Így készíts menő galaktikus sminket egyszerűen!

img_4368.JPG

Ősszel sokan kutattok olyan smink, vagy jelmez után, amit viselhetnétek ilyenkor, hiszen közeledik a Halloween. Bevallom őszintén, hogy mi nem tartjuk ezt az ünnepet, viszont arra gondoltam, hogy az ilyenkor szokásos hátborzongató jelmezek helyett mutatok Nektek egy extravagáns és menő sminket, amit Ti is könnyedén eltudtok készíteni. Így ha be is öltözöl, nem muszáj feltétlenül ijesztőnek lenned :-)

Ehhez a Korzók kínálatából - a Korzók azokat az üzleteket és szolgáltatásokat foglalják magukba, amiket az Auchan hipermarketek előterében találtok -  válogattam össze a termékeket. Akkor lássuk, hogy hogyan is készült ez a galaktikus look! :-)

Első lépéskét a dm trend IT UP Matte Beauty Perfection alapozóját használtam, eloszlattam egyenletesen az arcomon, majd a szemöldökömet egy s.he stylezone paletta segítségével formáztam meg, majd az Yves Rocher (806) szemöldökceruzájával tökélesítettem az összehatást. 

img_3588.jpg

img_3549.JPG

Ezután következett a szemsmink elkészítése. Ehhez a Marionnaud tündöklő gyémánt palettáját használtam. A belső szemzugba világos, szinte áttetsző fehér csillámos szín került, a mozgó szemhéjra halvány rózsaszínes, felülre pedig egy csillámos sötétszürke árnyalatot választottam. Ezután a Kallos metálos zöld és kék szemhéjtusával húztam ki a szememet, fölül és alul is egyaránt, majd feltettem a Rossmannból származó hosszú Rival de Loop műszempillákat, és összefésültem a dm 183days Mascara in a Tube Volume fekete spiráljával az egészet. Végül egy Essence glitter készlet segítségével felraktam a csillámokat a fekete részhez a szemem sarkaiba.

1540410853122.JPEG

img_3617.jpg

Ezt követően megfestettem a galaktikus égbolt alapját az arcomra viszonylag szolidabb színeket használva a pirosító és highlighter helyére. Ehhez szintén a Marionnaud palettáját használtam, illetve a Rimmel Magnif'eyes Wow palettájából a zöld, lila és a kék árnyalatokat, valamint a dm trend IT UP palettából a sötét, lilás színt. Több rétegben vittem fel a színeket, míg el nem értem a kívánt hatást. Ezután a dm Alverde csillámos highlighterével emeltem ki az arccsontomnál a színeket, majd a Marionnaud paletta legvilágosabb, csillámos fehér árnyalatával óvatosan végig mentem az egészen. Ezután egy fehér szemhéjtussal és a 183days különleges króm rózsaszín szemhéjtusa segítségével pici pöttyöket és csillagokat rajzoltam az arcomra.

A végére hagytam az ajkakat. Alapnak a L'Oréal csodás csokoládé illatú mély bordó (868) folyékony ajakrúzsát használtam. Mikor megszáradt, különböző, világosabb árnyalatú rúzsokkal tettem kicsit életszerűbbé. Ehhez az Yves Rocher (70) és a trend IT UP (Shiny200) rúzsát használtam. Végül az Essence Colour Boost bordós szájfényével érintettem meg pár helyen az ajkam, és erre jött rá a szintén Essence glitter, amit már a szemsminkemnél is használtam.

img_3958.JPG

Nem túl bonyolult smink, egy picit pepecselős a műszempilla, a sok kis csillag és a glitter miatt, de én nagyon élveztem az elkészítését, ez volt a második ilyen jellegű fantázia sminkem, remélem, hogy Nektek is tetszik :-) A felhasznált termékeket pedig megtaláljátok a Korzó üzleteiben, keressétek az üzletlistát a bejegyzés végén. 

A bejegyzés létrejöttét a Korzó támogatta.

Ha szeretnéd, hogy megajándékozzunk téged egy 10.000 Ft értékű beauty termékekre beváltható vásárlási utalvánnyal a Korzó jóvoltából, akkor látogass el a  Korzó Facebook oldalára  a részletekért. A sminknél és a bejegyzésben használt termékeket az alábbi Korzókon tudjátok megvásárolni:

  • dm: Korzó Kecskemét, Miskolc
  • Rossmann: Korzó Törökbálint, Fót és Soroksár (nyitás: október 26.)
  • Yves Rocher: Korzó Budaörs, Óbuda, Dunakeszi, Soroksár
  • Marionnaud: Korzó Budaörs, Szigetszentmiklós, Székesfehérvár, Dunakeszi
  • Kallos: Korzó Budaörs, Szigetszentmiklós, Soroksár, Dunakeszi, Csömör, Maglód

Még több tartalomért látogass el a Facebook @illegalbeautyblog illetve

Instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2714302585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása