Ezért nem mindegy milyen szempillaspirált használsz - L' Oreal Million Lashes

cosmetics-2116398_1280.jpg

Mivel viszonylag hosszú szempillákkal rendelkezem, ezért úgy gondoltam, hogy igazából teljesen mindegy, milyen spirált használok, mert szinte bármelyikkel kitudom hozni a legjobbat a pilláimból. Hát tévedtem.

Egy ideig mindig a drogériákban kapható szinte legolcsóbb, ezer forint körüli termékeket választottam a szempilláim kifestésére. Valahogy nem vitt rá a lélek, hogy 4-5 ezer forintot kiadjak rá, mivel úgy voltam vele, egy pár száz forintos is tökéletesen megfelelő erre a célra. 

Aztán egy idő után észrevettem, hogy a szép hosszú pilláim, már egyáltalán nem szép hosszúak, hanem csenevészek, rövidek, és derékba törtek. Azt gondoltam, biztos a terhesség okozta hajhullás kihat a pilláimra is, de aztán rájöttem, hogy valószínűleg a szempillafestékben keresendő a hiba, mert eszembe jutott, hogy még a gyerekek előtt is észleltem hasonló jelenséget. Pedig nem egy márka termékeit használtam, de nagyjából az ezer forint körülieket.

img_9464.JPG

Aztán megelégeltem a dolgot, és a Joy napok alkalmával vettem magamnak egy drágább terméket, méghozzá a L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black szempillaspirálját és...ÉG ÉS FÖLD A KÜLÖNBSÉG! Mivel nem rég vettem, hosszútávon nem próbáltam, de elsőre fantasztikus, azt kell mondjam! Nem csomósodik, nem nehezíti el a pillákat, és ami a legfontosabb, hogy nem szárad keményre, ami a pilláim töredezését okozhatta anno. Olyan, mintha egy könnyű, fényes, fekete lakk lenne a pilláimon. Emellett szépen íveli a pillákat, nagyon kényelmes használni és praktikus a kialakítása. 

img_9467.JPG

Azt viszont meg kell jegyeznem, hogy nekem nem csinált extra dús pillákat, bár lehet, hogy csak már hozzászoktam a csomós pillák adta hatáshoz, és csak azért nem tűnik olyan dúsnak... Illetve egy idő elteltével hajlamos apró fekete foltokat hagyni az alsó szempillák alatt, ami azért bosszantó ennyi pénzért, de még így is azt mondom megérte, ha nem is ez az igazi.

Mindenképpen nézzétek meg a pilláitok állapotát miután használtok egy bizonyos terméket! Lehet, hogy valakinek pont az olcsóbb kategória fog bejönni, mert ugye nem vagyunk egyformák, és volt már arra is példa, hogy egyeseknek a drágább termék okozott problémákat. Persze leginkább az összetevőkön múlik a dolog, de ebben az esetben a "drágább termék jobb minőség" elve nekem bevált.

img_9472.JPG

Mindenesetre én ezek után egy életre leszámoltam egyes szempillaspirálokkal, mert hiába kerül ez a termék közel ötezer forintba - Amit a Joy napok jóvoltából fél áron vihettem haza - inkább veszek egy drágább terméket, minthogy ne legyen a végén mit kifestenem.

(első kép forrása: pixabay)

 Ti is átéltetek már hasonlót?  Nektek melyik szempillaspirált vált be a legjobban?

Még több tartalomért látogass el a facebook @illegalbeautyblog illetve

instagram oldalamra is @illegalbeautyblog

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6912508789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása