Mi újat tud a DM felkapott sminkmárkája? - Trend IT UP tesztelve!

fullsizerender-22.jpg

Nemrégiben rukkolt elő a DM a legújabb dekorkozmetikai márkájával, amely  Trend IT UP néven fut. Nagyon kíváncsi voltam, hogy mi újat tud nyújtani, sok mindent hallottam már róla, ezért beszereztem pár terméket, amikkel kapcsolatban most beszámolok a tapasztalataimról.

Első benyomásra nagyon bejöttek a kozmetikumok, tetszett a viszonylag letisztult, matt dizájn, a pasztell színek nagyon jól mutatnak a feketével.  

Trend IT UP Ultra Black szemhéjtus

fullsizerender-29.jpg

Amit a márka ígér:

  • ultra fekete
  • 12 órán át tart
  • gyorsan szárad 
  • vízálló
  • szemészetileg tesztelt

Nos, kezdem ott, hogy nem ultra fekete, teljesen átlagos, vagy inkább enyhén szürkés az első felvitelnél. Pár perc kell neki, hogy megszáradjon, addig még simán lehet vele variálni, igazítgatni, ha nem lett tökéletes a tusvonal, akár sima vizes fültisztítóval is lejön. Nálam a tartósságnál is gondok akadtak, volt amikor szépen megmaradt a helyén jó pár óra elteltével is, viszont előfordult, hogy nagyon nagy melegben elkezdett lekopni, és halványodni. Filces kialakítása van, ami nekem nagyon tetszik, könnyen és egyszerűen használható. Ami nálam külön plusz pont, hogy ez az első tus, ami nem irritálja, és csípi a szemem. Nem tudom melyik összetevő az, amit nem bír a szemem, de ebben szerencsére az nem található meg.

fullsizerender-30.jpg

Összességében, illetve ár-érték arányban nem rossz termék, nagy melegben nem ajánlott használni, illetve ha tényleg extra fekete tusvonalra vágysz, akkor érdemes több rétegben felvinni a terméket.

A termék ára: 1290 Ft

 

Trend IT UP Matte Beauty Perfection korrektor stift - 020

fullsizerender-31.jpg

Amit a márka ígér:

  • selymes-matt hatás
  • intenzív fedőképességű
  • tartós
  • megbízhatóan elfedi és mattítja a bőr egyenetlenségeit és a piros foltokat
  • anti-shine hatás
  • krémes textúra

fullsizerender-32.jpg

A csomagolás nagyon megtetszett, szeretem az ilyen praktikus kialakításokat, jól záródik. Azonban a tekerésnél az illesztés nem tökéletes, így előfordul, hogy morzsolódik a termék, ami azért bosszantó. A textúrája valóban krémes és matt, inkább közepes fedőképességűnek mondanám. A szem alatti karikákat szuperül eltudja tüntetni, nekem a 020 árnyalat tökéletesen megfelel a kreol bőrömhöz. Viszont akinek kicsit szárazabb a bőre, annak nem ajánlom, mert hajlamos kiemelni, és csúnyán megtapadni a problémás területeken. Azonban zsíros, vagy normál bőrre szerintem tökéletes, a tartóssága átlagos, pár órát bír nagyjából.

A termék ára: 999 Ft

Trend IT UP Contour and Glide szájkontúrceruza - 230

fullsizerender-24.jpg

 Amit a márka ígér:

  • Erősen pigmentált
  • Intenzív színű
  • könnyedén, egyenletesen felvihető
  • bársonyos textúra
  • csavarható végű, beépített hegyezővel
  • vízálló

fullsizerender-25.jpg

Hát ez a termék fantasztikus, nagyon tetszik a kialakítása, és hogy még erre a csavarhatós verzióra is van külön beépített hegyező, ez nagyon király szerintem. Nagyon kis kompakt, jól záródik. Én egy rózsaszínes árnyalatot választottam, gyönyörűen telt színű, és valóban tartós, simán bírja pár órán át, még 1-2 evés-ivást is. A hozzátartozó rúzs már rég lekopott a számról, de a körvonal az megmaradt :D Ráadásul rendkívül olcsó ahhoz képest, hogy mit tud. Nagyon tudom ajánlani!

Termék ára: 799 Ft

Trend IT UP High Shine Lipstick - 220

fullsizerender-26.jpg

Amit a márka ígér: 

  • magasfényű
  • erősen pigmentált
  • krémes
  • erős kontúrok

fullsizerender-25.jpg

A termék inkább közepesen pigmentált, viszont nagyon krémes textúrájú. A kupakja jól záródik. Az külön tetszik, hogy a rúzsba belenyomták a márkanevet, nagyon jól néz ki. Sajnos nem valami tartós, evés-ivás után már igazítani kell, viszont nagyjából egyenletesen kopik. Nekem egy picit szárította a számat, de ha előtte használtam hidratáló krémet úgy egész jól bevált. Összességében nem rossz, csak kár, hogy nem tartós, de ezt nem is ígéri a márka, illetve ennyi pénzért nem is nagyon vártam el.

A termék ára: 799 Ft

Trend IT UP Soft Mette szemceruza - 005

fullsizerender-27.jpg

Amit a márka ígér:

  • tartós
  • jó fedőképesség
  • intenzív színű
  • matt pasztelltónusok
  • csavarható végű, beépített hegyezővel és satírozóval
  • vízálló

fullsizerender-28.jpg

Ebben a termékben is nagyon tetszett, hogy kompakt, azaz kicsavarhatós, és van beépített hegyező és satírozó. Nagyon tetszik, hogy könnyű felvinni, nem úgy kell rávakarni a szemhéjra, hogy látszódjon belőle valami, mint sok drogériás társánál, hanem könnyedén és egyszerűen felvihető, és nagyon jól pigmentált. Én most fehéret választottam, ilyet már régóta szerettem volna beszerezni. Egész tartós is, egyedül az alsó vízvonalon nem bírta túl sokáig. Szóval nagyon elégedett vagyok, biztosan fogok még venni más színt is.

A termék ára: 1190 Ft

Ezeken kívül még beszereztem két körömlakkot, de azokról majd egy külön posztban fogok beszámolni.

fullsizerender-23.jpg

Minden összevetve elégedett vagyok, szerintem szuper kis termékek, elképesztő jó áron, biztos vagyok benne, hogy nagy népszerűségnek fog örvendeni a márka.

 Ti próbáltátok már a Trend IT UP termékeket? Van kedvencetek?

 Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr1112660911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása