Kylie Jenner ajkak 1500 forintért? - Lovely K-lips teszt

img_2810_1.JPG

Már nagyon régóta beakartam szerezni a kyliecosmetics szinte már ikonikussá vált folyékony rúzsának az egyik legfelkapottabb dupe termékét, a Lovely K-lips-t. Nagy reményeket fűztem hozzá, mert szinte mindenhol ódákat zengenek róla.

Kezdjük a csomagolásnál. Ahogy jó dupe-hoz illik, szinte egy az egyben új néz ki, mint egy Kyle rúzs. Helyes kis dobozka egy ajakkal díszítve, ami egy folyékony rúzst, és egy színben hozzá illő ajakceruzát tartalmaz. Én a pink poison árnylatot választottam magamnak, ami ilyen sötét rózsaszínes, már-már lilásba hajló. Nekem nagyon tetszik, az én színeimhez tökéletesen passzol.

A termék pigmentáltságát illetően sem lehet egy rossz szavam se, mert mindkettő gyönyörű, telt színt kölcsönöz az ajkaknak. A használata is nagyon kényelmes, gyorsan megszárad, de nem tapad rá az ajkakra, mint valami pillanatragasztó, tehát nagyon kényelmes viselet, nem szárítja ki egyáltalán az ajkakat, és tökéletesen matt a végeredmény. Száradás után már nem kenődik, legalábbis a rúzs része, a kontúr sajnos fog.

img_2967.jpg

A problémám ott kezdődik, hogy nem sokkal a száradás után az államról kellet esetenként levakarni az elmászott kontúrt. Ami azért valljuk be, még ennyi pénzért is bosszantó. Maga a rúzs még egy ideig az ajkakon marad, szóval az valamivel tartósabb, egy-két ivást, és pár falatot kibír, ha villával eszel, viszont mondjuk egy szendviccsel szemben már alul marad. Ha pontoznom kéne a tartósságát illetően a többi általam használt folyékony mattra száradó rúzshoz képest, akkor olyan 2,5 maximum 3 pontot adnék az ötből. 

img_2952.jpg

img_2971.jpg

Szóval, senki ne számítson egy Kylie rúzs minőségű termékre, nem rossz dupe, de tartósság szempontjából elég gyenge. Mindez ellenére nem mondom, hogy nem szeretem a terméket, mert a színe az brutál jó, nagyon könnyű viselet, és ennyi pénzt nekem megért, hiszen két terméket is kaptam ezért az árért cserébe (Ami úgy sejtem emelkedett, mert úgy emlékszem én még 1299 forintért vettem). Viszont nem tartom túl valószínűnek, hogy újravegyem, inkább rászánok még pár száz forintot, és veszek egy olyat, ami tartós is, akár jár hozzá szájceruza, akár nem.

Ti próbáltátok már? Nektek mi a véleményetek?

Ne feledjétek, hogy elindult a blog YouTube csatornája a legérdekesebb szépség és divat toplistákkal. Nézettek be, ha van kedvetek! :-) Link--> I/LLEGAL BEAUTY

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2212955423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása