Prada Candy - Émelyítően cukros, vagy finom púderes?

img_2598.JPG

Ahogy azt már megszokhattátok, most ismét egy illatos bejegyzésre kerül sor a vip-parfum.hu jóvoltából, ezúttal a Prada Candy ikonikus illatát teszteltem. Bevallom, előtte nem igen ismertem az illatot, legalábbis semmi nem rémlett az illatjegyekből, a parfümmániás húgom ajánlotta, és végül erre esett a választásom, gondoltam majd jó kis meglepi lesz.

A névből és a kinézetből arra következtettem, hogy egy erős, cukros, karakteres illatot kapok majd, de hatalmas meglepetésemre egyáltalán nem ezt tapasztaltam! Helyette egy visszafogott, szinte alig észrevehető, púderes-karamellás-vaníliás illatot kaptam. Ez egyébként önmagában tök jó, mert nem szeretem a fullasztó és émelyítően cukros illatokat, viszont így is kellett pár nap, mire megtudtunk barátkozni. Valahogy az én bőrömön olyan kis halovány illata volt, viszont a húgomén - nagy nagy örömére.... :D -  nagyon finom és kellemes volt. 

img_2599.jpg

Érdekes, mert előtte még nem tapasztaltam olyat, hogy egy parfüm "nem áll jól", és nem azért mert nem tetszett önmagában az illata, egyszerűen csak az én bőrömön nem volt olyan finom, mint például a tesómén. További fun fact, hogy egyik barátnőm mondta, hogy milyen jó ez az új illat rajtam, és kérdezte, hogy ez most melyik. Ki érti ezt? :-D

Az illat egyébként olyan átlagosan tartós volt, pár órán át éreztem magamon. Az üvegcse nagyon tetszik, szerintem nagyon menő, és abszolút táska kompatibilis, tehát nem fog leesni a kupakja, és fújódni össze-vissza. Mondjuk kellett egy kis idő, mire rájöttem hogyan nyílik... :-D Valamiért azt hittem be kell nyomni a tetejét, de nem, hanem a Prada felirat alatt kell leemelni a kupakját, egy határozott mozdulattal. 

img_2600.JPG

A szállítással egyébként ezúttal sem volt gond, egy nap alatt ideért, sértetlen csomagolásban, ezt nagyon bírom a vip-parfum.hu-ban! Egyébként érdemes az oldalt böngészni, mert nagyon szuper akciók, játékok és kedvezmények szoktak lenni, én a fél családnak innen vásároltam karácsonykor :-)

Szerintem egy tökéletes illat lehet tavaszra, ha már unod a virágos parfümöket, de mégis valami édesre, de nem fojtogatóra vágysz. Ha szereted az édes, púderes illatokat, akkor imádni fogod a Candy-t , de előtte azért bizonyosodj meg róla, hogy valóban illik-e a bőrödhöz az illat ;-) 

Itt is megtalálsz:

I/llegalbeauty (@illegal_beauty_blog) által megosztott bejegyzés,

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3913799140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása