Íme egy tökéletes Valentin napi illat - Armani Sí Passione

img_9450.jpg

Közeledik a Valentin nap, és ilyenkor sokan már gondolkodóba esnek, hogy vajon mivel lephetnék meg a párjukat ez alkalommal. Bevallom őszintén, hogy mi nem különösebben tartjuk ezt az ünnepet, viszont akik igen, azok számára hoztam egy nagyon szuper ajándék ötletet :-) Akik követnek instagrammon már láthatták, hogy a következő parfüm amit tesztelésre kaptam a VIP-Parfümtől az nem más, mint az Armani Sí Passione illata. A sztorihoz hozzátartozik, hogy akkor használtam először ezt az illatot, amikor megkaptam, szóval teljesen meglepetés volt a számomra, hogy mit fog majd rejteni magában az üvegcse :-)

Ha már itt tartunk, a üvege nagyon tetszik, abszolút táska kompatibilis, nem féltem, hogy baja lesz, ha viszem magammal valamerre. Le kell húzni róla a kis fekete kupakot, és voilá :-) Nagyon tetszik ez csinos kis vörös borítás is rajta, tetszik, hogy nem átlátszó. 

Az illata pedig egészen lenyűgöző, nem csalódtam magamban, hogy ezt választottam :-D Ez egy igazi romantikus, kifinomult olasz parfüm! Imádom a Carolina Herrera Good Girl kiadásait, de emellett azok szinte közönségesnek hatnak. Ha az eleganciát és a romantikát egy illattal kellene leírni, akkor az a Sí Passione lenne. A gyümölcsös virágos jegyek tökéletes összhangban vannak. Először érezni a körte és a fekete ribizli csodás párosát, amit meglepően gyorsan felvált egy kellemes rózsás, vaníliás illatfátyol, ami végül  fás jegyekkel párosulva cseng le. 

d4ac7375-5170-4b7b-999e-a2ec76788f19.jpg

A csuklóról elég hamar elillan az illat, viszont a dekoltázs és a nyak környékén használva még hosszú órák után is érződik ez a csodás illatelegy, illetve ruhán is hosszú ideig érezhető. Én úgy tapasztaltam, hogy egy fújás kevés, három viszont már fullasztó, szóval én egyet szoktam a nyakam környékére, egyet meg a felsőmre fújni, így egész sokig érezni. 

Egyébként a férjemnek is különösen tetszett most ez az illat, ez dicsérte rajtam eddig a legjobban :-) Ha szeretnél valami jó kis parfümmel beújítani, vagy meglepni magadat vagy a párodat Valentin napon, és parfümben gondolkodsz, akkor az Armani Sí Passione tökéletes választás lesz! 

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr714609914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása