Estée Lauder Double Wear korrektor teszt - Tényleg olyan jó?

Már rengeteget hallottam az Estée Lauder Double Wear híres-neves Stay-In-Place alapozójáról, nagyjából mindenki pozitívan nyilatkozott róla, megemlítve, hogy egy erősebb fedésű alapozóról van szó és nem feltétlenül mindennapi használatra való. Bevallom én még nem próbáltam, mert most éppen a Lancome Teint Idole Ultra Wear alapozójába vagyok szerelmes, már másodjára vettem újra és írtam is már róla a blogon, hogy miért szeretem.

Na de térjünk vissza a Double Wear-re. Szóval az alapozót még nem próbáltam, de a korrektorra nagyon kiváncsi voltam, vajon mit tud, így megvettem jó pár hete. A márka ezt ígéri:

Estée Lauder Double Wear Stay-in-place 

  • 15 órás tökéletes fedés
  • hidratálja és táplálja az arcbőrt
  • nem szárít, és nem folyik be a finom ráncokba
  • dörzsöléssel, vízzel, izzadsággal és nedvességgel szemben is ellenálló
  • egységesíti az arcbőr színtónusát, természetes árnyalatot ad
  • rétegezhető, közepes fedést ad
  • könnyű krémes összetétel és a sminkelést megkönnyítő szivacsos applikátor
  • bőrgyógyászatilag és szemgyógyászatilag tesztelt

Összetétele:

  • ásványi és hidratáló összetevők – biztosítják a tápanyagellátást és megkönnyítik az alkalmazást
  • olajmentes
  • parfümmentes

Itt egy teljesen natúr, szerkesztetlen képsorozat. Smink nélkül, csak a korrektorral, majd sminkben. Double Wear korrektort használtam és az említett Lancome alapozót. 

460a17e0-083b-4871-9035-4163d4e52ec0.JPEG

Igazából a fentieket megtudom erősíteni. Szépen elfedi a foltokat, nem ül bele a ráncokba, viszonylag tartós is. Viszont én valamivel erősebb fedést vártam az alapozós véleményekből kiindulva, bár tudom, hogy a termékleírásban mindkettő közepes fedést ígér. Szóval összeségében elégedett vagyok, nyáron legtöbbször nem is használok alapozót, csak ezzel elfedem azt a pár foltot az arcomon. Viszont a korrektor szinte annyiba kerül, mint az alapozó, innen nézve meg lehet inkább érdemesebb már akkor arra beruházni. A design természetesen most is 10/10, legszebb korrektorom :-)

 

A cikket a Notino támogatta

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr5216593452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása