Fekete porral hófehér fogak? Tényleg működik? - SmileOn teszt

img_2049.JPG

Pár hete érkezett tesztelésre a SmileOn csapatától egy aktív kókusz szenes fogfehérítő por. Előtte ezt a fajta fogfehérítő módszert még nem próbáltam, szóval nagyon kíváncsi voltam, hogy vajon működik-e. Azt hiszem most már eleget teszteltem ahhoz, hogy betudjak Nektek számolni az eredményekről :-)

Mit ígér a márka?

  • hatástalanítja a fogak között, az ínyen és a nyelven megtapadt baktériumokat
  • erősíti a fogzománcot
  • megszünteti a kellemetlen szájszagot és friss leheltet biztosít
  • a legtisztább forrásokból kinyert Coconut Activated Charcoal, más néven Kókusz Aktív Szén felelős a fogfehérítésért
  • már az első használat után fehérebb fogak

A termék ára: 7490 Ft / 30 gr

 

Tapasztalat

Az aktív szén egyfajta szűrőként funkcionál, azaz megköti a szennyeződéseket. Ezen alapszik a gyógyászati felhasználása is, valamint ezt a tulajdonságát használhatjuk ki ebben az esetben is. Én most próbáltam ki először szén port fogfehérítés céljából. Úgy a legcélszerűbb használni, ha picit benedvesítjük a kapott fogkefét, majd óvatosan belemártjuk a szénbe, a fölösleget ütögessük le, majd elkezdhetjük mosni vele a fogunkat. Nincs semmilyen kellemetlen íze vagy szaga, ettől nem kell tartani, viszont még ilyen óvatos használat mellett is előfordult, hogy minden tiszta fekete lett körülöttem... Kb két percig mostam, igyekeztem 1-2 naponta legalább egyszer használni. Utána mindenképpen fogat kell mosni hagyományos fogkrémmel is, ha csak nem akarunk úgy kinézni, mintha kirohadtak volna a fogaink. Engem idegesített, hogy sokszor még így sem tudtam teljesen levakarni a fekete cuccot a fogaimról.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

I/llegalbeauty (@illegal_beauty_blog) által megosztott bejegyzés,

Én első alkalommal még nem észleltem különösebb változást, nagyjából 1,5-2 hét kellett az eredményhez. Azt kell mondjam, hogy nem rossz, ahogy a képeken is látszik, valóban fehéredtek pár árnyalatot a fogaim. Vagyis pontosabban a kávé, tea stb, és egyéb (akiket érint: dohányzás, vörösbor) természetes elszíneződéseket csökkentette. Mivel nekem alapból is viszonylag fehérek a fogaim, így nem volt nehéz dolgom vele.

1536233589247.JPEG

Tehát összességében akinek alapból sárgásak a fogai, (konkrétan a fogbél) azon nem fog tudni változtatni, de a fogzománcon lévő különböző szennyeződések okozta sárgaságon tud javítani. Egyébként próbáltam utána járni, hogy káros-e a fogzománca nézve, de semmilyen hiteles információt nem találtam arra vonatkozóan, hogy kárt okoznánk ezzel a fogainknak. Én hetente 1-2 alkalommal szoktam használni, úgy gondolom ez pont elegendő arra, hogy a kávé okozta elszíneződéseket csökkentsem vele, szóval így akár fél-1 évig is elég lehet a por. Aki ezek alapján ki szeretné próbálni, az a SmileOn oldalán tudja megrendelni. 

Nektek mi a tapasztalatotok az aktív szenes fogfehérítést illetően? 

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr9114237393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása