Így dobd fel az irodai outfitted!

img_2932.JPG

Újabb kupon érkezett a Bonprix-től, és ezúttal arra gondoltam, hogy egy elegáns, formális, de abszolút divatos szettet állítok össze, amivel Te is feldobhatod a hivatalos, munkába járó megjelenésedet. 

1, Viselj hosszított blézert

Már nagyon régóta be szerettem volna szerezni egy ilyen hosszított fazonú blézert, ami nagyon elegáns, ugyanakkor kicsit olyan laza beütése is van. Mostanában rákattantam az ilyen mély sötétkék ruhákra és kiegészítőkre, ennek nagyon szuper az anyaga, és az arany gombokkal pedig tökéletes az összhatás szerintem.

attachment-1_2.jpeg

2. Válassz valami vagány cipőt

Nyilván ez az opció azoknál áll fent, akiknél nem túl szigorú a dress code, és egy ízléses, de kicsit különlegesebb magassarkú, vagy topánka még belefér. Én ehhez egy fehér csipkés magassarkút választottam, szerintem tök jól feldobja az egész megjelenést. Illetve a Bonprix-től választottam egy színben a blézerhez passzoló csodaszép kis topánkát, ami szerintem nagyon jól illik a blézerhez, és jó választás lehet azok számára, akik nem kedvelik a magassarkúakat. Egyébként nagyon kényelmes, és a sarkamat sem törte fel.

img_2850.jpg

img_2922_1.jpg

image1.jpeg

3. Elegáns ing, egy kis extrával

Mostanában szintén divatosak az olyan ingek, amik blézer, vagy kabát alatt teljesen átlagosnak tűnnek, viszont ha önmagában viseli az ember, akkor a váll résznél van egy kis - többnyire virág - minta. Ilyen inget is már régóta kerestem, nagyon tetszik, jó az anyaga is, és nagyon csinos szerintem. Azt sajnálom, hogy a minta nem hímzés, hanem valami matrica... így egy picit olyan bénácska hatása van, de azért elmegy. 

img_2932.JPG

4. Magas derekú nadrág

Ez a fazon is már hódít egy ideje, én nagyon örülök neki, mert sokkal jobban szeretem, mint a csípőnadrágokat. Amit most választottam, az nem az a nagyon magas derekú, de így se rossz, szeretem az ilyen élére vasalt nadrágokat. A hátulján egyébként van egy extra dísz csík is. Ami már kevésbe tetszik, hogy kicsit ilyen tapadós, vékonyabb az anyaga, képről úgy láttam, mintha jobban tartaná a formáját, ez a fazon nekem annyira nem áll jól önmagában, de egy jó magassarkúval viszonylag tűrhetően nézek ki benne :-D

image3.jpeg

image2.jpeg

Szerintem ezekkel az apróságokkal sokkal divatosabbá tehetjük az irodai megjelenésünket, persze ahol nagyon szigorú a dress code, ott kevesebb a lehetőség a kreativitásra. Egyébként most ezek közül mindent a méretemben rendeltem meg, és pont jó lett, nem lettek nagyok rám szerencsére.

Ti mivel egészítenétek még ki a listát? :-)

itt is megtalálsz:

I/llegalbeauty (@illegal_beauty_blog) által megosztott bejegyzés,

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr5513804538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása