Mit tud adni egy coach tanfolyam? - Beszámoló

Should Women Work Outside the Home?

Már egy ideje foglalkoztatott a gondolat, hogy a teológiai egyetem után szeretnék még valamilyen kapcsolódó képzést elvégezni. Arra jutottam, hogy a coaching áll még a legközelebb ehhez a témához. Első körben csak egy tanfolyamot szerettem volna elvégezni, hogy lássam, mennyire tetszik, mielőtt belevágnék egy akkreditált képzésbe, ami ugye sokkal több idő és pénz is természetesen. 

Én a The Bright Academy coach tanfolyamát végeztem el végül. Előnye, hogy nem időhöz kötött, így a saját tempómban tudtam végig haladni, illetve, hogy van szöveges és videós tananyag is. Összesen 9 modulból áll, és mindegyik végén van egy kis teszt, aminek a helyes kitöltése esetén tovább léphetsz a következő részhez. 

Miket tanultunk a  tanfolyamon?

  • Önismeret eszközeit
  • Boldogság megtalálása, motivációs eszközök
  • Burnout, vagyis kiégés kezelése
  • Kérdezéstechnika
  • Stresszkezelési módszerek
  • Time-management, vagyis hogyan bánj helyesen az idővel
  • Konfliktuskezelés, asszertív technika helyes használata
  • A magyar coach szakma etikai kódexe, alapelve, a coach szerződés tartalma

Szerintem ez a tanfolyam arra jó, hogy kicsit jobb rálátásod legyen erre a szakmára és nagyobb önismeretre tudj szert tenni. Rengeteg hasznos információ található meg a tananyagban, jól össze van szedve a lényeg és könnyen érthető, olvasható. Azonban bevallom én ahhoz kevésnek érzem, hogy utána ezzel eltudjon helyezkedni az ember ebben a szakmában és ügyfeleket fogadjon, inkább egy erősebb kiinduló alapnak mondanám. 

Én az itt megszerzett tudást az Anyaként is Nő oldalamon szerintem jól fogom tudni alkalmazni kiegészítve az egyetemen tanultakkal. Arra is rájöttem, hogy egyelőre azt nem tartom az én utamnak, hogy majd a jövőben úgy foglalkozzak ezzel, hogy személyesen fogadok ügyfelek tanácsadásra, inkább univerzálisan szeretnék segíteni és átadni ezt a tudást a felületeimen témákra bontva. 

Mióta átestem egy súlyosabb pánikbetegségen és 1,5 évig jártam emiatt pszichológushoz, a mentális egészség és annak megőrzése nagyon fontos és központi témává avanzsált az oldalamon amellett, hogy szeretnék továbbra is segítséget nyújtani az édesanyáknak tanácsokkal arra vonatkozóan, hogy hogyan őrizzék meg a nőiességüket a gyerekek mellett is külső és belső szempontok alapján. Ez a tanfolyam pedig erre tökéletes volt a számomra.

Ha gondoljátok nézzetek szét a The Bright Academy oldalán,  rengeteg hasznos tanolyam elérhető náluk.

A cikk létrejöttét a The Bright Academy támogatta 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr216684380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása