Megéri a drágább sminkmárkát választani? - Artdeco teszt

img_5247.JPG

Pár hete kaptam az ARTDECO-tól egy csodás Beauty Box-ot tele szépséges sminkekkel. Nagyon izgatott voltam, mert rengeteg jót hallottam már a márkáról, de eddig csak kevés terméküket próbáltam ki ezidáig. Most pedig Ti is megtudhatjátok, hogy vajon a szép csomagolás mögött vásárlásra érdemes termékek lapulnak e :-) 

Eyeshadow Base szemhéjalapozó

Ezt már biztosan sokan ismeritek, mert egy ikonikus termékről van szó, a tavalyi Krémmánia Beauty Box-ban is benne volt, amit én anno beszereztem, és a termékkel is akkor találkoztam először. Tényleg brutál jó, még a mindig ráncba gyűrődős szemhéjpúderem is a helyén maradt, ha ezzel alapoztam. Ráadásul nagyon sokáig elég, mert csak lehelet vékonyan kell felvinni. Tényleg szuper kis termék, érdemes rá beruházni! 

A termék ára: 1990 Ft

img_5191.jpg

High Precision szemhéjtus

Viszonylag ritkán használok szemhéjtust, mert nem igazán áll jól a rejtett szemhéjam miatt, ennek ellenére van vagy öt filces szemhéjtusom... :-D Ezzel termékkel egy álom tusvonalat rajzolni, szerintem ez a filces tusok királynője! Nem kenődik vagy maszatolódik el, konkrétan lerobbanthatatlan! És ami a legjobb, hogy hihetetlenül élénk fekete színe van, olyan mintha hagyományos tust használtam volna. A hegye nem lesz szöszös, vagy deformált a használattól, és még a szememet sem csípi, mint a legtöbb tus. Tényleg nem tudok semmi rosszat mondani róla, egyedül az ára az, ami kicsit húzós, de ha valaki szereti a filces megoldást, és tutira akar menni, mindenképpen ezt ajánlom.

Termék ára: 6490 Ft

img_5196.jpg

Wild Romance kollekció 

Curling Mascara No. 1. szempillaspirál

Ez volt az egyik kedvencem a csomagból, ugyanis elképzelhetőnek tartom, hogy megtaláltam az IGAZIT! Eddig ez a legjobb spirál, amit valaha próbáltam, pedig már túl vagyok jó néhányon. Nagyon könnyű használni a hajlított kefére révén, iszonyú jól kézre áll. Gyönyörűen szétválassza a pillákat, inkább hosszít, mint dúsít, jól építhető, és a szín is gyönyörű élénk fekete. És ami a legjobb, nap végén pontosan ugyanúgy állt, amint amikor felkentem, nem potyog, nem maszatolódik, egyszerűen tökéletes, tényleg csak szuperlatívuszokban tudok beszélni róla.

Termék ára: 5290 Ft

 img_5185.jpg

Full Precision Lipstick 

Na, itt ért sajnos az első csalódás. A rúzs háromszög kialakítása nagyon praktikus lenne, ha nem hámoznám le a terméket minden egyes visszacsavarásnál. A szín önmagában nagyon tetszik, bár sajnos nekem nem áll túl jól. Viszont felkenve egyszerűen borzasztó... nem tudom miért, de rettenetesen darabos az egész, nem lehet egyenletesen felvinni, mintha hiányozna belőle valami, vagy nem tudom. Pedig tényleg próbáltam vele összebarátkozni, hiába radíroztam, hidratáltam előtte, a végeredmény minden esetben egy foltos száraz paca lett :-/ Nem tudom, hogy ez általános jelenség, vagy csak erre a színre jellemző, mindenesetre ez sajnos nagyon nem jött be.

Termék ára: 4490 Ft

img_5201.jpg

Art Couture Körömlakk No.787 

Szerencsére e tekintetben nem kellett csalódnom, a szín az valami gyönyörűséges, nagyon könnyű használni a vastag ecsetnek köszönhetően, két rétegben tökéletesen fed. Én a lenőtt műkörmömre festettem rá, mert még nem jutottam el körmöshöz, és szinte meg se látszott rajta, gyönyörű, fényes, géllak hatása van, és egy hétig simán bírta fedőlakk nélkül is, egyedül a körmeim végeinél kezdett csak kicsit megkopni a hét vége felé. Viszonylag gyorsan is szárad, nem egy perc alatt, de 5-7 perc alatt nagyjából teljesen megszárad. Tuti ez használnám egyfolytában, ha nem lenne műkörmöm :-)

A termék ára: 2990 Ft

img_5208.jpg

Limited Edition Beauty Box + szemhéjpúder trio

És végül már csak a paletta maradt hátra, ami igazán praktikus, mert a kis beauty boxba, ami most ilyen szép virágos mintájú, te magad válogathatod össze, hogy miket szeretnél beletenni. 3 szemhéjpúdernek, és egy pirosítónak van benne hely, de máshogy is variálhatod. Ez azért jó, mert így csak olyan színek kerülnek bele a palettába, amiket szeretsz, és tutira el fogsz használni. Nagyon tetszettek a színek is, amiket küldtek, igazi tavaszi, romantikus hangulatúak. A minőséggel ez esetben is teljesen elégedett voltam, jól pigmentáltak a színek, nem potyogott vagy porzott használat közben, csodás, krémes állaguk van. Még szemhéjalapozó nélkül is simán marad a helyén minden szín nap végére.

Termék ára: Beauty Box 3990 Ft , szemhéjpúder 1990 Ft / db

 

Összességében rendkívül elégedett vagyok, - a rúzst leszámítva - az összes termékkel, jó szívvel tudom ajánlani, ezek után biztosan ki fogok próbálni több terméket is a márkától. Tudom, nem egy kifejezetten olcsó kategória, de tapasztalataim alapján a többség abszolút megéri az árát, mert valóban minőségi terméket is kapsz, nem csak a márkanevet fizeted meg. Igyekszem egyébként e téren is inkább a minőséget, mint a mennyiséget figyelembe venni - bármennyire is nehezemre esik :-D -, inkább használok hosszútávon egy jó terméket, ami lehet, hogy drágább egyszerre, de összességében meg nem dobok ki havonta egy rakás pénzt apránként kísérletezgetve a kevésbé jó termékekre. Az ARTDECO sminkeket egyébként a Douglas-ben lehet beszerezni, szerintem mindenképpen érdemes közelebbről is megismerkedni a márkával :-)

A Beauty Box-ot a ARTDECO Magyarországtól kaptam, hogy megosszam a tapasztalataimat a termékekkel kapcsolatban.

 

I/llegalbeauty (@illegal_beauty_blog) által megosztott bejegyzés,

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr7513965240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása