Napbarnított és striamentes bőr? - Dr. Kelen termék teszt

pool-690034_960_720.jpg

A Dr. Kelen hazai márkától kaptam még korábban tesztelésre a Reforma stria elleni krémet, illetve nem rég érkezett meg egy barnító krém is. Már elég ideje használom a termékeket ahhoz, hogy érdemben beszámolhassak az eredményekről, szóval most ez fog következni :-)

Pár szó a Dr. Kelen márkáról

  • 100%-ban magyar tulajdonú cég
  • Gyógyszerészek az alapítók
  • 40 éves kozmetikai ipari tapasztalat
  • Természetes növényi hatóanyagok alkalmazására
  • Tartósítószerek, mesterséges illatanyagok és színezékek használatának elkerülésére
  •  A termékek klinikai, dermatológiai és hypoallergén vizsgálatokkal rendelkeznek

 img_4932.jpg

ReForma Stria elleni krém

Amit a márka ígér

  • Segít megelőzni a hízás, hirtelen növekedés, várandósság vagy testépítés során jelentkező bőrcsíkozódás
  • Javítja a meglévő csíkok állapotát
  • Az organikus gazdaságból származó bio rozmaring, borostyán-, centella-kivonat, L-arginin hatóanyagok optimális kombinációjának köszönhetően a bőr kollagén és rugalmas rostjainak károsodását késlelteti, akadályozza
  • Hidratálja és rugalmassá teszi a bőrt
  • Gyorsan beszívódik, nem hagy foltot a ruhán

 img_4935.jpg

Tapasztalat

Én sajnos a terhességek során e tekintetben nem voltam szerencsés, mert kialakult pár, hát finoman szólva nem túl szép tigrismintázat a hasamon :-D Előtte kenegettem minden félével, de nem hatott, az utolsó 3-4 hétben feladta a bőröm. A krém amit kaptam, elvileg segíthet megelőzni ezeket a csíkokat. Ehhez nem tudok érdemben hozzászólni, mert én már utána használtam csak, viszont elvileg a meglévő csíkokat segít helyreállítani, javítja azokat. Nos, én ebből sajnos nem tapasztaltam túl sokat, használtam a terméket hosszú hetekig de különösebb változást nem észleltem, amit a krémnek tulajdoníthatnék. (Ahogy telik az idő, alapból is egyre fehérebbek lesznek a csíkok) Egyébként ahogy egy korábbi cikkemben is írtam, striát nem lehet eltüntetni krémekkel, maximum felgyorsítani a gyógyulási időszakot, ami nekem ezúttal nem igazán jött össze.

A kialakítása egyébként tetszik, klassz, hogy ilyen pumpás, az összetevői is jók, az illata is kellemes. Testápolónak elfogom majd tudni használni. 

Termék ára: 1850Ft / 150 ml

SelfSun UV-mentes önbarító

A másik termék ami a hetekben érkezett az egy barnító krém volt. Bevallom előtte még sosem használtam ilyet, mert alapból kreol bőröm van, és általában gyorsan is barnulok, de azért a gyerekek mellett mostanság nem sok időm jut napozgatni :-D 

img_4934.jpg

Amit a márka ígér:

  • Egészséges barnulás festékanyagok és UV sugárzás nélkül, foltmentesen
  • Napallergia, fényérzékenység és anyajegyes bőr esetén is bátran használhatod
  • Nem károsítja, nem öregíti, nem szárítja a bőrt, mivel hatóanyaga a bőr legfelső, elhalt sejtjeivel képez természetes színreakciót
  • Arcra és testre történő egyenletes felvitelét követő 3-5 óra múlva (ún. time-tan-effect) alakul ki a "felkent" barnaság. A bőr természetes hámlásával a barnaság eltűnik, "lekopik" (előtte érdemes bőrradírt használni)
  • A tartós, egyenletes barnaság megtartásához az önbarnító alkalmazását 3-5 naponként ismételni szükséges.
  • Várandósság és szoptatás alatt is biztonsággal használható, nem jelent veszélyt a magzatra vagy a csecsemőre

Termék ára: 1300Ft / 150 ml

img_4936.JPG

Tapasztalat

A termék kialakítása szintén pumpás, ami rendkívül praktikus. Krém állaga van, nem ragad, jól kenhető, és nagyon finom, édes, csokis illata, ami nekem nagyon bejött. Nekem jó tapasztalataim vannak a termékkel kapcsolatban, valóban foltmentes a végeredmény, és egy kellemes nap csókolta hatást tudtam elérni vele. Én eddig csak a lábaimon alkalmaztam. Semmi drasztikus változás nem történt, de nem bánom, mert olyan kis természetes így. Viszont kicsit több időre van szüksége, mint 3-5 óra, inkább fél nap, vagy egy éjszaka, mire én észleltem valamit, illetve fokozható is eredmény, ha folyamatosan használjuk. Hozzám a szolid barna került, de így utólag a sötétebb változatot kellett volna választanom, akkor szerintem még jobb hatást tudtam volna elérni, viszont ez világosabb bőrűeknek nagyon jó lehet.

Nekem olyan 1-3 árnyalatot barnult a bőröm összességében, és szépen, észrevétlenül, egyenletesen kopott le pár nap alatt. Én nem vettem észre semmilyen csúnya, sárgás hatást sem. Használat után viszont jól kezet kell mosni, mert nagyon megtudja fogni a tenyerünket. Erre egyébként a termék leírásában is felhívják a figyelmet. Úgyhogy ezt a terméket abszolút tudom ajánlani azoknak, akik egy kis természetes színt szeretnének szerezni káros anyag- és folt mentesen. 

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr1813952614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása