Így készíts szépséges hajbavalókat szalagtechnikával! - Arienndora interjú

p19a8095-e1527185224339.jpg

A mai bejegyzésben ismét egy édesanya szeretett vállalkozásának a bemutatására fog sor kerülni. A cikkben megismerhetitek Adriennt, az Arienndora megálmodóját, aki gyönyörű virágos ékszereket készít szalagtechnikával. Ráadásul ha kedvet kaptok hozzá, a youtube videói segítségével Ti magatok is elkészíthetitek ezeket a szépségeket.

Milyen ma Magyarországon édesanyaként vállalkozást vezetni? 

Ez egy nagyon jó kérdés. Mivel nem 8 órás fő állásból jöttem el vállalkozni és mentem el szülni, így egy kicsit megbonyolódott a helyzet. Bár akárhányszor visszagondolok, mindig arra a következtetésre jutok, hogy így volt a legésszerűbb. Talán mondhatom, hogy 2010-11 óta már vállalkozó vagyok, kisebb nagyon szünetekkel, időszakos munkákkal. Mindig is a saját magam ura szerettem volna lenni. Gyerekkorom óta körbevesz a kreativitás, és sajnos már egész fiatalon is önállóságra kényszerültem sok esetben. Vagy nem sajnos? :) 2009-ben hagytam ott a multi vállalatot a kreativitásomért, a táncért és egy életmód központért. Pár hónap kihagyással, de folyamatosan dolgoztam a várandóság alatt is, és ez a szülést követően sem változott. Itthon tudok alkotni, tervezni, bár leginkább éjszakai műszakban. Csak most érzem, hogy nehéz az újraindulás, már ami a folyamatos, aktív vállalkozói létet illeti, van sok olyan alap feltétel, aminek azonnal teljesülnie kell. Itt lehetne némi könnyítés a vállalkozók részére, főleg a gyed mellett. De nem panaszkodom. Szerencsés vagyok, mert a férjem, családom nagyon sokat segítenek és támogatnak.

p19a3601netre-e1526474214200.jpg

Mi volt a legnagyobb kihívás számodra a vállalkozás létrehozása során? 

Egyértelműen az értékesítés. Én leszervezek, elkészítek, megalkotok, adminisztrálok, de az értékesítés része az nagy mumus. Ezen a téren fejlődnöm kell. Bár úgy érzem, hogy sok mindent kitapasztaltam már az évek során, és hogy elindultam a fejlődés útján, ám van még mit tanulni bőven. Leginkább azt tervezem, hogy kiszervezem, ahogy lehetőségem adódik rá.

Honnan jött az ötlet, hogy szalagékszereket szeretnél készíteni?  

2016 októberében felkértek, hogy egy három fős kislány csoportnak készítsek fellépő ruhákat díszítéssel együtt. Szerettem volna hű maradni a kislányok korához, és nem valami túlkristályozott vad ruhát alkotni. Textil virágokat kerestem a neten, mikor rátaláltam a kanzashi technikára. Így el is készültek az első brossok. Ezt követően karácsonyfadíszeket készítettem ezzel a technikával, aminek nagy sikere lett a közeli és kicsit már távolabbi ismeretségi körömben. Majd a kislányom születését követően kértek tőlem ékszert, így elkészültek az első darabok, ami után beindult a gépezet. Egyre több lett a megkeresés, nézettség, kérdés, érdeklődés. 

greta-nyakek.jpg

Mit jelent pontosan a kanzashi technika? 

kanzashi technika a mai értelemben egy japán hajtogatás technika. Azonban régen kanzashi-nak hívtak mindent, ami a gésák és hölgy társaik, a malik haját ékesítette. Legyen az egy darab fém, fa pálca, egészen a csodás textilvirág kompozíciókig. A virág mintájú hajdíszeket egy japán hölgyről nevezték el, ma Tsumami Kanzashi néven találjuk meg őket. Mára már rengeteg videó elérhető a kanzashi technikával kapcsolatban, ahogy az enyémek is. 

Mennyi idő, mire elkészül egy ékszer? 

A legegyszerűbb kis virág, amit mondjuk csatra vagy medálra teszek, körülbelül 20 perc. Az eddigi legbonyolultabb medál, amit készítettem, 4 órába telt, de egy teljes szett akár 7-8 órába is beletelhet. Innen már csak felfele kúszik a mérce. Attól is függ, hogy milyen bonyolult szirmokat használok, és milyen formában illesztem őket össze.  Éppen ezért egy-egy bonyolultabb ékszer  leginkább csak megrendelésre készül. 

arienndora-blog.jpg

Honnan jött a névválasztás ötlete? 

Imádom ezt a történetet. Valószínűleg azért, mert az életem eddigi legkedvesebb története. Természetesen a kislányomhoz fűződik. Neki köszönhetem az új életem, és hogy ezzel a technikával ilyen szinten foglalkozom. Tehát a saját nevemből és az ő nevéből szerkesztettem, a Toyota névválasztása alapján. Az Adriennből kihagytam a D betűt, így lett Arienn és hozzátettem ékezet nélkül a Dórát. 

p19a8092-e1527185205751.jpg

Hogy tudsz pici gyerek mellett minderre időt és energiát szakítani? Van, aki segít? 

Sok tervezést és szervezést igényel az biztos. Igen van, aki segít és ebben nagy szerencsém van. Nem rég találtam rá egy táblára, ami az ajtómat fogja ékesíteni: "Nem rendetlen vagyok, csak kreatív"  :-) Tehát, egyedül képtelenség mindenre időt fordítani. Ezt el kellett fogadnom. Amikor segítséget kérek, akkor sem a háztartást viszem, hanem dolgozom, alkotok, a marketinget csinálom, együttműködéseket bonyolítok le. A kislányom már lassan 17 hónapos, még nem bölcsis, de nagyon aranyos és már egyre többször hagy serénykedni, sőt időnként bevonom a házimunkába is. Segít bepakolni a mosást a gépbe, kiteregetésnél adogatja a ruhákat, porszívózásnál bőszen néz, de söprögetésnél már automatikusan hozza a lapátot. Viszont alkotni, és az adminisztratív dolgokat vinni, ahhoz már szükségem van segítségre. 

p19a7868-e1526923751161.jpg

Mi a legnagyobb elismerés a számodra? 

Az, hogy a férjem (aki eléggé kritikus) is támogatja és elismeri a munkámat. Ez nagyon sokat segít, és motivál. Továbbá az a rengeteg pozitív visszajelzés, amit a vásárlóktól kapok. Azoktól, akik voltak olyan bátrak, és kipróbálták az ékszereimet. 99,9%-ban csak pozitív és örömteli visszaigazolásokat kaptam, és ez buzdít arra, hogy van értelme annak, amit csinálok. Ez végül hozzájárult ahhoz, hogy ez a vállalkozás a küldetésemmé vált. Szépet, örömtelit, boldogságot, törődést és szeretet közvetíteni az ékszerek által. 

greta-nyari-kollekcio-modell-turkiz.jpg

Mik a rövid és a hosszútávú céljaid a vállalkozásodat illetően?

Rövid távú célom, hogy végre folyamatos, sikeres, és aktív működéssel tudjon tovább haladni a maga fejlődési útján a vállalkozás. Hosszú távú célom egy saját manufaktúra létrehozása. Ezen belül, hogy felkaroljam azokat alkotókat, akik szerelmesei ennek a technikának, és munkát tudjak nekik biztosítani. Hiszen tudom, hogy mennyire nehéz egyedül elindítani egy vállalkozást. Az ifjú tehetségeknek lehetőséget adni a megnyilvánulásra, az alkotásaikon keresztül. Átadni a tudásom, tapasztalataim, hogy minél többen megismerhessék azt a csodást, amit az alkotás öröme szerez. Még hosszabb távú tervem egy saját üzlethelyiség, ahol egyedi tervezésű ruhák, ékszerek, kiegészítők találhatók, és egy közösségi színtér, ahol kézműves, táncos foglalkozásokat, előadásokat lehet tartani. 

Akkor érzem, hogy élek, ha megmutathatom a világnak azokat az apró csodálatos lehetőségeket, amiket az alkotás hordoz magában. Legyen az tánc, zene, vagy a kézművesség. Ha ezt elérem, akkor már volt értelme az egésznek.

És íme a videó, ahol egy szépséges hajpánt elkészítési útmutatóját láthatjátok, további ékszereket az Arienndorától pedig itt találtok.

És ha valami bonyolultabbra vágynál:

Fotók: Nimba Photo

A cikk létrejöttét az Arienndora támogatta

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr4214193517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása