5 dolog, amivel nagyon trendi lehetsz idén tavasszal!

f4301edb-fcae-428b-95c8-9a92f951e01c.jpg

Már javában zajlik a tavasz, és nem is kell már a nyárra sem olyan sokat várni! Már szinte mindenkinél előkerültek a farmer- és bőrdzsekik, a téli cuccok nagy részét pedig már elpakoltuk egy jó időre. Na de vajon mivel tudjuk idén az outfitünket kicsit divatosabbra szabni? 

Színek

Ugye minden évben a Pantone meghatározza az adott év divatszínét. A 2019-es évet a korall nyerte, de van még pár gyönyörű árnyalat, amivel hódíthatsz. 

img_2081_1.PNG

Pliszírozott szoknya

Idén újra divatba jönnek a hosszú szoknyák, ezúttal pedig azokon belül is a pliszírozott darabokkal lehetsz a legmenőbb.

54fc7d0c-a60d-42ec-9017-32ae57708999_1.JPEG

Sneakers 

Továbbra is hódít a sneakers mánia, és a platformos cipők sem szorultak a háttérbe. Én nem különösebben rajongtam értük, de ma már annyi szép, és nőies darabot kapni, hogy bevallom engem is behálóztak... :-D

f2b24e6f-9ba2-4220-8ba5-9249c19cc8df.JPEG

Pasztell kosztüm

Ha pedig valami elegánsra vágynál, akkor jó hírem van, ugyanis a pasztell árnyalatú nadrágkosztümök rendkívül divatosak idén! Blézer tekintetében a kicsit oversized fazonok, nadrág tekintetében pedig inkább a bővülő szárú, elegáns vonalvezetésű vagy trapéz formák a nyerők. 

1e2f7e88-50a3-424e-ac48-f744d8654322_1.JPEG

Óriás napszemüvegek

Szinte majdnem mindegy, hogy milyen, csak óriási legyen :-D De ezek közül is a legtrendibb a pillangó, a kerek, vagy a téglalap formájúval lehetsz, illetve a háromszög alakúak is nagyon divatosak.

244f3268-cf04-489c-a0ec-e8264a482af3.JPEG

A legjobb az egészben, hogy ezeket szinte mind hordhatod egyszerre is, ugyanis manapság hatalmas divat elegáns kosztümökhöz, szoknyákhoz sportosabb cipőt, sneakers-t viselni. A másik jó hír, hogy ezeket a képeket nem a pinterestről mentettem, ugyanis minden darabot megtaláltok a Shein kínálatában! Én pár hete választhattam tőlük két ruhát, én egy hosszú kék és egy gyönyörű tavaszias virágos darabba szerettem bele. Nagyon megvoltam elégedve, sehol nem találtam itthon ilyen szép darabokat, a csomagom is hamar megjött sértetlenül, és a méret is tökéletesen passzolt.

54039f4b-38af-4a82-ad47-075a470fe19a.JPG

Szóval én az eddigi tapasztalataim alapján nagyon tudom ajánlani a Shein-t, rengeteg termékük van, ráadásul jó árakon, szóval érdemes kipróbálni :-) Ha tetszenek a ruhák, akkor kattintsatok a képekre, és máris tudtok nézelődni :-)

/A magamon bemutatott két ruhát a Shein-től kaptam/

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2914761176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása