Sportosan elegáns szett a mindennapokra - Bonprix

img_2040.JPG

Hoztam Nektek egy újabb outfit posztot, ahol egy kicsit kontrasztosan válogattam össze a darabokat, de nekem nagyon tetszett ez a laza, sportos, mégis elegáns összhatás :-)

A blézert az újabb Bonprix kuponommal rendeltem, egy szép drapp színű darab, aminek sötétkék a belseje fehér pöttyökkel, ami szerintem nagyon jól néz ki. A méret és az anyag is tökéletes volt. Amit sajnáltam, hogy képről hosszabbnak tűnt az egész, de valójában egy klasszikus szabású blézerről van szó.

img_2431.jpg

Ehhez egy vagány, fehér pólót választottam, és egy világos, szaggatott farmert, ami a laza, és sportos vonalat hivatott képviselni.

Egyik kiegészítő gyanánt pedig egy nagyobb, letisztult, fekete táskát választottam. Tetszik, hogy nagy, de mégsem ormótlan, egyszerű a stílusa, olyan igazi kis mindennapi táska, pont ilyet kerestem :-)

Cipőnek pedig egy bársonyos, sötétkék magassarkút választottam, (férjem szerint Daisy cipőt...:-D) ami illik a blézerem belső részéhez.

Úgy érzem, hogy ezzel sikerült egy csinos, ugyanakkor sportos összeállítást kreálnom :-) A ruhákért köszönet ismét a Bonprix-nek, szerencsére most sem csalódtam! 

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3114275813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása