Milyen egy jó szemkörnyékápoló? - Leteszteltem kettő fajtát

girl-3141766_960_720.jpg

Ha nem aludtuk ki magunkat, vagy egyszerűen csak fárasztó napunk volt, az legelőször a tekintetünkön fog a meglátszani, ugyanis a szem körüli sötét karikákat, és a puffadt szemhéjat  elég nehéz nem észrevenni...

A szemkörnyékünkön sokkal vékonyabb a bőrünk, viszont ehhez képest iszonyatosan igénybe van véve a rengeteg pislogás miatt. Az a helyzet, hogy a szemkörnyékünk megköveteli az extra ápolást, és tévedés, hogy csak idősebb korban kell ezzel foglalkozni, amikor már ott virítanak a szarkalábak a szemünk sarkában, hanem bizony jobb minél előbb el kell kezdeni a szemkörnyékünk rendszeres ápolását, és megelőzni valamelyest az öregedéssel járó bőrproblémákat.

Na de milyen egy jó szemkörnyék ápoló? Szerintem:

  • Enyhíti a püffedt, sötét karikákat a szem körül
  • Gazdag a minőségi, természetes alapanyagokban
  • Segít megőrizni a bőr üdeségét és feszességét 
  • Nem macerás használni (pl. nem mini belenyúlkálós tégelyes...)
  • Rövid és hosszútávon is érezhető a hatása
  • Legyen jó illata, vagy legalább elviselhető

A mai posztban egy kevésbé ismert, és egy magyar terméket fogok megmutatni Nektek, amit még hónapokkal ezelőtt kaptam tesztelésre a zölddrogéria.hu-tól.

Naturpolc Gránátalmamag olaj

"A gránátalma olaj elsősorban a kozmetikai iparban hasznosított. Méz színű olaj, aminek jellegzetes illata és íze van. Az olaj gazdag természetes antioxidánsokban. Az olaj természetes módon táplálja és hidratálja a bőrt, miközben hozzájárul a bőr rugalmasságának megőrzéséhez és élettel telíti a sérült vagy öregedő bőrt. Erősíti a bőr természetes védekezőképességét, csökkenti a bőrön keresztüli vízvesztést, bőrregeneráló hatású. Száraz, érzékeny bőr kezelésére is használható."

img_8833.jpg

Tudom sokakat idegsít, de nekem nagyon bejött az illata, olyan, mint valami sült szotyié :-D Alvás szempontjából a kritikusabb időszakban (két kisfiú + kis korkülönbség) az Eszterkrémet használtam, - amiről mindjárt szó lesz - és utána kezdtem ezt el. Valamivel üdébbnek hat tőle a szemkörnyékem, és a benne lévő szuper vitaminok pedig hosszútávon nagyon jó hatással vannak/lesznek a szemkörnyékemre, szóval ezt valószínűleg megfogom hálálni magamnak idősebb koromban, ha rendszereresen fogom használni.

Lehet egyébként arckrémbe is cseppenteni, de én egy-egy cseppet szoktam a szemem körül eloszlatni. Állagra olyasmi, mint az olívaolaj, egyáltalán nem irritál, nagyon kellemes érzetet hagy maga után. Az egyetlen negatívum, ami miatt csak este használom, hogy folyton beleragad a hajam... Olyan közepes gyorsasággal szívódik fel.

Mindig csak estére használom, az arcápolós rutinom utolsó részeként. Nem tapasztaltam semmi brutálisan látványos változást (így 25 évesen azért még nincsen olyan sok ráncom meg ilyenek... :D), inkább csak hogy olyan üdébb, frissebb lett tőle a bőröm, ez inkább hosszútávú befektetés, nyilván évek távlatából még nem tudok nyilatkozni, de szeretem használni és tervezem is :-)

A termék ára: 1799 Ft / 20 ml

Eszterkrém bio szemkörnyék feszesítő natúr szemránckrém

"A búzavirág víz megnyugtatja a szemeket, és enyhíti a karikákat, a szem környéki puffadást. A különleges hatóanyagban gazdag ligetszépe- és vadrózsa magolajok elsimítják a ráncokat, vitaminokkal táplálják és hialuronsavval azonnal láthatóan feszesítik a szem környéki bőrt. Sem a terméket, sem az összetevőit nem tesztelték állatokon. Magyar, vegán termék, nem tartalmaz állati eredetű összetevőket, csak növényi alapanyagokból készült."

img_8831.jpg

Én szeretem ezt a krémet is, amíg a gyerekek óránként keltek, mindennap használtam, és egész jól megtudtam vele előzni, hogy reggelre ne úgy nézzek ki, mint egy kriptaszökevény... :-D Azt nem mondom, hogy úgy néztem ki, mint Csipkerózsika, mikor felkeltem - huh de aludnék már egyszer annyit egybe, mint ő... - de nem tapasztaltam beesett, sötét és püffedt tekintet, amikor rendszeresen használtam. Most, hogy picivel többet alszom, már inkább a gránátalmamag olajat használom. Viszont ha itthon napközben nagyon beesettnek látom a tekintetem, akkor előfordul, hogy használom. Egyébként finom, krémes állaga van, gyorsan beivódik, és nekem az illata is tetszik. 

A termék ára: 2699Ft / 15ml

Tehát most a mindennapi rutinomban a gránátalmamag olaj kapott helyet, az Eszterkrémet pedig akkor használom, ha hosszú éjszakám volt, és nagyon setét lesz reggelre tekintetem :-D Mivel még így 25 éves létemre nem igazán vannak ráncaim a szemem körül, így e tekintetben nem tudok nyilatkozni, egyébként pedig jó szívvel tudom ajánlani a termékeket. 

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2414058272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása