Otthon is csinosan - Bonprix outfit ötletek

img_3099.jpg

Mivel úgy néz ki, hogy sajnos huzamosabb ideig megint nem nagyon lehet majd kimozdulni, ezért érvénybe lép a van mit felvenni, csak nincsen hova probléma... :-D Arra gondoltam, hogy mutatok Nektek két szettet, ami nagyon kényelmes, de közben csinos is, így otthonra is simán fel lehet venni. Kell időnként az ember lelkének, hogy otthon is szépen, csinosan legyen felöltözve, nekem ilyenkor megváltozik az egész közérzetem és sokkal jobb kedvem lesz, ami valljuk be, ebben a mostani helyzetben nem utolsó szempont.

A ruhákat a Bonprixről rendeltem, a szokásos blogger utalványom keretein belül. Az első egy kék farmerruha, már nagyon régóta szerettem volna egy ilyet. Ez a ruha rendkívül kényelmes, ilyen vastagabb streccses az anyaga, szóval ne ilyen szűk, merev farmert képzeljetek el. Tökéletes választás otthonra is, csinos, ugyanakkor tényleg szuper kényelmes. Méretben a sajátomat rendeltem és teljesen jó volt, szóval nem kell se kisebb se nagyobb. 

A másik pedig egy egyszerű de nagyon csinos és szintén kényelmes szürke fekte csíkos ruha. Nagyon puha anyaga van és ez is teljesen mérethű. Én nagyon szeretem az ilyen jellegű ruhákat, abszolút praktikusak otthonra is.

A bejegyzésben látható ruhákat a Bonrixtől kaptam

Még több tartalomért látogass el a facebook @anyakentisno illetve

instagram oldalamra is @anyakentinso

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3016290638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása