Stílusos átmeneti kabátok a szeszélyes időkre

47402377-ecec-489e-a446-5d963c363b18.JPEG

Én anno hajlamos voltam rá, hogy a tavaszi napsütés első sugaraival már el is felejtsem a kabátokat és a meleg pulcsikat és egy kis vékony valamiben igyekeztem napfürdőzni, annyira örültem, hogy végre vége a sötét, hosszú hideg téli időszaknak. Csak sajnos sokszor ez azzal járt, hogy másnapra jól megfáztam, mert ilyenkor nagyon csalóka az idő és valójában nincs is olyan meleg, mint azt gondoltuk. Mióta gyerekeim vannak, már még jobban odafigyelek arra, hogy ezekben az átmeneti szeszélyes márciusi-áprilisi tavaszi napokban is azért jól fel legyünk öltözve. 

Mutatok is két kabátot, amik szerintem téli kabátnak vékonyak önmagukban, de ezekre a február végi, kora tavaszi időkre viszont tökéletesek lehetnek. Ezeket a Bonprixtől választottam.

Az első egy klasszik fekete kabát réz színű gombokkal. A nyakkivágása tetszett meg nagyon, olyan kis különleges szerintem. A méretezése is megfelelő volt. 

img_8211.JPG

img_8212.jpg

img_8219.JPG

kabat-fekete.jpg

A másik kabát egy vékonyabb szövet kabát az új kedvenc színemben, ami ez a szép olajzöld, a nagy réz gombokkal pedig tökéletes az összhatás. Szeretem a színes kabátokat, a rózsaszín és a sárga mellett szuper helye lesz ennek is :-) Ez is teljesen mérethű volt. 

aa251b05-5233-4bfe-b913-6d5d17d89b36.jpg

img_8218.jpg

Ti szeretitek a nem mindennapi színű kabátokat? :-)

Támogatott bejegyzés

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2716447796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása