Öltözz divatosan a nyaralás alatt is! - Outfit inspiráció

img_8849.JPG

A mai bejegyzésben egy újabb outfit posztot hoztam Nektek, amiben megmutatom, hogy miben voltam a tengernél, amikor kicsit hűvösebbre fordult az idő. Ugye mindenki arra számít, hogy a nyaralása során jó idő lesz. Mi is így kalkuláltunk, de végül úgy alakult, hogy 2-3 nap kicsit borult, esős idő volt. De szerencsére erre az eshetőségre is felkészültem, és eltettem pár vagány ruhát, amit a hűvösebb időben elő tudok majd kapni. A mostani posztban többek között egy szuper cuki inget mutatok meg Nektek, a mostanában nagyon menő paperbag nadrágból egy igazán szép darabot,  és egy laza, nyárias overált.

Cuki mintás ing

Ez az ing hatalmas kedvencem lett, annyira bájos ezzel a sok-sok kis rajzzal, nagyon könnyű, kellemes viselet, betűrve, és kiengedve is jól néz ki, ráadásul az ing ujját is fel lehet tűrni. Tökéletes viselet a nyári, de picit hűvösebb estékre. Az anyaga minimálisan átlátszó, testszínű fehérneművel, vagy bodyval a legideálisabb. Itt a Bonprix-nél 36-38-as ruhák jók rám általában, ebből 36-osat rendeltem, teljesen jó volt.

image1_2.jpeg

img_7033.jpg

Paperbag nadrág

Huh már ezer éve be akartam szerezni egy ilyen nadrágot, de eddig valahogy nem jött össze, de most :-D Nagyon tetszik ez is, nagyon jó az anyaga, szép a színe, és nagyon aranyos a derék része, különösen a masnis megoldás. A szára nem az a nagyon passzentos, de számomra így pont megfelelő. Nem térdesedig ki, vagy lesz  túlzottan buggyos a nap végére, és nem is az a könnyen gyűrődős anyagú. Ebből 38-ast rendeltem, ami tökéletesen passzol, azóta is az egyik kedvencem. És a legjobb, hogy amellett, hogy most irtó divatos, hihetetlenül kényelmes is! 

img_7021.jpg

img_6916.jpg

Virágos overál

Na egy ilyen darab is már régóta a listámon volt, de eddig nem találtam olyat, ami úgy igazán tetszene. Ez viszont teli találat volt így elsőre, tetszik a színe és a mintája is, az anyaga pedig puha, rugalmas, légáteresztő. Nem trottyosodik, a térd résznél sem, pedig ettől tartottam egy kicsit. Irtó kényelmes, laza és divatos viselet. Mosásnál érdemes óvatosan bánni vele, mert kicsit összeugorhat, és a színe is mintha minimálisan kopott volna. Szerintem tökéletes darab egy nyaralásra, mert divatos, mégis rendkívül kényelmes viselet. Egyetlen hátránya, hogy a mosdóhasználat kissé körülményes benne... 

img_7673.jpg

img_7685.jpg

img_7568.jpg

img_7551.jpg

img_7626.JPG

Rózsaszín napszemüveg

Rendeltem még egy rózsaszín napszemüveget is, ami a képeken irtó jól nézett ki, legalábbis sokkal jobban, mint rajtam :-D Nem volt rossz, de nem is az igazi. Sajnos egyáltalán nem sötétít, ilyen rózsaszín insta filterben látni benne a világot, de legalább UV szűrős. Amit tök jó, hogy nem érzem, ha a fejemen van, tehát nem kezd el lüktetni a halántékom fél óra múlva, ha a frizurámba van illesztve, viszont ez az a tipikus hajkitépős darab, egyszerűen nem tudtam úgy kivenni, hogy ne szedjem szét a hajam és tépjek ki egy fél parókára valót belőle... Szóval kicsit ilyen se veled se nélküled a kapcsolatunk jelenleg...:D

Perla ékszerek

Korábban már készítettem egy interjút a Perla ékszerek megálmodójával, ezúttal pedig magammal is vittem nyaralásra párat közülük, és szerintem tök jól feldobták az outfitjeimet, Nagyon tetszik, hogy ilyen élénkek a színek, és hogy ilyen modern, menő darabok. 

img_8847.JPG

 

img_7643.jpg

Összességében nagyon elégedett vagyok a ruhákkal, és az ékszerekkel is, jelenleg a nadrág és az ing a legnagyobb kedvencem. Ha neked is vannak menő ruhadarabjaid, vidd magaddal bátran a nyaralásra, és ne felejts el az esetleges hűvösebb időre is bepakolni pár cuccot :-)

A ruhákat a Bonprix, az ékszereket pedig a Perla biztosította a számomra.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6914103025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása