Krémes elsősegély a mindennapokra

img_5103.JPG

Először nagyjából két éve találkoztam a Herbioticum termékeivel, akkor kaptam a cégtől egy csomaggal, és azóta már heti szinten használom őket, abszolút beépültek a mindennapjaimba. Komolyan szerintem minden háztartásba kellene ezekből a termékekből legalább 3-4 féle, mert így rengeteg kellemetlen tünetre kaphatunk azonnali megoldást, legyen az ficam, zúzódás, sportsérülés, horzsolás, vagy izomláz. 

Nekem az egyik legnagyobb kedvencem az iszapos lóbalzsam, ezt szinte minden héten használom, mert sokszor nap végére már nagyon elfárad a lábam, vagy a kezem, és annyira jó érzés ezzel bekenni, egyből hűsít, és teljesen eltudok lazulni tőle. Ennek vagy egy chilis változata is, ami brutális, de tényleg... :-D Én egyszer tudtam használni, de az egyik családtagom már a harmadik doboznál tart :-D

img_5106.JPG

A mesterbalzsam és a fekete nadálytőkrém és életmentő volt, sajnos többször is kellett használnom, amikor lezúztam a lábam, vagy amikor kificamítottam a bokámat. Ugye alapból nem készül az ember ezekre a sérülésekre, de ha megtörténik a baj, akkor viszont jó, ha van otthon mihez nyúlni. A gránátalmás sheavarázs pedig egy álom! Habkönnyű hófehér krém, amit akkor szoktam használni, ha nagyon száraz a kezem, de volt, hogy a gyerekek bőrét is ezzel kentem, vagy az aloeverással

img_5107.JPG

Ráadásul ezek a termékek kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, így nem kell attól félnünk, hogy ártanak vele az egészségünknek. Ezentúl több krém is számos díjat bezsebelt már, és mindemellett rendkívül jó árban kaphatóak, így abszolút megéri beruházni több félére is, hogy legyen otthon, ha szükség van rájuk. Itt megtaláltok minden infót a termékekről, itt pedig vásárolni is tudtok. 

A termékeket még anno tesztelésre kaptam, de annyira megszerettem őket, hogy én ajánlottam fel, hogy cikk formájában beszámolok róluk Nektek is :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr8515009888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása