül helyreállítja az arcbőr rugalmasságát
    • gél állaga garantálja a gyors felszívódást
    • parfümmentes
    • bőrgyógyászatilag tesztelt

img_1862.jpg

Tapasztalat

Ez a krémet pont a napokban fogyott el. Korábban sokat használtam, aztán kipróbáltam egy másikat, majd újra ezt. Én nagyon szerettem, azt különösen, hogy vizes bázisú, és ezért az én zsíros, kombinált bőrömre tökéletes volt, nem tocsogott reggel a fejem, nem éreztem azt, hogy sok, hogy nehéz, pont jó volt, és közben hidratált is. Akinek kombinált bőre van tudja mekkora kincs az, ha egy krém úgy hidratált, hogy közben nem lesz tiszta zsír a fejed reggelre... :-D 

Szóval összeségében nagyon elégedett vagyok ezzel a két termékkel, ha kombinált bőröd van, akkor szerintem te is szeretni fogod, az arclemosót pedig mindenkinek IS ajánlom :-)

Most egyébként sokkal-sokkal komplexebb, több lépéses bőrápolási rutint állítottam össze magamnak, amiről a következő bejegyzésben fogok Nektek mesélni :-)

 A cikk létrejöttét a Notino támogatta

Még több tartalomért látogass el a facebook @anyakentisno illetve

instagram oldalamra is @anyakentinso

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2115438672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása