Ezeket rejti a Pinkpanda meglepetés sminkcsomagja

img_9434.JPG

Amikor láttam a hirdetést a Pinkpandán, hogy 10.990 forinti összeg feletti vásárlás esetén 9.000 forint értékű meglepetés csomag üti a markát a vásárlónak nagyon megörültem! Amúgy is szerettem volna pár dolgot beszerezni, illetve akkor már anyák napjára is innen választottam ajándékot, így pont kapóra jött a kedvezmény. - nem mintha bármi nehézséget is okozna elkölteni 10.000 forintot sminktermékekre...-

Nagyon kíváncsi voltam, hogy mit is rejthet ez a meglepetés csomag, vajon csupa olcsó kis termékmintákat, vagy tényleg használható és minőségi termékeket? Szerencsére ezúttal sem csalódtam az oldalban, és így első ránézésre szuper kis sminkholmikhoz juthattam hozzá!

Azonban mivel a termékeket még nem próbáltam hosszútávon, így még véleményt nem fogok alkotni róluk, csak az első benyomásomat osztom most meg Veletek, és hogy lássátok, hogy nagyjából mire számítsatok, ha ti is rendelnétek. 

A csomag tartalmaz egy stiftes highlighter, egy folyékony alapozót, egy folyékony rúzst, illetve egy primert, szemkörnyékre. Ezek nagyon izgalmasnak tűnnek, különösen az ajaktermékre leszek kíváncsi.

img_9438.JPG

Akkor a csomagban volt még három körömlakk. Hát ezek így első ránézésre nekem nem túl szimpatikusak, pedig jó színek - a zöldet leszámítva, az nem tetszik - de nekem valahogy nem bizalom gerjesztőek. Na de ne ítélem el így "látatlanba", csak azért, mert nem ismerem a márkát, még lehet jó minőségű. Ha kiderítettem, mindenképpen megosztom Veletek is!

img_9437.JPG

A csomaghoz tartozott még ez csodás kontúr paletta az I Heart Makeup-tól. Ez a márka eddig ismeretlen volt a számomra, viszont a termék nagyszerű, ezt már próbáltam is, és olyannyira klassz, hogy még a férjem is megjegyezte, hogy most különösen szépre sikeredett a sminkem. :) Erről mindenképpen írok majd még bővebben is!

img_9436.JPG

Már csak a metálos lila szemhéjpúder paletta maradt hátra, szintén a Makeup Revolution márkától. Ezt is kipróbáltam már, első benyomás: gyönyörűen pigmentált, telt színek.

img_9435.JPG

Ha tervezel nagyobb értékben sminkeket vásárolni, most mindenképpen érdemes a Pinkpandáról nézelődni, ugyanis ezeket, vagy ezekhez hasonló kis meglepetéseket kaphatsz készhez. A promóciós kód: MYSTERI, de siess mert már nem tart sokáig az akció.

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr9212505311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása