Mit tud egy kávés testradír? - BodyBoom teszt

368421.png

Még jó pár hete kaptam tesztelésre a Bodyboom-tól kettő kávés testradírt, amit azóta már el is használtam, szóval éppen itt van már az ideje egy beszámolónak. Egyébként én nagyon megszerettem ezeket a kávés kozmetikumokat, amúgy is kávén élek konkrétan, de most már azzal kelek, fürdök, fekszem...:-D

Pár szó a BodyBoom márkáról:

  • A termékek nem tartalmaznak tartósítószereket, festékanyagokat és állati eredetű alapanyagokat
  • Az összes termék vegán
  • A testradírokat és a kozmetikumokat sem tesztelik állatokon

img_2384.JPG

Amit a márka ígér - testradírok

  • Selymesen sima, hidratált bőr
  • Az első használattól számított négy héten belül látható eredmény az érdes bőr, narancsbőr, stríák és a bőrelváltozások ellen
  • Ötször hosszabb ideig marad a bőrödön, mint bármely más testradír 
  • A termékekben található koffein segít megszabadulni a zsírpárnáktól
  • A kávés arc-, és testradírt könnyen leöblítheted a bőrödről. A termékek használata után gyorsan csillogóan tisztává varázsolhatod a fürdőszobádat is

img_2385.JPG

Tapasztalat

Nos, én kettő kis kiszerelésű csomagot kaptam, egy mangósat és egy grapefruitosat. A csomagolás egész praktikus, annak ellenére, hogy jobban szeretem a tégelyes megoldást, viszont így, hogy ki kell rázogatni belőle a cuccot a kezembe, kevesebb az esély, hogy víz éri magát a terméket a tasakon belül, ami ugye romláshoz vezethet. Szerencsére nem is ázott át, bármennyire is úgy tűnt, szóval bátran meglehet fogni vizes kézzel.

img_2383.JPG

Az illata és az állaga is nagyon kellemes volt, nem volt tele nagy, durvára őrölt szemekkel, de azért úgy finoman érdemes használni. Egy kis vízzel érdemes előtte benedvesíteni amit már kivettünk a kezünkre, úgy sokkal hatékonyabb. A bőröm minden alakom után szuper sima lett, és a combomon előszeretettel kialakuló kis kiütések száma is jóval lecsökkent.

 img_2386.JPG

Azt írták, hogy egy ilyen kis tasak nagyjából két alkalomra elegendő. Nekem ez kicsit tovább tartott, mert csak a combomra és a lábszáramra használtam, úgy heti 2 alkalommal. Azt is írták a honlapon, hogy alkalmazható arcon és a testen egyaránt, akár mindennap. Én ezt azért kicsit túlzásnak éreztem, arcra valami finomabb szemcsés radír szerencsésebb választás. Bevallom őszintén, hogy én nem tapasztaltam se stria, se zsírpárna sem pedig narancsbőr tekintetében változást. Szerintem ezeken önmagában nem segít egyetlen csodakence sem, csak megfelelő testmozgással és helyes táplálkozással együttesen tudom elképzelni, hogy javulhatnak a fent említett problémák. 

A honlapon a 30gr kiszerelés 1980 Ft, ami elvileg ugye két alkalomra elegendő, ezt azért kicsit sokallom, de ha elosztom, és több ideig használom, akkor végül is nem vészes. Vannak egyébként nagyobb, 200gr-os kiszerelések is, amik az eredeti testradírt tartalmazzák, és az viszont már 5270 Ft, ami most akciósan 3953 Ft, ami már egész baráti, ha a mennyiségeket nézzük. Nagyon tetszik egyébként a 7x30gr-os csodás hetes elnevezésű csomag, amiben 7 különböző illatú termék található, csak az a kár, hogy egyben megvéve sincsen rá semmilyen kedvezmény, tehát egyesévvel a kosárba berakosgatva is ugyan annyiba fog kerülni sajnos, de így is hajlok rá, hogy megrendeljem, ha elfogyott majd az előző testradírom.

Tehát összességében tetszett a termék, annak ellenére is, hogy én személy szerint nem tapasztaltam semmit a "csoda" hatásaiból, mint kávés testradír tökéletesen funkcionált. 

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr5213857136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása