Így dobd fel az őszi-téli outfitted!

img_4949_1.jpg

Mivel már javában zajlik az ősz, így az idő is egyre komorabb és sötétebb, ami általában visszaköszön ilyenkor az öltözködésünkön. Viszont nem árt néha kicsit feldobni a jól megszokott őszi-téli ruhatárunkat. Hogy mivel is? Mutatom:

Válassz egy szokatlan színű bakancsot és kabátot

 img_3752.jpg

img_3753.jpg

A bakancs szó hallatán általában egy barna vagy fekete színű jut az eszünkbe, pedig más színekben is beszerezhető, ha nyitott szemmel járunk. Éppen ezért nagyon megörültem, mikor a Bonprix lábbelijei között rátaláltam erre a csodás pasztellrózsaszín darabra! Ez a kedvenc színem, és bevallom nehezen válok meg tőle a hideg hónapokban, így szeretem becsempészni az őszi-téli ruhatáramba is. Szerintem szuperül feltudja dobni ilyenkor az öltözékünket egy-egy vidámabb szín. A bakancs egyébként nagyon kényelmes, könnyen tisztítható, és jó meleg. Alapból inkább az elegánsabb kiegészítőket kedvelem, de ezért odáig vagyok, szerintem nagyon csajos, mindig is akartam egy ilyet!

img_3755.jpg

img_3757.jpg

Ha már van rózsaszín bakancsom, akkor kabátom is. Ezt a darabot még tavaly szereztem be a Butikmodában, amikor megláttam, rögtön tudtam, hogy nekem ez lesz a szívem csücske. Nem volt könnyű beszerezni, de mai napig a kedvencem, és iszonyúan élvezem, hogy kitűnhetek vele a szürke-fekete tömegből. 

Egy klassz szabású bőrnadrággal

img_3751.jpg

Sokan nem kimondottan kedvelik a bőrnadrágokat, de egy jól eltalált fazon és szín remek kiegészítője lehet a ruhatárunknak. Én ezúttal egy konyakszínű bőrnadrágot választottam, szintén a Bonprix kínálatából, amely egyszerűen tökéletes! Irtó kényelmes, és nagyon tetszik a kis cipzár a lábszárrészen, igazán kifinomulttá varázsolja az egész megjelenést, kiváltképpen, ha valamilyen szép magassarkúval párosítjuk.

img_4949_1.jpg

img_3747.jpg

img_3750.jpg

Laza kötött pulcsival

img_3748.jpg

img_3756.jpg

Tudom nem nagy felfedezés részemről őszre a kötött pulcsi, de annyira tetszik ennek a pulcsinak a szabása, kicsit oversize, de nem túlzottan, és persze színben is pont passzol. Nagyon puha és kellemes tapintású, teljesen beleszerettem, szerintem színben és stílusban is egy különleges darab az őszre.

Remélem tetszett Nektek ez a kis összeállítás, én teljesen odavagyok ezekért a ruhákért, az egyik legtökéletesebb internetes rendelésem, és szerintem nagyon jól fellehet dobni velük a szürkébb hónapokban a megjelenésünket. 

 

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6113197026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása