Tippek otthoni kikapcsolódáshoz - ezek voltak az elmúlt hetek kedvencei

10_nap_anyu.jpg

Arra gondoltam, hogy összegyűjtöm Nektek, hogy mik azok az otthoni elfoglaltságok, amikkel mostanában kikapcsolódtam a családommal, párat már megosztottam Veletek itt-ott Instagramon és Facebookon, de most szerettem volna megírni Nektek egy bejegyzésben az egészet. Ez az időszak sokak számára embert próbáló volt, nekem is többek között, de igyekeztünk színesíteni az együtt töltött időszakot pár új otthoni elfoglaltsággal :-)

 

Könyvek

Tudjátok, hogy nagyon szeretek olvasni, és szinte mindig meg van pakolva az éjjeliszekrényem az éppen aktuális elolvasandó stóccal. Általában ha rám jön az olvashatnék, szinte falom a könyveket, van hogy egy hét alatt 5 könyvet is elolvasok (ne kérdezzétek mennyit alszom ilyenkor :-D) aztán hetekig megint csak oldalakat haladok naponta... Kikapcsolódás gyanánt szinte mindig valami kis kellemes romantikus regény mellett teszem le a voksom, ezekből tervezek majd egy külön ajánlót is írni, de most két komolyabb példányt hoztam:

Ki kapcsolta ki az agyam?

Ez egy pszichológiai könyv, segít abban, hogy rendezni tudjuk a gondolatainkat, hogy azokat irányítani tudjuk, és hogy úgy összeségében pozitívabbak legyünk. A szerző aztán kitér a pozitív és negatív gondolkodás orvosilag igazolt testre gyakorolt hatásaira is, ami nagyon érdekes.

Dr. Caroline Leaf - Ki kapcsolta ki az agyam?

Mit kezdjünk a hisztivel

Nos igen...a hiszti. Kisgyerekes anyukák kedvence :-D Ez a könyv azért tetszett, mert nagyon gyakorlatias, életszerű, és könnyen olvasható, igazából olyan, mint egy képregény, és tényleg jó ötletek vannak benne a hiszti kezelésére, és annak kiváltó okainak a feltérképezésére. 

Könyv: Mit kezdjünk a hisztivel? (Anne-Claire Kleindienst)

Sorozat

The middle - A semmi közepén

Hát ezt a sorozatot nagyon szerettünk, férjemmel néztük esténként, és a karantén idején nagyon jól jött este egy kis vidámság. Nagyon vicces sorozat, egy amerikai családról szól, három gyermekük van. Néha a nevetéstől, néha pedig attól sírtam, hogy milyen fájdalmasan őszinte, annyiszor magunkra ismertünk, pedig nekünk még nincsenek abban a korban a gyerekeink, mint a filmbeli családnak. Sokszor olyan lelkiismeret simogató volt, hogy ohh, akkor ez nem csak nálunk van így, nem csak én érzek így! Szóval nagyon tudom ajánlani minden szülőnek, ha szeretnének nevetni egy jót, 20 perces egy rész, szóval még gyerekbarát is :-D

The Middle | The Middle Wiki | Fandom

The Crown - A korona

Ez már kicsit komolyabb, ezt egyedül nézem, bár a 3. évaddal most kicsit le vagyok maradva. A sorozat II. Erzsébet  királynő életét mutatja be nagyjából a Fülöppel való házasságától kezdve. Nagyon őszinte, mély, megdöbbentő, kiábrándító, és szerethető egyszerre. Egy igazi britt királyi család rajongóként (mint amilyen én vagyok) kihagyhatatlan. 

The Crown Season 2 — Pioneer

Filmek

I can only imagine (Csak elképzelni tudom)

Ez egy igaz történet egy fiatalemberről, aki nagyon sok nehézségen ment keresztül, mire megtalálta az útját. Rég láttam ennyire megható, őszinte, és szívbe markoló filmet, én konkrétan végig zokogtam az egészet, annyira megindító a változás, ami végbe megy a szereplőkben. 

Movie review: I Can Only Imagine – The Voyager

Ne játssz a tűzzel

Először kicsit szokni kellett a filmet, úgy éreztem, hogy kicsit túl lettek tolva benne a poénok, de aztán összeségében nagyon tetszett, egy nagyon aranyos, vicces, családi film kerekedett belőle, nagyobb gyerekekkel is simán nézhető. 

Ne játssz a tűzzel - | Jegy.hu

10 nap anyu nélkül

Hát ez egy tipikus francia film volt, nekünk nagyon bejött :-D Tökéletesen bemutatja, hogy mennyi mindent csinál egy édesanya, amit sok esetben már annyira megszoktak a családtagok, hogy fel sem tűnik nekik mekkora munka egy családot igazgatni, egészen addig, amíg le nem lép az anyuka 10 napra kicsit kiszabadulni a mókuskerékből, na, ekkor kezdődik a buli :-D

10 nap anyu nélkül online teljes film magyarul!

PS játékok

Én sosem voltam nagy PS játékos, se számítógépes, sosem érdekelt, és sosem tudott igazán lekötni, és ha néha napján megpróbáltam, tuti meghalt a játékosom nettó 5 perc alatt, vagy az első kanyarban kiborultam a kocsiból, meg ilyenek... :-D De szurkolni azt jól tudtam, kiskoromban mindig a húgom mögött kellett üljek, hogy onnan ordibáljak, hogy: gyerünk, menni fog, most ugorj, MOOOST!! :-D Aztán a férjem hazaállított pár közösségi PS játékkal, ahol nem kellett senkit lekaszabolni, sem pedig autóversenyezni, szóval kipróbáltuk őket a barátainkkal, és elképesztő jókat nevettünk :-D Ezeket mind okostelefonról kell játszani, le kell tölteni az adott appot hozzá.

Frantics

Tudom ez nagyon viccesen néz ki, de mi hatalmasakat szoktunk nevetni :-D Választani kell egy kis figurát, és különféle vicces feladatokat kell vele megcsinálni úgy, hogy közben versenyzel a többiekkel, akiket közben lehet hátráltatni és segíteni is :-D

Frantics | PS4 Játékok | PlayStation

That's you

Ez a játék arra megy ki, hogy mennyire ismered a másikat. Különféle kérdéseket tesznek fel különféle helyszíneken, amik a témák, pl a vadonban, és szavazni kell, hogy kire illik leginkább az adott leírás. Mondjuk, hogy a játékosok közül ki lenne az első, aki eltéved a vadonban. Aztán van, hogy rajzolni kell, fényképezni, szavazni. Nem tudom ki emlékszik még a Mi lenne ha...? című társasjátékra, engem kicsit arra emlékeztet modernebb, felturbózott változatban, szerintem nagyon vicces :-)

That's You | PS4 játékok | PlayStation

Knowledge is power

Ez pedig egy kvízjáték, van rengeteg téma, és játékosan meg kell válaszolni a kérdéseket. Közben itt is meglehet nehezíteni a másik dolgát, ha úgy érzed, hogy valaki nyerésre áll veled szemben, mi nagyon jókat nevettünk rajta, és sok mindet lehet közben tanulni is :-D

Knowledge is Power | PS4 Játékok | PlayStation

Hidden Agenda

Az utolsó már nem vicces kategória, itt egy gyilkosságot kell felgöngyölítenie a játékosoknak úgy, hogy közben ők alakítják a történetet, több féle kimenetele is lehet a játéknak attól függően, hogy hogyan és milyen gyorsan döntünk. Többször is lehet vele játszani, nem könnyű egyébként, de nagyon izgalmas. 

Létezik ilyen??? Magyar szinkron és felirat! - Hidden Agenda #1 ...

Just Dance

Ez ha jól tudom ez is PS játék, de Apple TV-re is le lehet tölteni, nekünk ott van. A feladat egyszerű, válassz egy zenét, és táncolj :-D A képernyőn mutatják a mozdulatsorokat, Te pedig a telefonod, vagy az Apple TV távirányítója segítségével tudod követni azokat, a végén pedig pontozzák a koreográfiádat, mozgásnak sem utolsó :-D 

E3 2018 - Com direito a apresentação musical Just Dance 2019 é ...

Társasjátékok

Escape Room társasjáték

A mostani legnagyobb kedvencünk ez! Már nagyon régóta szerettem volna eljutni egy szabaduló szobába, de még nem jött össze sajnos, aztán egyik nap hazaállított a férjem ezzel a társassal. Ebben alapjáraton 4 történet van, amit meg lehet oldani, és lehet hozzá még kiegészítő feladatokat is venni. Iszonyú jó, mi az elsőt ketten oldottuk meg a férjemmel, a többit a barátainkkal, nagyon élveztük, nem könnyű egyébként, de pont ez a jó benne :D

Simba Escape Room társasjáték - BestMarkt

Aranyásók

Ez egy kártya játék, ezt többen kell játszani. Nagyon egyszerű, mégis szórakoztató. Az a lényeg, hogy aki a szabotőr kártyát húzta, annak meg kell akadályoznia, hogy az aranyásók eljussanak az aranyhoz, az aranyásóknak pedig rá kell lelni az aranyra. De ugye senki nem tudja a másikról, hogy szabotőr, vagy aranyásó .... :-)

Aranyásók - Fusselvéle Játékbolt

Fedőnevek

Ez is nagyon klassz társas, ezt lehet ketten is játszani, de 4 játékos a legjobb. Az a lényeg, hogy az asztalon lévő szavak közül minél többet össze tudj foglalni egy másik, ezektől teljesen független szóban úgy, hogy arra biztosan rájöjjön a kémtársad, és kitalálja, hogy mire gondoltál. 

Fedőnevek társasjáték | Gémklub társasjáték webáruház és bolt

Gyerekeknek

Dupla rovarnézegető

Na ez volt az egyik legjobb, amit beszereztem a gyerekeknek, nagyon élvezték, hogy felfedezhettek benne a bogarakat, fogtunk egy csomót, amit megnézegettünk, aztán útjukra engedtük őket. Ezt a Provida játékboltban vettem.

Dupla rovarnézegető - Provida Játék

 

Mi micsoda ovis társasjáték 

Ez a játék is hatalmas sikert aratott a gyereknél, játékosan tanítja őket 8 kategóriában, nagyon szeretnek pörgetni is, és a helyes válaszoló választhat magának egy kis meglepetést. A feladat csupán annyi, hogy pörgetni kell, felhúzni az adott kártyát, és megválaszolni a kérdést. Van, hogy egy mondókát kell befejezni, ismert meséből szereplőket sorolni, állatokat, járműveket, foglalkozásokat kitalálni. Nálunk a fiúk (5 és 3,5 évesek) nagyon szeretik.

Mi micsoda társasjáték

Avenue mandarine térképes puzzle

Nálunk a srácok nagyon szeretnek kirakózni, és valami olyasmit szerettem volna most venni, ami kihívást jelent a számukra, és utána tudunk róla beszélgetni. Így esett a választásom erre a szuper állatos térképes kirakóra, ami szerintem zseniális, pont olyan, amilyet kerestem. Ezzel azért megdolgoznak, mire kirakják, és utána csomót tudunk beszélgetni a földrészekről, országokról, állatokról, mi hol él, mi milyen messze van, ki hol lakik. Ezt is a Provida játéknál vettem, de láttam a pagonyban is.

avenue-mandarine-a-vilag-allatai-puzzle-72db-os_3_6694-380x425.jpg

Krealáda

Ez is szerintem egy szuper kezdeményezés, megmondom őszintén, hogy én magam kreatívnak tartom, de a gyerekkel való kézműves foglalkozások prezentálása bevallom nem az erősségem... :-D A Krealáda korcsoportokra bontva készít össze hetente változó tematikus kézműves boxokat, amiket itthon csak elő kell már csak venni, és mehet is móka. Minden ládában van több kézműves feladat leírással, nálunk nagy sikert aratott.

Keresztrejtvény 

És a végére hagytam egy új hóbortunkat, vagyis a leginkább a férjemét, ugyanis vett múltkor egy Kisfülest, de csak azért, mert valami menő lego volt benne, aztán teljesen rákapott :-D Azóta már egy csomót megoldott, vett nekem is, és egyik este versenyeztünk is, hogy ki oldja meg előbb a feladatokat. Nagyon jó szórakozás, ha ti is kicsit megakarjátok tornáztatni az agyatokat :-D

unnamed_3.jpg

 

Na remélem tudtam Nektek pár klassz időtöltési lehetőséget ajánlani, kommentben megírhatnátok Ti is a kedvenceiteket :-)

Még több tartalomért látogass el a facebook @anyakentisno illetve

instagram oldalamra is @anyakentinso

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr515742200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása