Outfit inspiráció őszre - hangolódás a hűvösebb időkre

img_0321.jpg

Mivel már augusztus vége van, és igencsak közeledik az ősz, ideje lassan a ruhatárunkat is felfrissíteni egy kicsit. A lenge, színes, nyári ruhák és papucsok helyét átveszik hamarosan a hosszú ujjú felsők, dzsekik és a zárt cipők. Persze nem akarok senkit sem riogatni, lehetnek még bőven 30 fokok, de azért ilyenkor az ember lánya már elkezd kacsingatni az őszi, kuckózós cuccok felé :-) Szóval most megmutatom, hogy én miket választottam első körben a hűvösebb napokra :-)

Szerintem az őszre hangolódás egyik elengedhetetlen darabja egy vagány dzseki. Mivel a kabát még túlzás azért ősz elején, de egy sima pólóhoz már hideg van, ezért tökéletes választás, és ha az időjárás nem fordul egyből nyárból télre, akkor sokáig is tudjuk viselni ezt a darabot. Tavaly egy bőrdzsekit rendeltem a Bonprix-től, ezúttal pedig egy csinos farmer darabra esett a választásom. Egyszerűen odáig vagyok érte, pont jó volt a méretemben, nagyon jó az anyaga, minimálisan streccs, ami pont ideális. Ez az a fazon, ami derék nadrágokkal nagyon jól mutat, mert pont azon a vonalon ér végett. Ami pedig igazán bájossá teszi, az az ujján lévő kis fehér csipkebetét. Biztos vagyok benne, hogy nagyon sokat fogom viselni :-)

img_0281_1.jpg

img_0408.JPG

Rendeltem még két inget, egy nagyon szép őszi, barnás színűt, és egy kék-fehér csíkosat. Nekem a méretem 36-38, a dzsekiből 38-asat rendeltem, ezekből pedig a 36-osat, és így pont jók lettek. Az anyagukkal is többnyire megvagyok elégedve, a csíkos képről úgy tűnt, hogy kicsit finomabb anyagból készült, de valójában ilyen erősebb szövésű anyagból van, ami nem rossz önmagában, csak másra számítottam. Egyébként minimálisan átlátszó csak, szóval nem feltétlenül muszáj alávenni bodyt. 

img_0275.jpg

img_0367.jpg

Továbbá a DRK Geisha kollekciójából választottam egy rosegold színű cipőt, ami tökéletes őszre, hihetetlenül kényelmes még zokni nélkül is, és szerintem nagyon jól néz ki ezzel a magasított cipőtalppal. Illetve a kék magassarkú szandál is játszik még a kora őszi időszakokban, amikor még nem hűl le nagyon a levegő éjszakára. Nadrágnak pedig egy divatos, magasított derekú enyhén szaggatott farmert választottam.

img_0376.jpg

img_0365.jpg

img_0491.JPG

Szerintem mindegyik tökéletes lesz őszre, mert az ingek lenge anyagból készültek, de mégis zártak, ha pedig hűvösebbre fordul az idő, elég csak felkapnom rá a farmer dzsekit, és voilá :-)

Köszönet a ruhákért a Bonprix-nek, a cipőért pedig a Dorkonak

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6614200283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása