Nem csak az agyonreklámozott rúzsok minőségiek - Golden Rose folyékony rúzs teszt

img_9393.JPG

Sokan esünk abba a hibába, hogy azt gondoljuk, ha valami felkapott, vagy nagyon sokat van reklámozva, akkor az biztos minőségi termék, ellenben a kevésbé ismert márkákkal szemben. Pedig valójában ez egyáltalán nem így van. Nem rég akadtam rá a Pinkpanda oldalán a Golden Rose Longstay Liquid Matte folyékony rúzsaira, és nagyon kíváncsi lettem, hogy egy viszonylag ismeretlen márka vajon milyen minőséget nyújthat. Őszintén szólva nem vártam túl sokat, de rendkívül pozitívan csalódtam a végeredményben!

Több mindent rendeltem, de ez volt az első, amit kipróbáltam. Már maga a csomagolás is tetszett, nem keltett abszolút gagyi hatást, se ránézésre, sem pedig kipróbálva.

Amit a márka ígér:

  • hosszan tartó hatás
  • csókálló
  • krémes textúra
  • könnyű felvitel
  • matt végeredmény

A termék ára: 1990 Ft

Hát jelentem, hogy az ígéreteket maradéktalanul beváltotta! Nagyon könnyű, krémes, és édes illata van, pár perc alatt mattra szárad. Ráadásul hihetetlenül tartós, simán bírja az evés-ivást, és a sok-sok puszit a gyerekeknek, ami nálam külön plusz pont, mert így nem lesz tiszta rúzsos a fejük akárhányszor megközelítem a kisfiaimat. :) Tehát tényleg elképesztően tartós, konkrétan úgy kellett a levakarni kezemről a swatch-ot, és nap végén az ajkaimról a terméket.

img_9394.JPG

Továbbá nagyon jól pigmentált, szép telt színű. Én a 03-ast rendeltem meg, ami ilyen lilába hajló, sötét rózsaszínes árnyalatú. A ajkak nem lesznek ragadósak tőle, de nem is szárítja cserepesre, pont tökéletes. Itt jegyezném meg, hogy próbáltam a Huda Liquid Matte folyékony rúzsát is, ami tartósnak tartós, viszont nekem iszonyatosan szárította a számat, pedig nagyjából háromszor annyiba kerül, mint a Golden Rose terméke.

img_9397.JPG

Végül még plusz pont, hogy a rúzs tartalmaz E vitamint, és avokádó olajat is! Tényleg próbáltam valami negatívumot is keresni, de nekem nem sikerült, ez a termék nekem szuperül bevált, biztosan fogok még más színt is rendelni, ráadásul az ára is nagyon kedvező, 1990 forintért lehet hozzájutni a fentebb leírt honlapon.

Tehát a tanulság: Attól, mert egy termék nincsen agyonreklámozva, még simán lehet legalább olyan jó, - ha nem jobb - mint a nagy népszerűségnek örvendő társaik. (Arról nem is beszélve, hogy a reklámok árát is megspórolhatjuk magunknak időnként)

fullsizerender_147.jpg

Ti próbáltátok már ezt a folyékony rúzst?

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr4012501361

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem csak az agyonreklámozott rúzsok minőségiek 2017.05.12. 21:57:16

Sokan esünk abba a hibába, hogy azt gondoljuk, ha valami felkapott, vagy nagyon sokat van reklámozva, akkor az biztos minőségi termék, ellenben a kevésbé ismert márkákkal szemben. Pedig valójában ez egyáltalán nem így van. Nem rég akadtam rá a Pinkp...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása