5+1 dolog, ami anyaként teljesen más értelmet nyert számomra

family-1784371_960_720.jpg

Mióta mami lettem, rájöttem, hogy egyes dolgok, amik addig teljesen megszokottak voltak, azok mára egyáltalán nem megszokottak. Sőt. Ez egyik délután fogalmazódott meg így bennem, miután bezárkóztam a mosdóba egy hatalmas vigyor közepette, hálákat adván, hogy most lesz öt darab nyugodt percem, egyedül. Aztán tovább gondolkoztam, és rádöbbentem, hogy még van pár dolog, ami más értelmet nyert számomra, mióta anya lettem.


1. CSEND

- Úgy szeretem a csendet, olyan nyugtató, elnyúlok a kanapén és pihizek egy kicsit.

- Már legalább 5 perce csönd van, ez nagyon gyanús...Valami rosszat sejtek. Na jó, inkább megnézem őket, nagyon remélem, hogy nem szedték szét a...te jó ég, teszitek le azt de rögtön!



2. REGGELI

- Felébredek szép nyugodtan, fekszem még egy kicsit, megcsinálom a reggelit, leülök az asztalhoz egy újsággal, miközben a kávémat kortyolgatom, a legnagyobb békében.


- MAMI!! MAAAMI!! Két fej megjelenik az ágyam mellett. Pelus csere, felöltözés. Alig várom, hogy megihassam végre az életmentő kávémat, közben villámgyorsan megcsinálom a reggelit, mire már leülnék, kiderül, még kell a ketchup, nem jó az a tányér, túl forró a virsli, másik szívószál kell, hol a nénos autó, az összes autó kell, miért dobtam ki a szalvétát, az még kell, hozzak még sonkát, elfogyott a víz...és mire a reggeli galoppozás véget ér a konyhapult és az asztal között, ránézek az órára, ami azt állítja, hogy még csak reggel fél nyolc van.


3. MOSDÓ

- Gyorsan elszaladok mosdóba, aztán rohanok is vissza ahhoz, amit csináltam.

- Na végre, egy kis nyugi, ezt el sem hiszem! Köszönöm Uram, hogy van zár a mosdó ajtón! MAAAMI!!!! MAMI!!! Hova tűntél?!?(dörömbölés az ajtón)


4. FILMEZÉS

- Leülök és szépen végig nézem a filmet egy nagy adag popcorn kíséretében.

- A filmet elkezdem alvás időben, és ha szerencsém van, még aznap este éjfélig sikerül végig nézni, legalább nyolc részletben. 


5. LEFEKVÉS

- Huh, de elrepült az idő, már tíz óra! Na most már ideje ágyba bújni.

- Mi? Még csak tíz óra? Akkor még van három szabad óránk! Ezaz!!

 +1 SZERETET

Mielőtt anya lettem, azt hittem pontosan tudom mi jelent ez a szó. De aztán rá kellet jönnöm, hogy csak most, édesanyaként tudtam átélni igazán ennek az érzésnek minden mélységét és hosszúságát, amit semmihez sem tudok hasonlítani. 

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2814652365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása