Íme egy tökéletes ajándék hölgyeknek! - nem csak Valentin napra

img_0811.PNG

Ha te megszoktad ünnepelni a pároddal a Valentin napot, és szeretnéd valami kis aprósággal meglepni, de már unod a csoki-virág-plüss kombót, akkor ezért az ötletért oda leszel!

Nagyban tekergettem otthon a kis fotelemben a facebook hírfolyamomat, amikor egyszer csak szembejött velem egy olyan kifejezés, hogy ékszergyertya. Egyből felkeltette az érdeklődésemet, hogy ez meg vajon micsoda lehet, ugyanis odavagyok a illatos gyertyákért, az ékszerekért, és meglepetésekért! 

Na de mi is az az ékszergyertya, alias LeminaSecret?

Egy különleges, kézzel készült hazai termék, pontosabban egy 100% szójaviaszból készült, környezetbarát, illatos gyertya, ami egy meglepetés ékszert rejt magában. Ahogy meggyújtod, és elkezd égni, szép lassan előbukkan egy kis szürke tasakocska, amit ha kiveszel, és kicsomagolsz, egy szép pár fülbevalót, vagy gyűrűt fogsz találni benne. Választhatsz, hogy gyűrűvel, vagy fülbevalóval kéred, illetve az illatok közül is kedvedre válogathatsz, valamint még kis szalagot is vehetsz hozzá, ha szeretnél, maga az ékszer viszont meglepi.

img_0806.JPG

Az ékszerek válogatott, minőségi bizsuk, 4000 forint értékben, melyek különböző színű cirkónium kővel vannak díszítve. A gyűrűnél három különböző méret közül lehet választani, ezek standard méretek, melyek a legtöbb  nő számára megfelelőek.

img_0809.JPG

 

img_0807.JPG

Tapasztalataim:

Zsófi, a gyertyák hazai megálmodója és gyártója rendkívül kedves és segítőkész, a csomagom a rendeléstől számítva 2-3 nap alatt megérkezett, bombabiztos csomagolásban. Nagyon izgatott voltam, alig vártam, hogy végre kipróbáljam! Mivel közeledik a Valentin nap, egy ehhez kapcsolódó, romantikázós gyertyát választottam, az I love you-t, és fülbevalóval kértem, mivel általában a jegy gyűrűeimen kívül nem hordok mást. 

Kívülről is csodaszép, masszív üvegből készült, - úgy loholtam vele, hogy kiejtettem a kezemből, de nem lett semmi baja... :-D -, amit később, ha már elégett a gyertya bármi másra is fel lehet használni, és nagyon tetszik, hogy van külön kupakja is. Az enyémnek fantasztikus angol rózsa illata van, de nem az a fullasztó, egész lakást zavaróan beillatozó fajta, hanem a diszkrét, de jól érezhető típus.

img_0810.jpg

Nekem nagyjából két óra múlva kezdett látszódni a kis szürke tasak, amit a szemöldök csipeszem (nyugi, ilyene minden nőnek van) segítségével emeltem ki. Odavagyok e meglepetésekért, így nagy izgalommal bontottam ki, és vártam, hogy vajon milyen ékszer lesz benne. Szerencsére egyáltalán nem csalódtam, nagyon tetszett a fülbevaló, amit rejtett, pontosan az én stílusom! Az ékszer tapintásra minőségi, nem az a gagyi fajta, ráadásul nem is gyulladt be tőle a fülem, pedig a bizsuk 80 százalékánál elfordul nálam, szóval tökéletesen elégedett vagyok! Valamint már több napja, naponta több órán át ég a gyertya, és még csak épphogy a negyede fogyott el, és szerintem ár-érték arányban is teljesen rendben van a termék.

Szóval én egyszerűen alig tudok betelni vele, annyira tetszik, és annyira jó ötlet ez az egész, teljesen odáig vagyok érte, kifogástalan termék, örülök, hogy elsők között próbálhattam ki! Szerintem bármelyik nő örülne egy ilyen ötletes és csajos ajándéknak Valentin napra, meg amúgy is :-D Ha megtetszett ez a kis különlegesség, akkor a LeminaSecret oldalán tudsz nézelődni, mindenképpen lessetek be! :-)

img_0867.jpg

 Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr1613625400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása