Mennyire ismered a bőröd? Teszteld le! - Creambox

model-2303361_960_720.jpg

Már egy ideje igyekszem egyre jobban beleásni magam a bőrápolás témakörébe, mert érdekel a téma, és többször foglalkozom is vele a blogon. Sajnos nincs annyi időm a kutakodásra ezzel kapcsolatban, mint szeretném, de legalább a saját bőrömmel kapcsolatosan igyekszem a lehető legtöbb információhoz hozzájutni, hogy megfelelő termékkel tudjam kezelni, ami az egyik legfontosabb a bőrápolásban. Hiszen hiába van egy krém tökéletesen kifejlesztve, ha alapvetően zsíros bőrre szánták, akkor szinte semmit sem ér, ha olyan használja, akinek száraz a bőre, nem fog vele eredményeket elérni.

Pár hete lehetőségem adódott kipróbálni a Creambox szolgáltatását, ami teljesen egyedülálló a maga nemében, ugyanis bárki részesülhet általuk egy profi bőrdiagnosztikában, ráadásul mindezt ingyen! Az a céljuk, hogy a megfelelő ismeretek elsajátítása után a Te saját magad kozmetikusa lehess otthon, mindezt professzionális, kereskedelmi forgalomba nem hozható termékekkel.

img_3811.JPG

A dolog úgy működik, hogy első lépésben ki kell tölteni egy profin összeállított, alapos tesztet online, amikből a mester kozmetikus csapat megtudja állapítani, hogy pontosan milyen a bőröd alapvetően, és hogy milyen bőrproblémákkal küzdesz. Amikor képeket csatolsz, fontos, hogy éles legyen, és ne használj semmiféle filter. Aki az online teszt kitöltése után még bizonytalan bizonyos kérdéseket illetően, az konzultálhat a szakértőkkel személyesen, és telefonon is. Miután megvan az eredmény, ajánlanak 3-4 profi kozmetikumot, tanácsokkal, és útmutatásokkal ellátva, amivel kezelheted a bőrödet. A tanácsadásnak nem feltétele a vásárlás, de aki szeretné, annak sem muszáj az összeset egyszerre megvennie. És amit nagyon fontos kiemelni, hogy a teszt nem automata, nem egy algoritmus végzi, hanem teljes mértékben személyes, illetve az évszakok, és a bőr állapotának változásai beállta után lehet újabb konzultációkon is részt venni.

Nekem ami elsőre feltűnt, hogy Andrea, az egyik mester kozmetikus a csapatból, szenvedélyesen szereti amit csinál, tényleg szívügye a bőrápolás, és igaz, már több mint 30 éve van a szakmában, de folyamatosan képzi magát a témában, és nem ragadt meg egy szinten, ami nagyon jó, és tényleg nagyon profi, kedves és segítőkész, minden kérdésemre kielégítő, és részletes választ kaptam!

img_3812.JPG

Nekem alapvetően kombinált a bőrtípusom, ami azt jelenti, hogy a T vonalban zsíros, az arcom többi részén pedig normál a bőröm. Ezenfelül igencsak vízhiányos, és olajos szeborreás. Ráadásul a kis mitesszerek is előszeretettel rondítják a bőröm összképét, legfőképpen az orrom környékén, és ugyan ezen a területen a pórusaim is tágabbak.

Elkezdtem rendszeresen használni a termékeket, amiket kaptam személyre szabottan, és nagyjából 3-4 hét után kezdtem  úgy igazán észlelni a javulást a bőröm állapotán. A pórusaim összébb húzódtak, már nem volt olyan kellemetlen, zsíros érzete az arcomnak, ugyanakkor száraznak sem éreztem. A kis mitesszerek mennyisége is csökkent, és úgy az egész arcom összképe sokkal üdébb, kisimultabb, és puhább lett, aminek nagyon örültem! És az elsődleges kulcsa ennek nem is a szuper termékek voltak, amiket kaptam, hanem az, hogy az én bőrtípusomra, és az én bőrproblémámra kaptam ezeket, személyre szabottan.

1524595926795.JPEG

Nagyon sokan csak addig jutnak el a bőrükkel kapcsolatban, hogy megállapítják, hogy kombinált, normál, vagy zsíros, és ez alapján próbálnak meg a milliónyi termék közül keresgélni. Én eddig azt gondoltam, hogy azért ismerem a bőrömet, de sok új dolgot tudtam meg róla a teszt kitöltése után, és nagyon örülök, hogy végre van egy tökéletesen személyre szabott bőrápolási rutinom reggel és este, mindezt profi termékekkel. 

Én mindenkinek jó szívvel tudom ajánlani, hogy töltse ki a tesztet, sokkal könnyebb lesz profi szakértők segítségével kialakítani a megfelelő bőrápolási rutinodat! :-)

 

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2613849296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása