Unod az átlagos harisnyákat? Akkor ezekért oda leszel! - Virivee

gold-mermaid-uj4.jpg

Ha unod már az átlagos kinézetű harisnyákat, és kipróbálnál valami izgalmasat, akkor ezeket az egyedi, hazai alkotásokat imádni fogod!

Virivee márka 2012-ben indult, ami egy anyagkísérlet eredményeképpen született meg. A tervező sokáig nem gondolta komolyan, hogy ebből vállalkozást fog csinálni, ehhez képest 2016. elejéig már 43 országba szállítottak Virivee harisnyákat, és 2015. március elején nyílt meg az első saját üzletük Budapesten a Dob utca 24. címen. 

" Az egész harisnya ötlet még akkor fogalmazódott meg bennem, amikor divatba jöttek a színátmenetes ruhák, ombre termékek, illetve megláttam egy ilyen harisnyát is. Maga az ötlet tehát, hogy ilyen termékeket csináljak eredetileg nem a sajátom, én továbbfejlesztettem. Az egész azzal indult, hogy felkeltette az érdeklődésemet, hogy vajon ez a fajta festés technológiailag hogyan valósítható meg. Akkor még egyáltalán nem volt az interneten erre leírás, sem megoldási javaslatok, így több hét utánajárás és kísérletezés eredménye lett, hogy kifejlesztettem a saját technológiai megoldásomat, illetve megtaláltam a megfelelő festéket. Kesőbb megjelentek az interneten DIY leírások, hogyan ajánlják a kivitelezést, és kiderült, hogy sikerült egy teljesen egyedi megoldásra jutnom. Jelenleg hárman, talán négyen vagyunk a világon, akik minőségi módon tudunk színátmenetes harisnyákat festeni. A technológiám gyorsabb elkészíthetőséget és szélesebb választékot tesz lehetővé, például egyedül én tudok szivárvány színátmenetet festeni. "

De nem csak színátmenetes, hanem az elegáns virágmintástól elkezdve, az unikornisokon és sellőkön át egészen a kifinomult arany mintákig mindenféle egyedi harisnya megtalálható a kínálatukba. Én ugyan még nem próbáltam, de a 60 napos cseregarancia már önmagában meggyőz a minőségről, ugyanis notórius harisnyaszaggató vagyok.... :-D

Képekért kattints a galériára

Ezek a harisnyák szerintem irtó menők, és csodásan feldobhatják a megjelenésünket. Bevallom, nem mindegyikhez vagyok elég bevállalós, de egy szolidabb színátmeneteset, vagy az arany sellő mintásat felvenném :-) Ha a honlapon nézelődnél tovább, kattints ide.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr8014178247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása