Ezek a legcukibb mini sminkszivacsok! - Essence beauty angels sponge teszt

img_0080.JPG

Amikor megláttam az essence állványán ezt a három különböző pasztell színű sminkszivacsból álló rózsaszín kis dobozkát, éreztem, hogy szinte könyörögnek, hogy vigyem haza őket, így nem volt mit tenni, a kosaramban landoltak. Vajon jól tettem, hogy engedtem a csábításuknak?

Nem igazán tudtam, hogy mit várjak a kis szivacskáktól, de azt sejtettem, hogy a beautyblender szintet semmiképpen sem fogják megközelíteni. Amúgy a szivacsokat egy színes kontúrpalettához szánták.

img_0092.JPG

Amit a márka ígér:

  • krémes textúrájú kontúrozó és highlighter termékek könnyedén felvihetőek a segítségével
  • mosható

A termék ára: 1099 Ft

Nos igen, maga a márka sem ígér csodákat a kis szivacsokkal kapcsolatban, de akkor nézzük, hogy mit tud. Ahogy már említettem, a dizájn és a színek csillagos ötös, nekem nagyon teszik, és az is aranyos, hogy külön kis helyet kapott mindegyik darab a dobozkában. A kis "angyalkák" is kellemes, szinte semleges illatúak, egyáltalán nincsen büdös szivacs szaguk.

img_0090.JPG

Sok helyen olvastam, hogy egyesek szerint nagyon kemény tapintásúak. Nos, szerintem ez relatív, nyilván egy BB-hez képest valóban ölni lehetne velük, de alapjáraton szerintem nem vészes, sőt nekem tetszik is, hogy olyan kis tömött gyönyör, de tény, hogy valóban nem a legpuhább sminkszivacs.

Ami már inkább bosszantóbb, hogy benedvesítve sem történik az égvilágon semmi. Nem lesz se puhább, se nagyobb, csupán vizes. Ezért én nem is mindig szoktam benedvesíteni, mert teljesen felesleges, szinte ugyanolyan hatást lehet vele elérni szárazon is, talán picivel jobb érzet nedvesen, de ennyi.

img_0085.JPG

Az alapozót és társait teljesen jól ellehet vele dolgozni, tökéletesen illeszkedik a szemzugba, jól hozzá lehet férni a kisebb, szűkebb felületekhez az arcon, valamint nem is issza be a krémet magába túlzottan.

Ami a mosást illeti... sajnos nem lehet belőlük maradéktalanul eltávolítani az alapozó okozta elszíneződéseket, és a sok tisztítás okozta dörzsöléstől romlik a szivacs állapota is, mint az látható a zöld esetében. Deformációt vagy szakadást egyelőre nem tapasztaltam, de nem tartom elképzelhetetlennek hosszútávon, ha valaki sűrűn használja és tisztítja.

img_0087.JPG

Mindezek ellenére én nem bántam meg kicsit sem, hogy megvettem, ez esetben győzött a cukiságfaktor, arra teljesen jó, amire kitalálták, nem a legjobb minőség az kétségtelen, de ezzel együtt nem is drága, és három darab van a csomagban.

Nektek melyik a kedvenc sminkszivacsotok? :-)

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr1712797364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása