Ruhák, amiket viselhetsz várandóság alatt és után is

Én a várandóságaim alatt a nadrágokon kívül szinte sosem vettem kifejezetten kismama ruhát. A legtöbb nem is volt divatos és természetesen rendkívül túlárazott volt, tisztelet a kivételnek. Szerintem simán lehet várandóság alatt is olyan ruhákat találni, amik csinosak és teljesen megfelelőek a terhesség alatt és utánna is. Én most a szokásos Bonprix kuponomból választottam pár ilyen darabot, most főleg lengébb, nyári egybe ruhákat kerestem inkább. Még pocakkal is teljesen jó volt a saját méretem mindegyik darabból és az összessel elégedett voltam.

Azt próbálom mindig nézni ilyenkor, hogy az anyaga rugalmas legyen, vagy bővebb fazonú, illetve derékban nem szűk, megkötős ingruhák is nagyon praktikusak tudnak lenni ebből a szempontból. Ráadásul most kipróbáltam számomra új színeket is, amik elvileg jól állnak, de még nem hordtam őket :-)

img_5582.jpg

img_5583.jpg

img_5584.jpg

img_5585.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr9416669060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása