Le lehet szokni a kávéról étrend-kiegészítő kapszulával? - Pharma Nord teszt

coffee-1117933_960_720.jpg

Már egy ideje gondolkoztam azon, hogy kéne szednem valami vitamint, vagy ilyesmit, mert éreztem, hogy nagyon elfáradok már estére, és ugye miután letettem a gyereket aludni, még csak akkor kezdődik számomra a második műszak, és jó lenne, ha nem kellene este nyolckor kávét vedelnem, hogy ébren maradjak... :-D A Pharma Nord valamilyen telepatikus képességgel ráérezhetett a dologra, ugyanis pont ekkor kerestek meg, hogy teszteljem le két terméküket. Ennek már körülbelül 1,5-2 hónapja, és most itt az ideje a beszámolónak :-)  Vajon leszoktam a kávéról, vagy sem? 

Mit érdemes tudni a Pharma Nordról

  • A Pharma Nord a táplálék-kiegészítőket és gyógyszereket Dániában gyártja, a szigorú dán előírásokat betartva
  • A megelőzést szolgáló étrend-kiegészítők és gyógynövény-készítmények egyik legnagyobb gyártója Európában
  • Az első vállalat, amely bevezette a koenzim Q10-et az európai piacra

Ezeket a termékeket teszteltem:

30 mg természetes Q10 és C-vitamin a fáradtság ellen

Amit a cég ígér

  • A Q10 támogatja a szervezet energia-anyagcsere folyamatait
  • Hozzájárul a fáradtság és kimerültség-érzet csökkentéséhez
  • Az egyedülálló növényi olajkeveréknek köszönhetően a koenzim Q10 rendkívül jó és stabil felszívódással rendelkezik

4076_th3.png

Bio-Szelénium 100 +cink + vas

Amit a cég ígér

Tiszta szerves kötésű szelén élesztő (SelenoPrecise) Cink-kel, A, B6,C és E-vitaminokkal kombinálva.

  • Támogatja a megfelelő sav/bázis egyensúlyt
  • A szelén részt vesz a normál pajzsmirigy-működésben
  • Az E-vitamin hozzájárul az oxidatív stresszel szembeni védelemhez
  • Hozzájárul a normális szénhidrát anyagcsere fenntartásához
  • A-vitamin hozzájárul a megfelelő látás fenntartásához

8006_th3.png

Tapasztalat 

Nagyjából 2-3 hét után tűnt fel, hogy valamivel jobban bírom a napokat szusszal, kevésbé vagyok fáradt, és többször volt, hogy nem ittam egész nap kávét, de olyan is volt, hogy több napig, mert nem maradt rá időm, vagy mert épp elfogyott, és ugyanolyan jól bírtam a napot, mintha ittam volna, és igazából nem is igényelte már a szervezetem. De ettől függetlenül szeretek kávézni, és nem tervezek leszokni róla, de azért olyan megnyugtató a tudat, hogy ha egyszer valami miatt úgy döntenék, hogy már nem akarok több kávét inni, az eddigiek alapján számomra egész könnyen menne a dolog, ha van egy kis extra segítség vitamin formájában. Félreértés ne essék, most is szoktam irtó fáradt lenni, de úgy tapasztaltam, hogy valamivel könnyebben bírom így a napokat.

A másik dolog, hogy sajnos elkaptam ezt a borzasztó övsömör vírust, és csak pár nap után jutottam el orvoshoz, aki fel is írta a szokásos antibiotikumot, amiből ötöt ! kellett egy nap bevennem egy héten keresztül... Csak a derekamon jelentkezett a vírus, de figyelmeztetett az orvos, hogy készüljek fel, hogy több helyen is meg fog jelenni, és mondta hogy esetleg valami immunerősítőt szedjek még mellé. Hát tisztességesen szedtem a napi 7 bogyót a vitaminokkal együtt (egyébként ilyen bogyó beszedésben híresen rossz vagyok, mert szita agyam van hozzá, ezért most kicsit azért büszke vagyok magamra... :-D ) és szerencsére nem jelent meg máshol kiütés, és körülbelül 1-1,5 hét alatt teljesen eltűnt! Nyilván nem tudom bizonyítani, hogy mennyi köze volt hozzá a vitaminoknak, lehet hogy nélküle is elmúlt volna ilyen hamar, lehet, hogy nem, mindenesetre örülök, hogy így alakult.

Szóval összességében pozitív a véleményem, azóta is szedem, mert még van egy csomó. Ja, és hatalmas plusz pont, mindegyiket könnyű lenyelni, és nem hányom el magam közben az íze miatt :-D

Ti szedtek valamilyen immunerősítő vitamint?

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegal_beauty_blog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr7314225075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása