Anyaként is Nő - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://illegalbeauty.blog.hu/2019/01/31/insta_mamik_vs_proli_mamik/full_commentlist/1#c36670798
Válasz erre: Insta Mamik VS Proli Mamik - De hol az igazság?
2019-02-05T14:03:15+01:00
2019-02-05T14:03:15+01:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2019/01/31/insta_mamik_vs_proli_mamik?full_commentlist=1#c36670214" class="reply_nick_99863" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36670214 );">@gabcigirl</a>: Ne haragudj, de egy szóval sem írtam, hogy a "gyerektelen ne szóljon hozzá", csupán azt írtam, hogy kicsit árnyaltabban látom a képet többgyermekes anyaként, mint amit ő lefestett, mivel éppen arról értekezett, hogy milyen az anyaság (Mellesleg a szóban forgó illető tudtommal egyik sem...) Vannak nagyszerű pedagógusok, és tanárok, akiktől rengeteget lehet tanulni, de egyáltalán nem gondolom azt, hogy párhuzamot lehet vonni aközött, hogy valaki tanár és úgy foglalkozik a gyerekkel az iskolában, mint aki 0-24ben neveli gyerekeit. Teljesen más a kettő, a cikk témáját tekintve meg főleg.
https://illegalbeauty.blog.hu/2019/01/31/insta_mamik_vs_proli_mamik/full_commentlist/1#c36670214
Válasz erre: Insta Mamik VS Proli Mamik - De hol az igazság?
2019-02-05T13:51:01+01:00
2019-02-05T13:51:01+01:00
gabcigirl
http://blog.hu/user/99863
Nagy baromsag a"gyerektelen ne szóljon hozzá..."<br />
<br />
És ha az illető pl.tanár, sikeresen nevel gyereket? Emberileg is es szakmailag is?
https://illegalbeauty.blog.hu/2019/01/31/insta_mamik_vs_proli_mamik/full_commentlist/1#c36641978
Válasz erre: Insta Mamik VS Proli Mamik - De hol az igazság?
2019-02-01T11:25:27+01:00
2019-02-01T11:25:27+01:00
zelmavagyok
http://blog.hu/user/711593
Érdekes a vélemény, és nagyon szimpatikus, mint minden olyan nézőpont, amely a felnőttségre, döntésképességre, személyes felelősségre apellál. Méginkább szimpatikus, aki nem gondolja, hogy a gyerekeit "kitűzheti" magára vagy az instára. Fontosnak tartanám azonban, ha ezeknél a vitáknál ott lenne a képben a reklámvilág és a női magazinok tökéletes nője, anyája-apája, idilli családja, szükség szerint ott mosolygó nagyszülőkkel, vagy a konyhapulton a kép szélén mellékesen elhelyezett malomkeréknyi virágcsokorral, ami éppen képbeillő. Én azokban látom a "mételyt", a média nőideáljaiban, anyaképeiben, a 10 nap alatt eredeti alakjukat visszanyerő csodanőiben, stb. A magukról ideálképeket "sugárzók" már csak ezeket próbálják utolérni, a valóság pedig, hát... ahány ház annyiféle. Amig a nőknek szóló oldalak, magazinok, reklámfotók a szorongáskeltésre "utaznak", addig a nők jelentős része (anyától, nagyanyától fogva "hetedíziglen".) szorongani fog. És vagy másoknak, vagy magának, vagy mindenkinek görcsösen bizonyítani akar, amiért nagy kár. Nagy kár minden percért, ami ezzel telik. És ezért értem meg azokat is, akik tökéletes fotókat tesznek közszemlére, és azokat is, akiket ez elkeserít vagy épp felháborít. Mert egyszer végre nekünk, nőknek kellene ellenállni a tökéletesség csábításának.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/12/16/uj_foton_katalin_hercegne_mindharom_gyermeke_hatalmasat_nottek/full_commentlist/1#c36340716
Válasz erre: Új fotón Katalin hercegné mindhárom gyermeke! Hatalmasat nőttek!
2018-12-20T15:20:53+01:00
2018-12-20T15:20:53+01:00
vbn
http://blog.hu/user/775835
Isten éltesse őket!!!<br />
<br />
(Szerintem Harry nem Károlytól van...)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/21/ezek_lesznek_iden_a_legmenobb_beauty_adventi_kalendariumok/full_commentlist/1#c36056081
Válasz erre: Ezek lesznek az idei év legmenőbb beauty adventi kalendáriumai!
2018-11-02T12:12:35+01:00
2018-11-02T12:12:35+01:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/21/ezek_lesznek_iden_a_legmenobb_beauty_adventi_kalendariumok?full_commentlist=1#c36055921" class="reply_nick_408407" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36055921 );">@adastra</a>: Szia! Hát, sajnos ezek limitált számban kaphatóak, és irtó gyorsan elkapkodják őket... :-/ Azért is írtam meg már októberben a bejegyzést, hogy le lehessen rá csapni mielőbb, de úgy látom ezek szerint már most dömping van. DM-ben a Baleat már láttam, de abból sem volt sok, sajnos nem mindegyik DM-ben lehet kapni, tavaly volt az Alverde meg a Trend it Up, elvileg most is kell, hogy legyen, de én is csak az üzletben láttam. Esetleg érdemes nagyobb Müllerekbe és DM üzletekbe még most benézni. Remélem sikerrel jársz majd!
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/21/ezek_lesznek_iden_a_legmenobb_beauty_adventi_kalendariumok/full_commentlist/1#c36055921
Válasz erre: Ezek lesznek az idei év legmenőbb beauty adventi kalendáriumai!
2018-11-02T12:05:33+01:00
2018-11-02T12:05:33+01:00
adastra
http://blog.hu/user/408407
Klassz, hogy így összeszedted, én tavaly kattantam rá az adventi kalendáriumokra. De! Nagyon dühítő, amikor nov.elején már azt látod a Nyx, az Essence kalendáriumoknál, hogy nem elérhetők a magyarországi forgalmazó webshopokban, a DM-nél meg nem is tudnak semmilyen adventi kalendáriumról, a Body Shopban pedig a legolcsóbban (naná!) nem lehet kapni! Lehet, hogy ez csak ilyen magyar bosszantgatósdi, de nagyon elveszi az ember kedvét az egésztől.... Te ezekről tudsz valamit?
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35957499
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-12T01:17:15+02:00
2018-10-12T01:17:15+02:00
Pannon Puma
http://blog.hu/user/3293
Annyi szakértő van itt a fehérjehasznosítástól a fuzáriumig minden témában, hogy ehhez a komplex tudásanyaghoz már nincs is mit hozzátenni. Max. annyit, hogy ha van a világon legalább egy vegán, aki öreg és nem hülyült el, akkor ez az egész eszmefuttatás és fröcsögés kár volt...
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35954089
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-11T09:34:36+02:00
2018-10-11T09:34:36+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35952549" class="reply_nick_647466" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35952549 );">@protézisesh</a>: <br />
Napi 30 dkg, az azért nem kevés, ha mindennap annyit megeszel.<br />
60 éves korodra annyira elmeszesedsz, hogy 15 centit nem tudsz majd előrehajolni.<br />
<br />
Nem véletlen, hogy a legtöbb kultúrában heti átlag 2x kerül hús az asztalra, és az főétkezésként. Ebben is van ún. egészséges mérték.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35952549
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T20:31:06+02:00
2018-10-10T20:31:06+02:00
protézisesh
http://blog.hu/user/647466
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35951273" class="reply_nick_573636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35951273 );">@GöTi</a>: ja, kína olyan jól elkapta (másfélmilliárd kínai után) a bulit, hogy most az a bajuk: hiányzik 1-2 teljes generáció a korfájukból. Nemsokára ott lesz egymilliárd 70-80 éves kínai, akiket ápolni-etetni kellene. Na a baj majd akkor jön...<br />
<br />
India is menetel felfelé, 1,3mrd-ot ők is elkerülték. Úgy, hogy annak a tömegnek a mediánja 27év, vagyis a lakosság több mint a fele dug, dugni akar, dugni fog... (1960ban még csak 400millióan voltak) Na az a plusz 800 millió indiai, az a probléma. Pedig azok vegánok...<br />
<br />
Afrika is hozzácsapott 1milliárd(éhezőt) a létszámhoz 1960 óta. És a következő 30 évben megint duplázni fognak. <br />
<br />
Eközben a “fehér” ember létszáma 50-70 éve nagyjából stagnál. Biztos az a baj, hogy én hetente megeszem 2 kiló húst? Ájdonttinkszo...
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35952789
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T20:30:58+02:00
2018-10-10T20:30:58+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35949991" class="reply_nick_810604" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35949991 );">@Kánikula</a>: <br />
Olyan nincs, hogy génkezelt, csak olyan, hogy génmódosított.<br />
Ami meg tök ugyanaz, mint a kitenyésztés, csak gyorsabb.<br />
A mai kukorica, krumpli, sárgarépa, paradicsom, paprika, sertés, csirke, de a kiskedvenc kutya-macska-aranyhörcsög stb. mind-mind génmódosított termék, csak míg a tenyésztés során a génmódosítás évtizedeket vesz igénybe, addig a laborban ugyanannak az eredménynek az elérése esetleg csak pár hónapot.<br />
Attól, hogy valami génmódosított, még semmivel sem károsabb, mint a hagyományos módon kitenyésztett.<br />
<br />
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950207" class="reply_nick_1127636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950207 );">@j.a.r.v.i.s</a>: <br />
2a: Ha meg gyerekkorban kényszerítik a szülei vega vagy vegán étrendre, akkor elmarad az agyfejlődése attó, mintha húst is enne, azaz a vega-vegán szülők eleve hülyébb gyerekeket nevelnek.<br />
<br />
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950209" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950209 );">@midnightcoder2</a>: <br />
Az a ritka kivétel, amikor teljesen egyetértek veled.<br />
<br />
"Kétlem, hogy ezek a növénykék semmit ne tennének azért, hogy ez ne következzen be."<br />
De, tesznek. Nagyon gyorsan szaporodnak. A szúnyog se nagyon tesz mást a fecske ellen.<br />
A csilipaprika pl. azzal védekezett, hogy baromi sok kapszaicint halmoz fel a termésében, ami az emlősök - a potenciális elfogyasztók - száját baromira csípi, ezért nem is nagyon eszik (a madarakét nem, azok eszik is). Emellett a színe is rikító, ami figyelmezteti az emlőst, ami már evett belőle, hogy a múltkor én égettem szét a pofád, és megint az lesz, ha megeszel. És az állat sem hülye, emlékezik rá.<br />
Aztán meg jött az ember, és pont ezért kezdte enni, mert csíp. Sőt, mesterségesen kitenyésztett még sokkal erősebbeket (a természetben talán 200 ezres SCO-értékig megy fel a csili csípőssége - bár az átlag 10 ezer környéke, ez az ember számára önmagában már kurva csípős, de ételek ízesítésére kis mennyiségben pont kellemes, a kitenyésztettek közül a legújabb már valahol 3,5 milliónál tart, a tömény kapszaicin 16 millió körüli).
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35952853
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T20:30:52+02:00
2018-10-10T20:30:52+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35951631" class="reply_nick_1381551" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35951631 );">@Zabalint</a>: Mint mindennek, a humanizmusnak a túltolása is beteg dolog. Amíg embertársaddal szemben vagy humánus - egy bizonyos mértékig - az rendben van, a bizonyos mérték ennél az a pont, amikor baleknak néznek. Az állatokkal való humánus bánásmód pedig szerintem azt jelenti, hogy feleslegesen nem okozok szenvedést nekik. De az, hogy kinél mi a felesleges szintén egyéni preferencia. A túltolt humanizmus itt is vicces dolgokat szül, Pl. amikor ahhoz, hogy megmentsenek egy macskát vagy egy kutyát, az állatvédők feláldoznak egy rakás növényevőt. Pedig hát, a kutya is csak olyan állat mint a disznó, sőt még a disznó okosabb is.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35952885
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T20:30:43+02:00
2018-10-10T20:30:43+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35951629" class="reply_nick_280948" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35951629 );">@Yda</a>: A legtöbb növényvédőszer záros határidőn belül lebomlik. A gond az, hogy a salátával elég gyakran ez előtt a határidő előtt eszed meg. A másik vicces dolog, hogy az istenadta néppel etetik azt a jó barna kenyeret aminek az előállításához használt teljes kiőrlésű liszt tartalmazza a búza héját (attól barna) ez viszont az esetek többségében fuzáriummal fertőzött. Ami pedig finoman szólva nem annyira egészséges.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35952887
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T20:30:32+02:00
2018-10-10T20:30:32+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950097" class="reply_nick_801155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950097 );">@Projektmenedzser</a>: <br />
"nem eszünk napi 3 alkalommal húst"<br />
Ahogy az emberek 99%-a sem.<br />
Akkor ugyanis az éves átlag húsfogyasztás nem 64 kg, hanem kb. 200 kg lenne.<br />
<br />
Ami a kolbász tartósítását illeti: szerinted régen falun honnan volt nitrit?<br />
A kolbász mégis elállt akár egy évig is, pedig nem volt hűtőszekrény, ellenben volt nyár.<br />
A titok: füstölés + szárítás.<br />
<br />
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950063" class="reply_nick_885811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950063 );">@Nancsibacsi</a>: <br />
A medve nem jó példa, mert pont mindenevő, sőt, a barlangi medve pl. növényevő volt. Ki is halt.<br />
"Foglalkozzon ismét a világ 50 százaléka mezőgazdasággal"<br />
Járj te az élen. Holnaptól menj el kapálni. De ne csak évi 1 napra, hanem életed végéig.<br />
"Kerüljön 1 kiló hús 1000 helyett 4000-be"<br />
Milyen húst kapsz 1000-ért és hol? Vagy milyen pénzegységből 1000?<br />
<br />
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35951963" class="reply_nick_647466" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35951963 );">@protézisesh</a>: <br />
A sertés nagy része is vörös hús, de még a csirkének is csaknem a fele.<br />
Pulykát még nem láttam feldolgozva, mert nem szeretem az ízét, de szerintem abban is van nem kevés.<br />
<br />
"A feldolgozott hústermékek hústartalma változó, felvágottaknál többnyire sajnos 50% alatti."<br />
Ez emeletes marhaság. Nézd meg a feliratot rajtuk, ma már fel kell tüntetni a hústartalmat, egy átlag virslinél is 80% fölötti. A kolbász- és szalámiféléknél meg 90% fölött.<br />
<br />
"a tehén nem csak iszik, de ad naponta 40 liter tejet"<br />
Melyik fajta? Mert az átlag ennek kb. a fele. Azt is napi kétszeri fejéssel.<br />
Másrészt még a 1,5%-os tejnek sincs 95%-os a víztartalma. A valóság 85% körül van.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35952891
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T20:30:26+02:00
2018-10-10T20:30:26+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35951273" class="reply_nick_573636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35951273 );">@GöTi</a>: "A túlnépesedő területeken összetett problémarendszer (elvakult vallásosság, idióta fegyveres diktátorok, merev tradíciók...) van jelen. "<br />
<br />
A gond az, hogy ez eléggé benne van ezeknek az embereknek a kultúrájában, társadalmában, értékrendjében. Ezt pedig rohadt nehéz változtatni.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951963
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T16:20:26+02:00
2018-10-10T16:20:26+02:00
protézisesh
http://blog.hu/user/647466
Többen is megírták, a cikk sajnos rengeteg FÉLigazságot tartalmaz...<br />
<br />
Az ember emésztőrendszere mindenevő, az állati fehérje elhagyása hiánybetegségeket okoz. (Ez többnyire látszik is a “vértelen” fakó vegákon). A mongolok pl azert tudták leigázni kínát, mert állati fehérjében sokkal gazdagabb táplálékon éltek (hús, szárított hús, tej, tejtermékek (kalcium!)), így sokkal erősebb csontozatuk és izomzatuk volt, mint a növényevő kínaiaknak. <br />
<br />
A magyar többnyire nem vörös húst (=marhát) eszik, a magyar húsfogyasztás 90%a csirke-pulyka-sertés.<br />
<br />
A feldolgozott hústermékek hústartalma változó, felvágottaknál többnyire sajnos 50% alatti. Vagyis 1kg parizer megevéséhez nem kell 1kg tehén.<br />
<br />
Az állattartás vízigénye sem 100%, ugyanis a tehén nem csak iszik, de ad naponta 40 liter tejet (95%a víz), meg pisil is egy csomót. Ami előbb-utóbb visszajut a természetbe.<br />
<br />
Afrikában nem azért esznek kevés húst, mert a hús kevés, hanem mert az ember sok. Az utóbbi 50 évben oda született 3mrd ember, egy ilyen népességrobbanást SEMMILYEN élelmezéssel nem lehet lekövetni. <br />
<br />
Éhínséget viszont lehet azzal is generálni, ha a kukoricát a tehenek etetése és tortillakészítés helyett bioethanol-gyártásra fordítjuk. (Ld mexikoi éhséglázadások)<br />
<br />
Szóval együnk csak nyugodtan húst és gondolkozzunk azon, hogyan lehet a fejlődő (fejletlen) országok lakosságának esztelen szaporodását megfékezni.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951227
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:28+02:00
2018-10-10T13:38:28+02:00
károly szántana
http://blog.hu/user/525208
A föemlösök (így az ember) mindenevök. Pont. mindenki, aki ezzel szembemegy, és a kizárólagos növényevés mellett érvel, az biológiából megbukott. A csimpánzok szabályos hajtóvadászatot rendeznek más majomfajok egyedei után, arra várva, hogy azok a kimerüléstöl leessenek a fáról.<br />
Ezen kívül minden szójából készült étel fogyasztója (az összes vegetariánus/vega etc.) nagymértékben hozzájárul az esöerdök kipusztításához.<br />
De a legnagyobb bün, ha a saját gyereküktöl vonják meg az állati fehérét, mivel az nélkülözhetetlen az agy rendes fejlödéséhez, ezt növényi fehérjékkel (amiket sokkal nehezebb megemészteni, ezért olyan hosszú és bonyolult pl. a növényevök bélrendszere) pótolni nem lehetséges.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951229
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:26+02:00
2018-10-10T13:38:26+02:00
Piszkos Freud
http://blog.hu/user/37972
Egyetértek a sok kritikussal. Csak 1+<br />
<br />
A vörös hús káros és a szív és érrendszeri megbetegedések egyik előidézője, katalizátora:<br />
Baromság.<br />
Úgy tudom Bretagne és Aquitaine a legnagyobb libatermelők (a liba vörös hús), és sokat is esznek, ráadásul sok libazsírral. Érdekes módon ezek kötött a vöröshús fogyasztók között fordul elő Franciaországban a legkevesebb szív és érrendszeri megbetegedés.<br />
<br />
A hús minősége a fontos. Melle pl. a nagyüzemi (A4-es ;) csirkének is van. Normális combja csak annak, amelyik mozog is valamennyit. Én inkább combot eszem, mint mellét. Hm, a mellről nem a kajára asszociálok már jópár évtizede :)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951259
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:24+02:00
2018-10-10T13:38:24+02:00
Melee
http://blog.hu/user/234354
1. A túlzott húsfogyasztás egészségtelen. Ez tény. A túlzott.<br />
Miként a tisztán növény alapú táplálkozás is egészségtelen. Az ember nem kap meg minden szükséges tápanyagot a növényekből (a legfontosabbakat igen, de az még nem az optimális összetétel). Ritka nagy hülyeségnek tartom a paleo divatot, és ostobáknak az étrend követőit, de egy dologban kétségkívül igazuk van. Az ember évmilliók óta mindenevő.<br />
2. Ezt törvénnyel kellene szabályozni, nem az egészségünk feláldozásával.<br />
3. Ugyanúgy. Lenne a marhatartásnak környezetkímélőbb tartásmódja is, de az drágább. Ha nem szabályozzák, akkor a melyik kezembe harapjak kérdés előtt állok.<br />
4. Az igazságosabb globális társadalomért először azt kell megakadályozni, hogy a Földet legjobban pusztító réteg fenntarthatatlan sebességgel szaporodjon. Megbotránkoztál a videón, amelyik azt mutatta, hogy gyújtották fel a kiselefántot? (Szerencsére csak részsikerrel.) Ugyanazok tették, akiket etetni akarsz.<br />
5. Ízlés kérdése. Tudom, hogy manapság menő ezt ráerőltetni másokra, de akkor is bunkóságnak tartom. A gebe nőket se szeretem, hiába erőltetik őket a címlapok.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951273
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:22+02:00
2018-10-10T13:38:22+02:00
GöTi
http://blog.hu/user/573636
@Magánvéleményem: <br />
Lehet azt az "üzekedést" [nem nevezném így] felelősen úgy intézni, hogy ne legyen szaporulat a következménye... <br />
Európa, a fejlett világ lakossága részben azért csökken, mert a gyermekvállalással járó hátrányokat a lakosság jelentős része nem vállalta, saját pillanatnyi jólétét helyezte előtérbe. Az automatizálás, gépesítés nem váltott ki közben annyi munkaerőt, mint amennyivel a népesség csökkent. Felborult az egyensúly, elkéstek a beavatkozással, kapkodnak, hibáznak.<br />
Nagy népességű országok eredményesen fogták meg a népességrobbanást, Kína propaganda, tiltás-büntetés rendszerrel, India az oktatáson keresztül (kevésbé hatékonyan, de számottevően).<br />
A túlnépesedő területeken összetett problémarendszer (elvakult vallásosság, idióta fegyveres diktátorok, merev tradíciók...) van jelen.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951333
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:21+02:00
2018-10-10T13:38:21+02:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950909" class="reply_nick_608482" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950909 );">@Magánvéleményem</a>: Szerintem inkább arra, hogy ha már - ahogy írod - ilyen ütemben üzekednek, akkor legyenek szívesek ennek megfelelően tanulni és dolgozni, követelőzés helyett.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951347
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:19+02:00
2018-10-10T13:38:19+02:00
Macropus Rufus
http://blog.hu/user/39804
Azzal gondolom a blogger is tisztában van, hogy vannak zsírban oldódó vitamink a növényekben... ja még sincs tisztában, különben nem írná ezt a blogot.<br />
Minnél kevesebb zsír van a testben annál kisebb eséllyel fog az adott vitamin kellő mennyiségben elraktározódni. Továbbá feljebb már említett másik ok: az embert nem a növényi fehérje mozgatja. Az agynak igen is szüksége van pár dologra az húsból.<br />
Azzal gondolom a blogger is tisztában van, hogy minden hányásban van sárgarépa függetlenül attól, hogy nem is emléxik mikor evett utoljára répát. Viszont vélhetően az okával egyáltalán nincs tisztában: az emberi emésztő rendszer nem vagy csak nagyon nehezen tudja megemészteni a növényi rostokat, mert alapvetően nem növény evőek vagyunk. A rost kell, de nem ő az elsődleges energia forrása az emberi testnek. Amint komoly energia felhasználás kell, egyből kiüt a növény evésből következő energia hiány. stb..<br />
<br />
így a végén: a húsevőknek miért nincsen egy késztetésük arra, hogy a vegánokat meggyőzzék a húsevésről? Miért csak a vegánok éreznek késztetést a missziós szerepre?
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951389
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:16+02:00
2018-10-10T13:38:16+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950097" class="reply_nick_801155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950097 );">@Projektmenedzser</a>: "nitritet használnak, ami valóban rákkeltő"<br />
A rák sejtmásolási hiba. Vagyis pl. ha kezet mosol, az is rákkeltő, mert bőrsejteket pusztítasz el, amelyeket pótolnia kell a szervezetnek. Ekkor meg vagy sikerül a másolás, vagy nem. Tovább megyek: a légzés is rákkeltő, mert a légzés nyilván rongálja a légutakat, a levegőben lévő porszemek sejteket fognak leszakítani, amelyeket pótolnia kell a szervezetnek.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951425
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:13+02:00
2018-10-10T13:38:13+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950861" class="reply_nick_462804" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950861 );">@pangea</a>: "a mi felelősségünk hogy a tenyésztett állatok ne szenvedjenek A rövid kis életünkben"<br />
Falusi, otthoni állattartásban nem is fognak azok szenvedni. Én faluról származom, mikor sihederként elkezdtem nyúlászkodni, apám elvette előlem a reggelit, mert "Először a jószág lakik jól!". Más kérdés hogy ma már a falusiaknak nincs annyi pénzük, hogy állatokat tartsanak saját maguknak, mert a multiban olcsóbban megveszik - a nyilván rossz minőségű - húst, mint amennyiért az álaltnak megvennék a takarmányt.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951631
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:10+02:00
2018-10-10T13:38:10+02:00
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35949733" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35949733 );">@midnightcoder2</a>: <br />
2. Ehhez azért hozzáteszem, hogy az állatok a fajtársaik pusztulását is ugyanúgy leszarják. A humanizmusra és empátiára való hajlamot is az evolúció produkálta nálunk, tehát nem jó ez az érved.<br />
<br />
A többivel nagyjából egyetértek.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951629
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:07+02:00
2018-10-10T13:38:07+02:00
Yda
http://blog.hu/user/280948
Mégis szerintetek mi a történik azokkal a méreganyagokkal amiket az intenzív takarmánytermesztés során a növényekbe kerülnek és és az állatok megeszik? Mi történik azokkal a növekedés serkentőkkel amiket az állatok kapnak, és a gyógyszerekkel, antibiotikumokkal, amiket akkor kapnak, ha megbetegednek? Mennyi növény megy keresztül egy állat emésztőrendszerén az élete során, mennyi víz megy keresztül rajta? Mindent kiszűr a máj és a vese? - Hát nagyon nem! -Felhalmozódnak, koncentrálódnak a szövetekben, a húsban, a zsírban. Nem feltétlenül az eredeti molekulák, hanem azok bomlástermékei. És ezek eddig csak a növényevők voltak. Valami azokat is elfogyasztja. Ő már ezt a koncentráltat koncentrálja tovább, építi be magába. Ezért igaz az, hogy ha már húst eszel, nem mindegy, hogy az az állat mivel táplálkozott és még az sem mindegy, hogy tartották. Minél feljebb mész a táplálékláncban, annál kevésbé egészséges elfogyasztanod az egyes elemeit. - Megmosolyogtatóan téves az a vélekedés, hogy de hát a növényeket pedig permetezik, azért egészségtelenebbek. - Utóirat: Disznót és embert pedig tényleg ne egyél, mert azok mindent felzabálnak. :)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951471
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:38:02+02:00
2018-10-10T13:38:02+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950473" class="reply_nick_441145" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950473 );">@hidroponi</a>: Pónika te csak legeld tovább az algát.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951481
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:37:53+02:00
2018-10-10T13:37:53+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950909" class="reply_nick_608482" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950909 );">@Magánvéleményem</a>: Nem valószínû. Inkább arról van szó, hogy ez ott nem szempont. Amivel ezen változtatni lehetne, az leginkább a nôk oktatása, és jogainak a biztosítása. A feminizmus a legjobb megoldás a népesség csökkentésére.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35951201
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T13:37:47+02:00
2018-10-10T13:37:47+02:00
Le a spammerekkel
http://blog.hu/user/1334102
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35949829" class="reply_nick_871925" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35949829 );">@Könyveslány</a>: az a FB faszság a blog.hu sara. <br />
ui: bocs, ez cenzúrázott blog, ide nem írok érdemi dolgokat. Ezt is kár volt, asszem.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950909
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T11:26:37+02:00
2018-10-10T11:26:37+02:00
Magánvéleményem
http://blog.hu/user/608482
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950345" class="reply_nick_573636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950345 );">@GöTi</a>: Ezzel arra célzol, hogy ha nekik kellene megtermelni a gyereknevelés és ellátás költségeit, akkor belátóbbak lennének, és kevesebbet üzekednének?
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950345
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T11:23:15+02:00
2018-10-10T11:23:15+02:00
GöTi
http://blog.hu/user/573636
"az emberiség a megtermelt gabona több, mint 50%-át állatok táplálására használja. Mindeközben globálisan közel 815 millió ember alultáplált"<br />
<br />
Nem igazán vagyok vevő a "szegényemberezésre", ha azt látom, hogy felelőtlenül szaporodnak, és tanulás, munka helyett követelőznek. Afrika népessége az 1960-as évek óta legalább megkettőződött, a magyarországi cigányok száma 20 év alatt duplázódott! Nem a termelő, dolgozó emberek miatt bővül a nyomorgók száma.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950401
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T11:23:11+02:00
2018-10-10T11:23:11+02:00
spinat
http://blog.hu/user/132991
tegyük mellé bizonyos zöldségek túlfogyasztása kozta betegségeket, vagy esetleg Spanyolország elsivatagosodását az epertermesztés miatt.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950473
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T11:23:08+02:00
2018-10-10T11:23:08+02:00
hidroponi
http://blog.hu/user/441145
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950209" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950209 );">@midnightcoder2</a>: ha en ennyire hulye lennek mint te, nem dicsekednek vele...
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950711
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T11:23:03+02:00
2018-10-10T11:23:03+02:00
Magánvéleményem
http://blog.hu/user/608482
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950015" class="reply_nick_132414" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950015 );">@Medgar</a>: Ha már légvárat épít valaki, akkor ne spóroljon az anyaggal! :-)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950861
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T11:22:53+02:00
2018-10-10T11:22:53+02:00
pangea
http://blog.hu/user/462804
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950063" class="reply_nick_885811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950063 );">@Nancsibacsi</a>: Ez egy nagyon jo komment volt. Annyit tennék hozzá, hogy a mi felelősségünk hogy a tenyésztett állatok ne szenvedjenek A rövid kis életünkben.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950497
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T11:22:51+02:00
2018-10-10T11:22:51+02:00
no.nick.today
http://blog.hu/user/809104
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950313" class="reply_nick_93833" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950313 );">@ComLo</a>: Pedig logikus.<br />
<br />
Egy hús(t is) evő nehezebben telítődik a húst is tartalmazó ételek rendszeres fogyasztásával, így gyakrabban eheti ugyanazt az ételt anélkül, hogy elmenne tőle a kedve.<br />
<br />
Egy ("nyugati") vegán kénytelen minél több variációt kipróbálni, hogy ne undorodjon meg egy-egy ételtől idő előtt.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950699
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T11:22:46+02:00
2018-10-10T11:22:46+02:00
Magánvéleményem
http://blog.hu/user/608482
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950003" class="reply_nick_93791" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950003 );">@I_Isti</a>: " ... Na, fő is a feje az illetékeseknek, hogy hogyan tudnának kevesebb növényvédő szert és műtrágyát alkalmazó mezőgazdaságot fenntartani... "<br />
<br />
steril körülmények között kell termelni... :-) és lőn, pl: víz ízű saláta, paradicsom, paprika....<br />
<br />
2. Állatok? Azok az állatok csak és kizárólag azért születnek meg, hogy elfoglalják a helyüket a táplálékláncban, egyetlen oka van a létezésüknek, hogy kajává alakuljanak :-) . PONT.<br />
<br />
5. Mert így is ehetünk finomat.... Az, hogy eszek húst, miért zárja ki azt, hogy az finom legyen, illetve, hogy ehessek húsmentes finomat IS. <br />
Azért ez " ... Ma már ontja a piac magából a tejtermék nélkül készült sajtokat és húsra emlékeztető készítményeket, ... " nem jelenti azt, hogy az a sajtra emlékeztető ízé, hozza a Parmezán vagy Pálpusztai élményt :-) , hogy az állaga hasonlít, az nem jelenti azt, hogy az íze is jó... A tejszínhab íze is nagyságrendekkel jobb, mint a növényi helyettesítőjének az íze, a tojásról pedig ne is beszéljünk, egy rendes rántottát nem lehet helyettesítőből összehozni, mert nem hozza az ízeket...<br />
<br />
summa summarum, aki vega akar lenni, legyen az, nem sajnálom tőle, de még szőrmentén se agitáljon! <br />
Elismerem, vannak finom vega ételek, DE azt semmi nem zárja ki, hogy azokat IS megegyem... A többi meg egyéni szociális probléma....
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950313
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:37:01+02:00
2018-10-10T09:37:01+02:00
ComLo
http://blog.hu/user/93833
Engem talán az az ellentmondás zavar a legjobban, amikor egy vegán nagyon lelkesen magyarázza, hogy amióta vegán sokkal változatosabban eszik.<br />
Azzal hogy az alapanyagokból kizársz egy hatalmas halmazt miért lesz változatosabb az étrended?<br />
Nekem mint húsevőnek alapvetően pont ugyanannyi vegán választásom van (és félreértés ne essék, én tényleg csomó, jó vegán kaját is eszek (ázsiában élek, itt elég sok, és elég komoly hagyományú vegán kaja van)), plusz minden amiben van hús is. Hogy jön ebből ki, hogy a kisebb a több?
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950015
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:34:37+02:00
2018-10-10T09:34:37+02:00
Medgar
http://blog.hu/user/132414
Ismét egy féligazságokból légvárakat felépítő cikk..
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950063
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:34:16+02:00
2018-10-10T09:34:16+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
1. Erről kb semmit se tudunk. Rengeteg húsevő él sokáig, és rengeteg egészséges növényevő hal meg korán. Az teljesen biztos hogy az ember mindenevő - ezt a fogazat 100%-ban megmutatja. Egy medvét is tarthatsz káposztán meg tökön, de az nem fogja az egészségét szolgálni, mert jobb neki ha néha kecskét is kap.<br />
2. Azok az állatok meg se születtek volna, ha nem lenne rájuk szükség. Az tény, hogy az ipari termelés rossz minőséget termel - de erre nem az a megoldás, hogy ne tenyésszünk állatot, hanem az, hogy tiltsuk be az ipari termelést. Foglalkozzon ismét a világ 50 százaléka mezőgazdasággal 1% helyett - több értelme van mint az excel táblák irkálásának, meg a blogolásnak -, és termeljünk jó minőségű húst, drágán. Kerüljön 1 kiló hús 1000 helyett 4000-be - én benne vagyok. Akinek nincs elég pénze erre, az ne egyen húst, vagy simán haljon éhen - úgyis sokan vagyunk.<br />
3. Ez a legbutább érv. Ami vizet egy állat elhasznál, azzal mi lesz? Megszűnik létezni? Kilövi a tehén az űrbe? Francokat. Lesz belőle trágya, amit a növények használnak. Ami CO2-t termel egy tehén, azt megköti az a fű meg gabona, amelyet utána a tehén meg fog enni. Ez nem kötött szénből származó CO2, mint amit a kibányászott szénből, olajból meg földgázból állítunk elő, hanem eleve növényekből származik. Ha a növény elrohadna - mert nem volna tehén ami megegye - ugyanúgy a levegőbe kerülne.<br />
4. Nem szabad igazságosnak lennünk az éhezőkkel szemben, mert akkor túlszaporodnak. Az éhezés teljesen jól szabályozta a szaporodásukat - a föld, amit annyira védeni szeretnél védekezett ellenük. Ha mi ebbe belenyúlunk azzal hogy etetjük őket, nagyon súlyos hibát követünk el.<br />
5. Hús mellett is ehetsz növényi alapú dolgokat - így sokkal nagyobb a választékod, hogy finomat egyél. Ha valamit kiveszel az étrendedből, akkor biztosan csak kevesebb finom dolgot tudsz enni, mintha benne hagynád.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950087
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:34:13+02:00
2018-10-10T09:34:13+02:00
Muad\\\'Dib
http://blog.hu/user/66711
"...Ha mindent, amit megtermelünk közvetlenül emberi fogyasztásra használnánk fel, további 4 milliárd ember lakhatna jól..."<br />
ROTFLMAO!<br />
Édes Istenem. Ez nagyon ütött.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950097
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:34:10+02:00
2018-10-10T09:34:10+02:00
Projektmenedzser
http://blog.hu/user/801155
Mi megpróbálunk minél kevesebb húst enni. Meg tudom erősíteni, hogy már alap élelmiszerekkel is ki lehet váltani a húsféléket, s egy 100 kg-os férfinak sem fog hiányozni a hús.<br />
<br />
Ahogy tudom, a baj a kolbászokkal, felvágottakkal és más tartósított húsokkal van, ezekben nitritet használnak, ami valóban rákkeltő. Más megoldás azonban nincs, hogy a 2-3 nap alatt megrohadó húsból hónapokig elálló kolbászt készítsenek, így használják.<br />
<br />
Azt meg szerintem mindenki elismeri, hogy luxus és tarthatatlan, hogy reggelire mindenki kolbászt/felvágottat eszik, délben valamilyen húst (rántott hús, fasírt, gulyás, pörkölt), este meg megint valamilyen felvágottas vagy kolbászos szendvicset. Pedig az átlag magyarnál így megy, s emiatt van annyi betegség, a szervezet nem erre a habzsi-dőzsire készült.<br />
<br />
Mi több zöldséget és gyümölcsöt eszünk, a húst sokszor kiváltjuk sajtokkal, ezek már minden apró boltban kaphatók: mozzarella, trappista, szeletelt különlegesebb sajtok. A DM-ben meg vannak kis dobozos kenyérfeltétek 300-500 Ft-ért, amit kenyérre kenve semelyik férfi sem mondaná meg, miből készült. 2 napja májkrémes kenyeret reggeliztem, legalább is azt hittem, aztán kiderült, hogy shitake gomba meg csiperke gomba volt pépesítve. De van még baromi jó tormás kenyérfeltét, másféle zöldségek, stb. Amikor ezeket eszem, akkor tűnik fel, hogy a németek tényleg tudnak valamit, s egy jó tormás krém mozzarellával simán odab.sz az itthon kapható soproni felvágottnak és társainak. <br />
<br />
Felénk az egyetlen valamire való parizer, a Sága sajtos-füstölt parizer 2500 Ft/kg, de még a Soproni felvágott is 1800 Ft/kg. Na most ennyi pénzt kiadni gyakorlatilag műanyagba töltött zsírba fagyott húsdarabkákért szerintem luxus. 3000 Ft/kg árért már nagyon jó sajtokat lehet venni, de a fent említett 300-500 Ft-os DM krémek is elég egy családnak egy étkezésre.<br />
<br />
Mi most ezzel próbáljuk átformálni a táplálkozásunk, ami nem jelenti azt, hogy ne ennénk gulyást vagy rántott húst, de hogy nem eszünk napi 3 alkalommal húst, az tuti. A pácolt tartósított húsokat meg ahol lehet kerüljük, néha egy kis szaláminál teszünk kivételt.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950099
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:34:07+02:00
2018-10-10T09:34:07+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950003" class="reply_nick_93791" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950003 );">@I_Isti</a>: A műtrágyát meg a növényvédő szert nem kell egy kalap alá venni. A műtrágya ha jól használják jobb mint a szerves trágya, mert pont annyi van benne mindenből, amennyire a növénynek szüksége van, könnyebben felvehető formában. A növényvédő szer az meg mindenképpen méreg - lehet hogy gombákat öl meg, lehet hogy rovarokat, lehet hogy más növényeket - de az tuti, hogy valami számára mérgező.<br />
Sokat nem kell gondolkozni rajta, mert már réges rég megvan a megoldás, hogy hogyan lehet kiváltani: több pénzzel. Egy gyomirtó szert kivált a kapálás - csak hát a gyomirtó szer kijuttatása olcsóbb. Léteznek a betegségeknek ellenálló fajok - csak hát jóval alacsonyabb a hozamuk, tehát kevesebb lesz a bevétel (vagy drágábban kell adni a végterméket). <br />
Egy 2-es, de inkább 4-es szorzót nyugodtan odatehetsz a termékek árának végére, és ha erre azt mondod hogy okés, akkor el is lehet felejteni a növényvédő szereket.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950141
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:34:05+02:00
2018-10-10T09:34:05+02:00
ecch
http://blog.hu/user/169780
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35949733" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35949733 );">@midnightcoder2</a>: Pontosan! Meg lehet figyelni, abban az ökoszisztémában, ahol minden faj a funkciójának megfelelő mértékben van jelen, ott érdekes módon nincs gond az adott ragadozó húsfogyasztásával. Az ember az aki mértéktelen módon van jelen mindenütt, így persze hogy van globális hátulütője. S ebből kifolyólag hatalmas hiba a hústermelést a globális érdekekkel szembefordítani, hiszen nem a táplálék jellegével van a gond, hanem a mennyiségével. Sokan vagyunk ezért sok húst, sok növényt, sok autót, sok energiát igénylünk, stb.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950183
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:34:03+02:00
2018-10-10T09:34:03+02:00
Trednar
http://blog.hu/user/494257
Nem a húsfogyasztással van a probléma. Ember a létezése óta húst eszik. A mai világban vannak a vegánság buzgóharcosai, akik hírdetik, hogy a zöldségevés MINDENT megold. Amit más is írt korábban, a probléma a túlnépesedés. Amíg ez nem változik, addig mindenki ehetne akár csak répát is, a folyamat max csak lassulna (talán), de nem állna meg. <br />
Innentől kezdve az összes ilyen cikken max csak nevetni tudok.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950199
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:33:59+02:00
2018-10-10T09:33:59+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35950003" class="reply_nick_93791" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35950003 );">@I_Isti</a>: Ez még mindig csak a növényvédõ szer, nem maga a zöldség. Az evolúció során az egyes fajok harcolnak, vagy együttmûködnek a túlélésért. A gyümölcs, virág az együttmûködésre példa. De Pl. a sárgarépa nem nyer azzal, ha megeszed, sõt nagyon sokat veszít vele. Kétlem, hogy ezek a növénykék semmit ne tennének azért, hogy ez ne következzen be.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950207
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:33:56+02:00
2018-10-10T09:33:56+02:00
j.a.r.v.i.s
http://blog.hu/user/1127636
+2 érv<br />
<br />
1. a test a növények nehezebb megemészthetősége miatt (mert bármennyire is szeretnék a vegánok azt hinni, nem vagyunk növényevők) hamarabb elöregszik, tehát bár kutatások nincsenek rá, várható a rövidebb élettartam.<br />
2. az agynak elengedhetetlen az állati eredetű fehérje, tehát ha valaki 40+-osan tér át a vegán étrendre sokkal hamarabb várható az időskori elbutulás. <br />
<br />
Más hátulütője nincs.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950209
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T09:33:51+02:00
2018-10-10T09:33:51+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35949991" class="reply_nick_810604" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35949991 );">@Kánikula</a>: "Én azt vettem észre, hogy a "zöldségesek" a városi emberek. "<br />
Ahogy általában az állatvédõk is. Aki a természet közelében él, az nem lesz állatvédõ, és nem viszi be a házba a kutyáját, macskáját sem. Más kérdés, hogy ma már vidéken is simán elélhetsz fényévekre a világtól.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35949991
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T08:38:59+02:00
2018-10-10T08:38:59+02:00
Kánikula
http://blog.hu/user/810604
Alapvetően az ember mindenevő. Tehát csak húst vagy csak zöldséget enni teljesen tévút. Ebben is mint az életben mindenben meg kell találni az egyensúlyt.<br />
<br />
Én azt vettem észre, hogy a "zöldségesek" a városi emberek. Vidéken (értsd. nem nagy város) nem nagyon találsz olyat aki nem eszik húst. Sok helyen van még saját kert vagy saját állat is (bár visszaszorulóban) ami biztosan nem génkezelt vagy szörnyű körülmények között tartottak.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35950003
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T08:38:52+02:00
2018-10-10T08:38:52+02:00
I_Isti
http://blog.hu/user/93791
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts?full_commentlist=1#c35949733" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35949733 );">@midnightcoder2</a>: ". Ha a nyers zöldségek káros hatásait fele olyan intenzíven kutatnák "...<br />
<br />
Van, ahol kutatják! Izraelben például a világátlagnál több zöldséget fogyasztanak, viszont pont emiatt az izraeli lakosság szervezete több növényvédő szert és az ezekből származó dolgokat tartalmaz, mint a világátlag. <br />
<br />
Na, fő is a feje az illetékeseknek, hogy hogyan tudnának kevesebb növényvédő szert és műtrágyát alkalmazó mezőgazdaságot fenntartani...
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35949731
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T08:38:36+02:00
2018-10-10T08:38:36+02:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
Valamennyi hús kell, de minőségi, amire esély sincs a kismocskos piacokon, a szar hyperekben meg a csalóshentesnél.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35949733
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T08:24:12+02:00
2018-10-10T08:24:12+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
1. Ha a nyers zöldségek káros hatásait fele olyan intenzíven kutatnák mint a húsét vagy épp a mesterséges édesítőszerekét, valószínűleg már rég találtak volna 5x annyi káros hatást mint a hús esetében. Az ember évmilliók óta húsevő, sőt sülthús evő. Aki ezt kétli, az menjen ki a rétre és próbáljon legelni. A valódi növényevők tudnak valamit amit te nem: a rossz minőségű zöld táplálékot is meg tudják emészteni, ami a legnagyobb tömegben fordul elő. Nyilván, a csimpánz is jobban szereti a banánt, de elvan a levelekkel is. Te nem. Te csak olyan növényekkel vagy el, amit a modern mezőgazdaság produkál, illetve gyümölcsökkel, ezt a luxust viszont csak nagyon kevés, általában kis testű, és korlátozott elterjetségű faj engedheti meg magának.<br />
<br />
2. Dögöljenek meg az állatok, az emberevő tigris is pont leszarja hogy neked mennyire fáj amikor megeszik téged. Az egyetlen faj a bolygón aki annyira hülye, hogy ennyit foglalkozik más fajok jólétével, az az ember. Egészen pontosan, a degenerált városi ember, aki gyerekként tartja a kutyáját, macskáját.<br />
<br />
3-4. Talán a fejlődő országokban nem kellene szaporodni mint a baktériumoknak, és akkor nem lenne népességrobbanás és sem ők nem éheznének, sem a bolygó nem lenne veszélyben. Ha mi is ugyanazt a népességnövekedést produkáltuk volna az elmúlt 100 évben mint a ők, akkor ma úgy 100 millióan élnénk csak kis hazánkban. Ugyanennyi kajára. Mi is éheznénk.<br />
<br />
5. Már ha kecske vagy.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35949785
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T08:24:00+02:00
2018-10-10T08:24:00+02:00
metal
http://blog.hu/user/218318
"Ha mindent, amit megtermelünk közvetlenül emberi fogyasztásra használnánk fel, további 4 milliárd ember lakhatna jól."<br />
<br />
Ez a mondat tipikus példája annak, amikor valaki lát pár dolgot, de úgy von le belőle tanulságot, hogy a rendszert nem látja át. Amit Európában megtermelünk most pluszban, azt sosem fogja megenni az afrikai kisgyerek, mivel senki nem fogja kifizetni se a termelés, se a szállítás árát. Egyszerűen, nem fogják megtermelni, ha már nem kell az állatoknak a takarmány.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35949829
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T08:23:53+02:00
2018-10-10T08:23:53+02:00
Egy normális, visszafogott írás végre a témáról, olyan óvatos bevezetővel, ami késztet a továbbolvasásra, még ha nem is ért egyet a valószínűsített mondanivalóval olvasója.<br />
<br />
Két dolog: hagyjuk már "Az európai ember hús túlfogyasztása miatt éheznek az afrikaiak, mert marhák eszik fel a gabonát" érvet. Afrika attól nem kap több gabonát, hogy ha áttérünk vegánra, mert ez a mi gabonánk, nem az övék. Értem?<br />
<br />
Időnként (még ha épp gépelek is) előugrik egy Olvass minket a Facebookon ablak. Semmi értelme, mert üres a hivatkozás és még ha linkelne is, majd az olvasó eldönti, hogy megkeresse-e a blogok oldalán a FB-linket. Erőszakos és felesleges funkció.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/08/5_erv_hogy_novenyalapu_taplalkozasra_valts/full_commentlist/1#c35949893
Válasz erre: 5 érv, hogy növényalapú táplálkozásra válts
2018-10-10T08:23:36+02:00
2018-10-10T08:23:36+02:00
bda
http://blog.hu/user/272540
Embere válogatja, hogy kinek a szervezete mire, hogyan reagál. Nagyapám húst, hússal eszik saját készítésű szalámit, kolbászt, disznósajtot, sonkát, szalonnát, ezeket reggelire és vacsorára, de a hét nagy részén az ebéd is valami hús. Bányász ember volt azon belül is sokáig mozdonyt is vezetett, szóval gázolaj füstöt is szívott rendesen, aztán puff 83 éves és még mindig aktívan éli a falusi életet. Fűnyírót tol az öreg, hagyományos kaszával kaszál, fát hasogat stb. világ életében dolgozott nem keveset. Több húst megeszik ennyi idősen mint én 37 évesen, igaz én íróasztal mellett ülök egész nap. Tény vannak gondjai amire gyógyszert szed, de szeretnék én ennyi idősen ilyen állapotban lenni mint ő. Azért a szimplán növényi étrenddel kapcsolatosan is vannak fenntartásaim, ami vegyszert rá kell fújni, kétlem ezek mind lebomlanának fogyasztás előtt, például mire a cukorrépa megterem vagy 8x megvegyszerezik különféle szerekkel. A boltok polcain lévő gyümölcs sem azért néz ki úgy mint a tankönyvekben.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/05/katalin_hercegne_fel_utan_eloszor_jelent_meg_a_nyilvanossag_elott/full_commentlist/1#c35936699
Válasz erre: Így jelent meg Katalin hercegné fél év után először a nyilvánosság előtt
2018-10-07T11:43:05+02:00
2018-10-07T11:43:05+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/05/katalin_hercegne_fel_utan_eloszor_jelent_meg_a_nyilvanossag_elott?full_commentlist=1#c35935791" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35935791 );">@maxval balcán bircaman</a>: Ha megnézed a videót, nem túl valószínű, hogy a kislány egy statiszta volt, és megrendezték volna ezt a jelenetet. Meg mégis mit kellett volna mondania, "hát tudod, azért fotóznak, mert én vagyok Katalin hercegné, azért van itt ekkora felhajtás, mert ide jöttem". Szerintem kedves volt tőle, hogy nem magára terelte még jobban a rivalda fényt, hanem mondott valami kedveset egy kislánynak, aki valószínűleg nem tudta, hogy kicsoda.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/10/05/katalin_hercegne_fel_utan_eloszor_jelent_meg_a_nyilvanossag_elott/full_commentlist/1#c35935791
Válasz erre: Így jelent meg Katalin hercegné fél év után először a nyilvánosság előtt
2018-10-07T11:34:06+02:00
2018-10-07T11:34:06+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
"A videóban az egyik kislány nem értette, hogy miért fotózzák a hercegnét, mire Katalin azt válaszolta neki, hogy: "Téged, fotóznak, mert különleges vagy"."<br />
<br />
Magától ilyen demagóg a hercegné vagy ez a protokoll miatt kötelező?
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35880499
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-26T14:03:38+02:00
2018-09-26T14:03:38+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya?full_commentlist=1#c35879413" class="reply_nick_1241731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35879413 );">@illegal beauty</a>: Nem az a gond hogy megengedheti magának, mert pl. egy szívsebészt, vagy egy sikeres startup alapítót senki se fog a Porscheja, a jetje, meg a 20 éves nagymellű nője miatt irigyelni. Az nekik jár, mert ügyesek, jobbak a népnél - kiemelkedőek. A gond ott van, amikor a média, vagy a politika (születésjog) csinál egy abszolúte senkikből valakit, és ők kommunikálják folyamatosan azt, hogy én mennyivel különb vagyok nálad. Hát nem azok.<br />
Berki Krisztián pl. 1 db magyar kupa meccsen játszott, a Hajdúnánás (kb 4.-5. osztályú csapat) ellen. Ezután 25 évesen befejezte a pályafutását, és az FTC vezérigazgatója lett. NYILVÁN ő volt a legalkalmasabb erre - pont ő, a kőbunkó gyúrós izomagy: igazi vezérigazgató karakter. Azóta elment celebnek - gondolom akik odarakták elég pénzt vettek már ki rajta keresztül, - és él mint hal a vízben. Insta fotó Bentley mellett, 5 milliós karórával, fél milliós napidíjú luxusprosti mellett - NULLA TELJESÍTMÉNNYEL. Ez irritáló. Lenyúlta a fradiból a nagy lóvét, és még a mellét is veri, hogy nem kaptatok el.<br />
<br />
K. Edináról szintén nem sokkal több teljesítményt tudsz leírni. Jó s.gge van - azért messze nem kiemelkedő -, megnyert egy "teljesen részrehajlás mentes" szépségversenyt, és ennyi. Mondjuk ő legalább nem volt bűnöző - ez is valami.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35880139
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-26T14:03:35+02:00
2018-09-26T14:03:35+02:00
heptakontanonaéder
http://blog.hu/user/438380
@illegal beauty: <br />
Már megbocsánat, de egy mezei pór kedvéért nem dobják ki a VIP szülőszobából nemhogy a cölöböt vagy a NAGYON valaki valakijét, de a másik még mezeibb pórt se! És egy cölöb vagy egy NAGYON valaki valakije kedvéért a doki képes és HAJLANDÓ elhalasztani az izlandi gleccsersíelést, a coloradoi raftingot vagy az új-zélandi kivi-vadászatot!
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35879413
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T20:55:30+02:00
2018-09-24T20:55:30+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya?full_commentlist=1#c35879313" class="reply_nick_885811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35879313 );">@Nancsibacsi</a>: Értem, tehát ha nekem rossz, és én nem engedhetem meg magamnak, akkor már csak azért is belerúgok a másikba, nehogy már jó legyen neki... :-D Igen, ez a tipikus magyar mentalitás :-D Én abszolút ellene vagyok ennek az egész mű instavilágnak, és itt nem is a celebekről van szó, egy teljesen átlagos nőt is megszólnak azért, ha kiteszi a lábát az utcára, ne adj isten sminkelni mer, vagy felvesz valami nem lehányt pólót a gyerek mellett... ez egy általános probléma, és a legtöbb nő pontosan érti, hogy miről beszélek.<br />
<br />
Arra pedig inkább nem is reagálnék, hogy "aki nem akar dolgozni elmegy bloggernek" mert annyira nevetséges, és óriási tudatlanságra vall.<br />
<br />
Köszönöm az eszmecserét ;-)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35879313
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T20:40:39+02:00
2018-09-24T20:40:39+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya?full_commentlist=1#c35878331" class="reply_nick_1241731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35878331 );">@illegal beauty</a>: Kulcsár Edinát - meg általában a frissen szült celebeket - nem azért csesztetik mert 1 órára otthagyják a gyereküket, hanem mert:<br />
- Szülés után 1 héttel instafotó a "teremből", sportmelltartó + p.csanadrágban, ahol úgy néz ki, mintha még szűzlány volna. <br />
- Szülés után 1 héttel instafotó egy egzotikus országból, és utána elmagyarázza, hogy á, csak kiugrottunk a jettel, 2 szoptatás között.<br />
Stb-stb. Ez egyszerűen irritálja a népet, mert nekik ESÉLYÜK SINCS erre. Szóval a régi lemez, ami pont K. Edinánál eresztette ki a gőzt a tömegből - és ez tök független hogy egy ex-szépségkirálynő, egy ex-pornós, vagy egy aktív hercegnő pózol-e irritálóan, mert ezek az "izék" - 12 egy tucat CELEBEK -, csupán csak értéktelen pixelek a képernyőn. Míg Doszpot Péterről mindenki vágja hogy zsaru, addig én pl. ahányszor látom Nádai Anikót mindig biztos vagyok benne hogy pornósként futott be - pedig wiki szerint nem is.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35879287
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T20:40:37+02:00
2018-09-24T20:40:37+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya?full_commentlist=1#c35878345" class="reply_nick_1241731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35878345 );">@illegal beauty</a>: foci, politikai ÉS divatszakértő - csak hogy teljes legyen a sor. Mert hát Magyarországon aki nem akar dolgozni, vagy ingatlanos lesz, vagy beauty-blogger :-D
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35878345
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T16:18:35+02:00
2018-09-24T16:18:35+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya?full_commentlist=1#c35877765" class="reply_nick_302263" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35877765 );">@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii</a>: Jó kérdés... :-D Mint írtam, itt nem csak foci és politikai szakértő mindenki, de azt is mindenki sokkal jobban tudja, hogy egy anyának mint kell csinálnia a saját gyerekével...
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35878331
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T16:16:22+02:00
2018-09-24T16:16:22+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya?full_commentlist=1#c35877633" class="reply_nick_885811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35877633 );">@Nancsibacsi</a>: Már elnézést, de egy hasi műtét hasi műtét lesz akkor is, ha 3-4 héttel a szülés előtt csinálják, és mint írtam, a striáknak sincsen ehhez sok köze, valaki ikrekkel sem lesz olyan, valaki meg már a hatodik hónapban csíkos lesz. Persze, értem mit mondasz, biztos vannak ilyenek, de ebben az esetben nincsen erről szó, és nem is kapcsolódik a lényeghez, amit írtam. És különben is ez teljesen szülés és egyén függő, nem pedig celeb és "halandó" függő. Én az első gyerekemmel két hétig alig bírtam ülni, az első három napban mozogni is alig bírtam, a második szülés után meg egy órával törökülésben vártam, mikor hozzák már a babát, és jöttem mentem, még csak el se fáradtam, egyáltalán nem viselt meg semmilyen szinten, ha kellett volna, simán kitudtam volna állni magassarkúban "hercegnőként" az emberek elé, és hazaszállítani a gyerekemet. Az elsőnél pedig már a gondolattól is rosszul voltam, hogy meg kell mozdulnom. Ez van.<br />
<br />
Politikai vitákba eszem ágában sincsen beszállni, én sok ember ismerek, akinek külföldön nőként igenis KELL dolgoznia, és nem alja nép, persze, hogy magasabb a fizetés, de 10 annyiba is kerül megélni pl. Amerikában. A lényeg, hogy nem kell a nőket folyton szekálni, mert időnként elmerészelnek jönni a gyermekük mellöl, mert dolgoznak, szórakozni akarnak kicsit, vagy lemennek a boltba... Az egyensúlyra kell törekedni.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35877765
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T15:57:09+02:00
2018-09-24T15:57:09+02:00
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii
http://blog.hu/user/302263
Ki az az idióta aki ilyenért megszólja?Mi köze hozzá?<br />
Most olvastam,hogy Tóth Andit is csesztetik néha elég rendesen.Mert?<br />
Kretének nálunk is vannak elég rendesen.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35877633
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T15:57:05+02:00
2018-09-24T15:57:05+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya?full_commentlist=1#c35877441" class="reply_nick_1241731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35877441 );">@illegal beauty</a>: Azért kapják ki max 8 hónaposan a gyereket, mert akkor még kicsi, így a császár se viseli annyira meg, meg stíriák se lesznek - hiszen még nem az utolsó hónapban van. Ez a trükk, amivel megoldható hogy a hercegnő szülés után 2 órával tökéletes sminkben integessen a szobálya erkélyéről. Nincs semmiféle vajúdás, nincs dráma - programozott császár. Teljesen más eset mint 10-20 óra vajúdás után azért császározni, mert máshogy nem megy.<br />
<br />
Más országoknak a nőknek eleve NEM KELL dolgozniuk, mert a férjük keres eleget. Így az csak mese habbal - meg az aljanép gyásza - hogy a nőnek vissza KELL mennie 6 hét után dolgozni. Más országokban azért nem foglalkozik a szülés utáni otthonmaradással a törvényhozás, mert akiket ez érint, azok egyszerűen nem politikai tényezők: a nagyon lecsúszott réteget képviselik. A középrétegben fel se merül hogy visszamenjen dolgozni, vagy ha igen akkor azt azért teszi, mert a fizetésének töredékéből meg tudja fizetni az egésznapos kiváló minőségű, profi ellátást a gyerek számára (az instafotók megvannak, mást meg úgyse nagyon lehet csinálni egy pici babával - el lesz ő a dadussal).
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35877441
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T13:13:57+02:00
2018-09-24T13:13:57+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya?full_commentlist=1#c35876817" class="reply_nick_885811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35876817 );">@Nancsibacsi</a>: Nem értek egyet, egy szülés az ugyan olyan egy celebnél, mint egy átlagembernél, a körülmények lehetnek mások, de nem fog neki kevésbé, vagy jobban fájni, mint másnak. És a császármetszés egy nagyon komoly, sokszor életmentő hasi műtét, személy szerint utálom, amikor valaki ilyen módon hivatkozik rá, mert látszik, hogy fogalma sincsen róla, hogy miről beszél. Rengeteg anyuka végigvajúdik 15-20 órát, ás utána kell megcsászározni, amiből átlagosan sokkal nehezebb felépülni, mint egy hüvelyi szülésből, hogy a lelki oldalát ne is említsem. És a striáknak sincsen ehhez semmi köze, nem csak az utolsó hónapban jönnek elő, ez főleg genetikai kérdés. <br />
<br />
És ma már a nők többségének is ugyanúgy kell dolgoznia, mint a férfiaknak, más országokban 6 hétig lehet otthon valaki, nálunk a többség otthon tud maradni a gyerekével 2-3 éves koráig. Szóval továbbra sem látom indokoltnak, hogy megszóljuk egy anyát amiatt, mert időnként másra kell hagynia a gyermekét.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/23/aki_nincs_ejjel-nappal_a_gyerekevel_az_sz_ranya/full_commentlist/1#c35876817
Válasz erre: Nem kell megszűnnöd nőnek lenni, mert anya lettél!
2018-09-24T11:43:58+02:00
2018-09-24T11:43:58+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
Az fáj átlagemberéknek, hogy celebéknél a szülés abszolúte nem ugyanaz, mint egy átlagembernek. Eleve egy celebnek nem lesz gátsebe, nem lesznek stírái, mert a maximum 8 hónapos magzatot kikapják császárral, aztán a személyzet a többit megoldja.<br />
Kulcsár Edina dolga az hogy szép legyen - ő nem engedheti meg magának, hogy 2 évig gyerekezzen, mert akkor éhen hal - ezért ment vissza 2 hét után dolgozni. Kifizeti a személyzetnek azt a havi fél-1 milliót - a havi 5 millió bevételből futja -, és így is felnő a gyerek. Amikor "anyaidő" van, azt maximálisan kihasználják programokkal, így végül is szeretni fogja az anyját - ha nem is látja -, mert ami időt vele tölt, az mind minőségi lesz. Gazdagéknál így megy ez. Aki celebség miatt gazdag, annál meg sajnos ebből titkot se lehet csinálni, mert míg egy gyártulajdonos feleségénél senki se fogja észrevenni, hogy nem foglalkozik a gyerekével, addig ezt a celebeknél 2 hét alatt kiszúrják, hisz benne van az újságban.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/11/ezert_nem_osztok_meg_kepet_a_gyerekeimrol_a_kozossegi_mediaban/full_commentlist/1#c35875183
Válasz erre: Ezért nem osztok meg képet a gyerekeimről a közösségi médiában
2018-09-23T21:55:28+02:00
2018-09-23T21:55:28+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/11/ezert_nem_osztok_meg_kepet_a_gyerekeimrol_a_kozossegi_mediaban?full_commentlist=1#c35817459" class="reply_nick_999470" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35817459 );">@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta</a>: Hát, azért sokan kíváncsiak a közszereplők gyerekeire, ezért kell megfontoltan dönteni, hogy ki mit akar megosztani a magánéletéből.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/09/11/ezert_nem_osztok_meg_kepet_a_gyerekeimrol_a_kozossegi_mediaban/full_commentlist/1#c35817459
Válasz erre: Ezért nem osztok meg képet a gyerekeimről a közösségi médiában
2018-09-21T10:59:20+02:00
2018-09-21T10:59:20+02:00
Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta
http://blog.hu/user/999470
senki nem kíváncsi mások purdéjára, legfeljebb udvariaskodnak. értelmetlen és ostoba dolog mutogatni a gyereket.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/08/30/nagyon_unom_hogy_a_mai_napig_vicc_targya_hogy_a_betegeim_halottak_interju_egy_patologus_beauty_blogg/full_commentlist/1#c35763257
Válasz erre: Nagyon unom, hogy a mai napig vicc tárgya, hogy a betegeim halottak - Interjú egy patológus beauty bloggerrel
2018-09-02T14:02:05+02:00
2018-09-02T14:02:05+02:00
Csokis
http://blog.hu/user/19668
Majd’ harminc évvel ezelőtt egy patológus any egy bulin a miért kérdésre azt mondta:<br />
- Mindig szerettem az anatómiát.<br />
- Nálunk ritka a műhiba. <br />
- Sosem hívnak éjjel kettőkor azzal, hogy a betegemnek rosszabbodott az allopota.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/07/05/_te_is_egy_ragyogo_no_vagy_mi_megmutatjuk_a_fenyedet_oltozz_onbizalomba/full_commentlist/1#c35498453
Válasz erre: Hogyan hozd összhangba a külső és a belső szépséged? - Interjú egy különleges párossal
2018-07-11T15:36:56+02:00
2018-07-11T15:36:56+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="https://illegalbeauty.blog.hu/2018/07/05/_te_is_egy_ragyogo_no_vagy_mi_megmutatjuk_a_fenyedet_oltozz_onbizalomba?full_commentlist=1#c35493339" class="reply_nick_1371709" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35493339 );">@gossip.girl69</a>: Ennek nagyon örülök! :-)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/07/05/_te_is_egy_ragyogo_no_vagy_mi_megmutatjuk_a_fenyedet_oltozz_onbizalomba/full_commentlist/1#c35493339
Válasz erre: Hogyan hozd összhangba a külső és a belső szépséged? - Interjú egy különleges párossal
2018-07-11T15:35:14+02:00
2018-07-11T15:35:14+02:00
gossip.girl69
http://blog.hu/user/1371709
Nagyon hasznosnak találtam, köszönöm!
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/06/14/ez_a_no_meses_szemsminkeket_keszit_szo_szerint/full_commentlist/1#c35371624
Válasz erre: Mesés szemsminkeket készít ez a nő! Szó szerint!
2018-06-15T16:00:54+02:00
2018-06-15T16:00:54+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/06/14/ez_a_no_meses_szemsminkeket_keszit_szo_szerint?full_commentlist=1#c35370558" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35370558 );">@Attilajukkaja</a>: Igen:D
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/06/14/ez_a_no_meses_szemsminkeket_keszit_szo_szerint/full_commentlist/1#c35370558
Válasz erre: Mesés szemsminkeket készít ez a nő! Szó szerint!
2018-06-15T16:00:09+02:00
2018-06-15T16:00:09+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
Wow! Nem tudom, mire jó, de nagyon művészi. :o)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/06/05/ezeknel_furcsabb_kormoket_meg_tuti_nem_lattal/full_commentlist/1#c35331144
Válasz erre: Ezeknél furcsább körmöket még tuti nem láttál!
2018-06-07T17:22:28+02:00
2018-06-07T17:22:28+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/06/05/ezeknel_furcsabb_kormoket_meg_tuti_nem_lattal?full_commentlist=1#c35327796" class="reply_nick_77534" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35327796 );">@HgGina</a>: Hát, reméljük nem így mentek ki a szalonból... :-D
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/06/05/ezeknel_furcsabb_kormoket_meg_tuti_nem_lattal/full_commentlist/1#c35327796
Válasz erre: Ezeknél furcsább körmöket még tuti nem láttál!
2018-06-07T14:32:29+02:00
2018-06-07T14:32:29+02:00
HgGina
http://blog.hu/user/77534
Totál idióták.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35247832
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-21T11:57:58+02:00
2018-05-21T11:57:58+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol?full_commentlist=1#c35247524" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35247524 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Szerintem vannak annyira felnőttek, hogy megtudják ítélni ki az, akit csak a pénzük és a rangjuk foglalkoztatja, nekem egyáltalán nem az jött le az esküvőből, hogy valamiféle érdekházasságról lenne szó.... :-D<br />
<br />
Azzal viszont egyetértek, hogy Meghan felcserélte a B kategóriás színészi pályát egy sokkal komolyabb hivatásra, ahol a külvilág felé valamilyen szinten szerepet kell játszania. Szerintem erre nem képes mindenki, és igenis nehéz feladat, hogy mostantól egy világ fogja minden mozdulatát lesni árgus szemmel, és bármi, amit tesz vagy nem tesz az az újságok címlapján fog kikötni, tele féligazságokkal. Hiába színésznő volt, meg sem közelített egy Angelina Jolie és társai kalibert. Mellesleg a rebelis Harry-hez szerintem tökéletesen illik, senki sem hitte, hogy majd egy angol úri kisasszonyt fog elvenni :-DD<br />
<br />
És ameddig az angolok ennyire szeretik őket, addig van létjogosultsága, nem beszélve arról, hogy rengeteg bevélt is hoz az országnak a monarchia, konkrétan velük bármit el lehet adni.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35247524
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-21T11:42:59+02:00
2018-05-21T11:42:59+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol?full_commentlist=1#c35246588" class="reply_nick_1241731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35246588 );">@illegal beauty</a>: <br />
<br />
"Szerintem senki ember fiának nem jutott eszébe, hogy a pénzük és a rangjuk miatt ment hozzá Katalin és Meghan a hercegekhez :-D"<br />
<br />
Azért egy kiöregedőfélben lévő sorozatszínésznő élete nem fenékig tejfel, bármikor lecserélhetik egy fiatalabbra. A színészNŐK szavatossági ideje amúgy is sokkal rövidebb, mint a férfiaké, bár van számos ellenpélda is. Markle-nak nem lehetett nagy áldozat a sorozatszínésznőséggel járó bizonytalanságot felcserélnie az életfogytiglan tartó dúsgazdagsággal. <br />
<br />
Emellett persze elismerem, hogy a sofőrfiú tényleg jóképű pasi, nem zavarnám ki az ágyamból. A férjemnek addig vennék egy jegyet a Nibelung gyűrűjére, Bayreuthba. :) <br />
<br />
"Azért ez nem csak a csillogásról szól, hatalmas felelősséggel jár, és az egész addigi életüket hagyták hátra ezért."<br />
<br />
Nem látom a felelősséget. A királynőnek eleve nincs semmi hatalma, a sofőrfiú meg hatodik a trónöröklési sorban. Csak a britek hagyományszeretetének köszönhetik, hogy még valakik. Ez a vagyonukra is áll, csak egy tollvonás lenne államosítani minden ingatlanukat. Vagy szelídebb verzióként akkora adót kivetni rájuk, hogy 10 év alatt elveszítenének mindent. <br />
<br />
Lássuk be, hogy ők egy operettkirályság szereplői, így Markle lényegében nem is váltott pályát, továbbra is egy szappanopera szereplője maradt. :) <br />
<br />
Bocsánat, ha valakit ezzel megsértettem.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35247214
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-21T09:53:22+02:00
2018-05-21T09:53:22+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol?full_commentlist=1#c35246664" class="reply_nick_1270582" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35246664 );">@hegecz25</a>: Én bízom az ellenkezőjében ;-)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35247212
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-21T09:52:44+02:00
2018-05-21T09:52:44+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol?full_commentlist=1#c35246886" class="reply_nick_523081" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35246886 );">@Bafana</a>: Még jó, hogy nem kötelező nézned :-D Aki viszont szeretné, az hadd örüljön már :-D Nincs semmi undorító abban, ha kér ember, aki szereti egymást összeházasodik.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35246664
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-21T09:50:05+02:00
2018-05-21T09:50:05+02:00
hegecz25
http://blog.hu/user/1270582
legjobb valasztas: feminista amerikai no hozzamegy egy karot nyelt arisztokrata csalad sarjahoz. Evekig el leszunk latva szaftos pletykakkal, csaladi bunyokkal, megcsalasokkal, valassal.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35246886
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-21T09:50:02+02:00
2018-05-21T09:50:02+02:00
Bafana
http://blog.hu/user/523081
Én undorodom ettől a csöpögős sziruptól. Kissé túl van habosítva ez az egész beltenyésztett királyi család történet.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35246588
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-21T00:02:45+02:00
2018-05-21T00:02:45+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol?full_commentlist=1#c35245872" class="reply_nick_161362" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35245872 );">@lobaszopiatej</a>: Szerintem senki ember fiának nem jutott eszébe, hogy a pénzük és a rangjuk miatt ment hozzá Katalin és Meghan a hercegekhez :-D Azért ez nem csak a csillogásról szól, hatalmas felelősséggel jár, és az egész addigi életüket hagyták hátra ezért. Mellesleg szerintem már 10 méteres távolságból kiszúrják, ha valaki csak érdekből próbál meg közeledni feléjük, ebben nőttek fel. Végül pedig lehet, hogy a rangjukért nem kellett semmi tenniük, mert nyilán ebbe születek bele, de abszolút jól sáfárkodnak vele, és szolgálták a hazájukat, fizikai módon is, és biztos vagyok benne, hogy az emberek egy jelentős része büszke rájuk az otthonukban.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35245872
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-20T23:51:09+02:00
2018-05-20T23:51:09+02:00
lobaszopiatej
http://blog.hu/user/161362
Azért annyira nem kell irigyelni egyiküket se.<br />
A herceg joggal feltételezheti hogy a pénze és a rangja ami számít (ráadásul semmire nem lehet büszke, semmiért se kellett megküzdeni, mindent készen kapott az élettől).<br />
A nő meg feszenghet hogy kurvának nézi a világ. De majd osztogat aprópénzt a kövér angol gyermekeknek.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35246570
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-20T23:50:00+02:00
2018-05-20T23:50:00+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol?full_commentlist=1#c35245020" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35245020 );">@élhetetlen</a>: Ah, szerintem is, annyira bájos volt, nekem nagyon tetszett ez a minimalista design, gyönyörűek voltak!
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35246562
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-20T23:48:28+02:00
2018-05-20T23:48:28+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol?full_commentlist=1#c35244806" class="reply_nick_294509" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35244806 );">@kvadrillio</a>: Abszolút! (L)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35245020
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-20T20:25:46+02:00
2018-05-20T20:25:46+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
Mese nincs, de van. Zseniális ez a nő, mármint az ifjú feleség. Ez a ruha tökéletes volt. Ha csak egy csipkebetét van rajta, már lehetett volna hasonlítgatni Katalinéval, ennek elejét vette. Ügyes döntés, tökéletes, és gyönyörű volt.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/19/ezt_a_10_dolgot_erdemes_tudni_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvojerol/full_commentlist/1#c35244806
Válasz erre: Ezt a 10 dolgot érdemes tudni Harry herceg és Meghan Markle esküvőjéről
2018-05-20T20:25:44+02:00
2018-05-20T20:25:44+02:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
szimpatikus mind a kettő ! :) Megan egy szerethetően helyes nő...Megérdemli, hogy boldog legyen a további életében...
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/03/igy_teremts_a_noi_taskaban_kaoszbol_rendet/full_commentlist/1#c35172058
Válasz erre: Így teremts a káoszból rendet egy női táskában!
2018-05-05T22:57:45+02:00
2018-05-05T22:57:45+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/03/igy_teremts_a_noi_taskaban_kaoszbol_rendet?full_commentlist=1#c35164864" class="reply_nick_557075" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35164864 );">@Figyel Castro</a>: Nálam is előfordul időnként, hogy lazán mellé hajigálom a cuccaimat :-D De ha rendeltetésszerűen használom, akkor nagy segítség.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/05/03/igy_teremts_a_noi_taskaban_kaoszbol_rendet/full_commentlist/1#c35164864
Válasz erre: Így teremts a káoszból rendet egy női táskában!
2018-05-05T22:54:04+02:00
2018-05-05T22:54:04+02:00
Figyel Castro
http://blog.hu/user/557075
Nekem van, igaz, nem ilyen. A siker olyan 50%
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/23/breaking_news_megszuletett_katalin_hercegne_3_gyermeke/full_commentlist/1#c35083072
Válasz erre: BREAKING NEWS! Megszületett Katalin hercegné harmadik gyermeke!
2018-04-23T15:48:12+02:00
2018-04-23T15:48:12+02:00
Szelid sunmalac
http://blog.hu/user/144625
Na vegre! Hogy vartam mar ezt a pillanatot! Hetek ota nem aludtam egy szemhunyasnyit sem, az udvozlolapok meg ott alltak elokeszitve, hogy rohanhassak a postara!
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek/full_commentlist/1#c34932990
Válasz erre: 10 dolog, amit csak a hosszú hajú lányok értenek
2018-04-04T21:53:08+02:00
2018-04-04T21:53:08+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
Aj nem tudom mit csináljak, tudom firstworldproblem a hajam... :-D Mindenesetre fodrászhoz már bejelentkeztem, de azt még nem döntöttem el mi legyen. Szeretnék valami újat kipróbálni, de félek is, hogy nagyon megfogom bánni... De nagyon köszönöm, hogy írtatok, és hogy megosztottátok velem a tapasztalataitokat :-) (L) @agika88 <a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek?full_commentlist=1#c34932294" class="reply_nick_757569" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34932294 );">@agika88</a>: <a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek?full_commentlist=1#c34929990" class="reply_nick_292468" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34929990 );">@Euscorpius Hungaricus</a>: <a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek?full_commentlist=1#c34928064" class="reply_nick_627158" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34928064 );">@Pet1988</a>: <a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek?full_commentlist=1#c34928028" class="reply_nick_128798" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34928028 );">@GGy</a>:
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek/full_commentlist/1#c34932294
Válasz erre: 10 dolog, amit csak a hosszú hajú lányok értenek
2018-04-04T21:42:44+02:00
2018-04-04T21:42:44+02:00
agika88
http://blog.hu/user/757569
Nekem is mindig hosszu hajam volt. kb 3 eve levagattam vall felett erore.. akkor tetszett, de a regi hosszu hajas kepeket, es a baratnok egyre novekvo hajat nezegetve megbantam.. 1-2 alkalommal meg vagattam belole de azota mar visszanott hatkozepig. ha gyorsan novo hajad van akkor szerintem kiprobalhatod a rovidebbet. nyaron iszonyatosan elveztem h fel ora alatt megszaradt es nem volt benne halalos melegem, plusz az egesz fejem konnyebb lett, fellelegzett a nagy sulytol megszabadulva. :)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek/full_commentlist/1#c34929990
Válasz erre: 10 dolog, amit csak a hosszú hajú lányok értenek
2018-04-04T21:42:42+02:00
2018-04-04T21:42:42+02:00
Euscorpius Hungaricus
http://blog.hu/user/292468
A lányom most alkuszik az anyjával, hogy a s*ggig érő haját hadd vágathassa le... De amit írsz, azzal napjában szembesülünk. Ami kimaradt, az "az összes hajkefe tele van hajjal és ettől megőrülök(anya)" a "most porszívóztam és már megint...(apa)", illetve az "hát én ma nem mosok hajat az k*va isten (leánygyermek)" című pontok. <br />
Illetve, amikor a nagymama megjegyzi, hogy: "Miért nem hordod kiengedve a gyönyörű hajadat?", akkor arra csak egy hangtalan "bazdmeg" a válasz. <br />
Nem szereti már, szerintem rövidesen megszabadul tőle. Most még győzködi magát, meg az anyját is, mert valóban nagyon szép.
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek/full_commentlist/1#c34928064
Válasz erre: 10 dolog, amit csak a hosszú hajú lányok értenek
2018-04-04T09:02:43+02:00
2018-04-04T09:02:43+02:00
Pet1988
http://blog.hu/user/627158
Tetszik a hajad!! Én alig várom, hogy ilyen hosszú legyen, szép & dús! <3
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/04/03/10_dolog_amit_csak_a_hosszu_haju_lanyok_ertenek/full_commentlist/1#c34928028
Válasz erre: 10 dolog, amit csak a hosszú hajú lányok értenek
2018-04-04T09:02:41+02:00
2018-04-04T09:02:41+02:00
GGy
http://blog.hu/user/128798
Lehet, hogy sok a meló vele, de nekünk, pasiknak nagyon bejön a hosszú haj!!! <br />
Le ne vágasd! :)))
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/03/23/ilyen_lesz_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvoi_meghivoja/full_commentlist/1#c34880084
Válasz erre: Ilyen lett Harry herceg és Meghan Markle esküvői meghívója!
2018-03-25T19:57:36+02:00
2018-03-25T19:57:36+02:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/03/23/ilyen_lesz_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvoi_meghivoja?full_commentlist=1#c34876358" class="reply_nick_761350" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34876358 );">@bati67</a>: Nekem kifejezetten tetszik ez a letisztult, mégis elegáns vonal, de a Te verziódat is eltudnám képzelni :-)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/03/23/ilyen_lesz_harry_herceg_es_meghan_markle_eskuvoi_meghivoja/full_commentlist/1#c34876358
Válasz erre: Ilyen lett Harry herceg és Meghan Markle esküvői meghívója!
2018-03-25T19:55:51+02:00
2018-03-25T19:55:51+02:00
bati67
http://blog.hu/user/761350
Olyan mintha CorelDraw-ban készült volna... Én egy kicsit variáltam volna a betű méretekkel (kiemelések).
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/02/17/nejlonhulladekbol_es_halaszhalokbol_keszul_a_h_m_uj_kollekcioja/full_commentlist/1#c34658908
Válasz erre: Nejlonhulladékból és halászhálókból készül a H&M új kollekciója!
2018-02-19T17:43:00+01:00
2018-02-19T17:43:00+01:00
illegal beauty
http://blog.hu/user/1241731
<a href="http://illegalbeauty.blog.hu/2018/02/17/nejlonhulladekbol_es_halaszhalokbol_keszul_a_h_m_uj_kollekcioja?full_commentlist=1#c34654434" class="reply_nick_1204659" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34654434 );">@Gyurikutya</a>: Hát, majd kiderül :-)
https://illegalbeauty.blog.hu/2018/02/17/nejlonhulladekbol_es_halaszhalokbol_keszul_a_h_m_uj_kollekcioja/full_commentlist/1#c34654434
Válasz erre: Nejlonhulladékból és halászhálókból készül a H&M új kollekciója!
2018-02-19T17:41:33+01:00
2018-02-19T17:41:33+01:00
Gyurikutya
http://blog.hu/user/1204659
Kellemes, igazi bőrbarát viselet lehet a műanyag...